-15-

6.6K 323 18
                                    

Jayden nic neříkal a já začala litovat toho, že jsem vůbec něco říkala. Najednou zvedl ruku a vypadalo to, že se dotkne mé tváře. Zavřela jsem oči a čekala na jeho dotek. Ten ale nepřišel a já cítila jak se moje tělo uvolnilo. Otevřela jsem oči a spatřila Jaydena, který znovu stál na svých nohách. "Zavolám Alexi, aby pro tebe dojel. Já se musím postarat o Ethana. Budu hned zpátky." vyklouzl z postele a zavřel za sebou dveře. Věděla jsem, že je ale na chodbě, protože jsem slyšela jeho tichý hlas.

Když se vrátil, posadil se na židli daleko od postele. Cítila jsem jak na mě jde únava, ale nechtěla jsem spát. Chtěla jsem tady být s tímhle úžasným klukem. "Takže tohle je vaše rande? Měl bych bratříčkovi dát nějaké rady, kam brát holku na rande." poznamenal Jayden suše a já se pousmála. "Užila sis to aspoň?" 

"Jo," pokrčila jsem rameny. "Seznámila jsem se s pár lidmi.. Jenom mě mrzí, že se na mě Ethan vykašlal.. Zmizel někde ve sklepě s nějakými kluky-" 

"Cože?" Jayden se najednou objevil u mé postele. "On tě tady nechal? Asi ho vážně zabiju.." 

"Hej," natáhla jsem se a chytla ho za ruku. Jayden překvapeně zamrkal a podíval se na naše ruce. Potom se mi zadíval do tváře a já v jeho obličeje zase nemohla vyčíst na co myslí. "Aspoň vím, že s Ethanem na rande už nechci." Jayden se znovu podruhé usmál tím upřímným úsměvem. Najednou se dveře ložnice otevřeli a Jayden rychle pustil mou ruku.

"Tak jsem tady," promluvil Alex a postavil se vedle svého bratra k posteli na které jsem ležela. "Kde má triko?" zamračil se a já si uvědomila až teď, že tu ležím jen v sukni a podprsence. "Jaydene to jsi jí nemohl půjčit triko?" obrátil se na svého mladšího bratra.

"Nějak na to nebyl čas," zamumlal Jayden a já přesně věděla co tím myslí. Nebyl čas, protože jsem se ho tady snažila bezúspěšně sbalit. Alex si povzdychl a sundal si svou džínovou bundu, kterou mi podal. 

"Díky," zašeptala jsem a oblíkla si jí. Byla mi o hodně větší, ale voněla jako on. Opravdu jsem právě byla v pokoji s dvěma nejatraktivnějšími kluky, které jsem kdy viděla? "Všechny věci mám dole.." 

"Vezmeme je cestou," odpověděl Alex. Jen jsem přikývla a než jsem se nadála, byla jsem v jeho náruči.

"Já umím chodit," řekla jsem naštvaně. Alex mi na to neodpověděl a zamířil se mnou po schodech dolů. Ostatní si nás nevšímali a já zahlédla Jaydena jak bere moje věci. Všechno mi to podal a já pro jistotu zkontrolovala obsah své kabelky. 

"Jaká je její adresa?" zeptal se Alex svého bratra.

"Nemůžu domů," zamumlala jsem. "Jestli mě takhle teta uvidí.." Jayden si povzdychl a vytáhl z mé kabelky mobil. Něco psal a když mi ho vrátil, podíval se na Alexe.

"Napsal jsem její tetě, že spí u Olivie," řekl. "Vezmi jí k nám a dej jí klidně spát ke mě do postele.. Vyspím se na gauči." Alex přikývl a vydal se semnou ven. Opatrně mě položil na sedadlo spolujezdce a zapnul pásy. Potom zavřel dveře a o něčem potichu mluvil s Jaydenem. Kývl hlavou k domu a Jayden přikývl. Alex sedl za volant a vyjel z příjezdové cesty. Podívala jsem se na trávník, kde se začali válet opilý lidé. Zavřela jsem oči a asi jsem usnula, protože jsem začala vnímat, až když mě Alex odnášel do jejich domu. 

Zamířil po schodech nahoru a otevřel dveře. Znovu jsem se objevila u Jaydena v pokoji.  Podívala jsem se na jeho postel a oddychla si, když jsem zjistila, že má převlečenou postel. Alex mě do ní položil.

"Budeš v pohodě?" zeptal se. "Mám ti sem dát kýbl, kdyby jsi chtěla zvracet?" 

"Jsem v pohodě," odpověděla jsem. "Děkuju." Alex jen přikývl. 

"Kdyby něco, víš kde mě hledat." Alex odešel a já si sundala jeho bundu. Přetáhla jsem si přes boky sukni, takže jsem v Jaydenově posteli zůstala jen ve spodním prádle. Zachumlala jsem se do jeho peřin a vdechla jeho vůni. Asi ve tři ráno jsem slyšela jak někdo jde po chodbě. Myslela jsem, že se vrátil Ethan nebo Jayden, ale kroky směřovali dolů. Vylezla jsem z postele a přetáhla si přes hlavu první Jaydenovo triko, které jsem našla ležet na zemi. Doufala jsem, že to Jaydenovi nebude vadit. Přešla jsem k oknu a sledovala jak Alex nasedá do svého auta. Možná jel pro své bratry, pomyslela jsem si. Ale to jsem zavrhla hned jak jsem uviděla Ethana a Jaydena, který nasedali k němu do auta.

Co měli v plánu?

Uvědomujete si jak je pro mě těžké to psát? Udělala jsem Alexe i Jaydena tak dokonalé, že nevím, kterého z nich mám nejradši. Ale za chvíli nastanou problémy na které se určitě těšte! 

DistanceKde žijí příběhy. Začni objevovat