-11-

7.5K 300 31
                                    

Výlet probíhal normálně, takže tu byl poslední den. Měl už to být odpočinkový, ale to se Thomasovi nelíbilo, takže nám zařídil spoustu aktivit. Na večer nám, ale slíbil něco jako dikotéku ze které byli všichni kromě mě nadšení. Ethan se mnou od toho pozvání prohodil jen pár slov. S Alexem jsem nemluvila vůbec, ale kdykoliv jsem se na něho koukla, zjistila jsem, že mě sleduje. 

"Co si oblečeš na tu diskotéku?" zeptala se Olivia, která ležela na své posteli. Nechápavě jsem se na ní podívala. "Necheš mi říct, že chceš jít v tomhle." Ukázala na mé džínové kraťase a obyčejné volné černé tílko. "Noták, City," našpulila rty.

"Ani tady sebou nic nemám," odpověděla jsem popravdě. Rozhodně jsem si nebrala nějaké dokonalé oblečení na diskotéku. V tom, ale Olivia neviděla problém. Rychle se zvedla a došla ke svému kufru, který byl vážně obrovský.

"Máš štěstí, že máme stejnou velikost," mrkla na mě a už se začala hrabat ve svých věcech. Chtěla jsem něco namítnout, ale za těch pár dní jsem zjistila, že u Olivie to nemá cenu. "Tady to je!" vykřikla nadšeně a ukázala mi nějaké upnuté a hodně krátké šaty. Zaškebila jsem se a Olivia si povzdychla a začala znovu hledat. Naklonila jsem se, abych viděla na kufr. To si dovezla celou skříň nebo co? Nakonec vytáhla černé tričkové šaty, které byli dlouhé tak akorát. "A můžeš si kolem pasu uvázat svou košily, aby to vypadalo líp." hodila po mě šaty a já je chytila.

Šla jsem se do koupelny převléknout a když jsem se vrátila, Olivia po mě hodila podkolenky. "Koukej co jsem našla!" vypískla a já obrátila oči v sloup. Potom mi spletla vlasy do copu.

"Proč to vlastně dělám?" zeptala jsem se nechápavě."Proč záleží na tom jak budu vypadat?" 

"Protože tam bude přece Ethan," řekla a já se zamračila. "Pozval tě na rande, ale třeba od něho dostaneš dneska pusu-" 

"Nechci od něho dostat pusu, Olivio," otočila jsem se k ní. "Byla jsi to ty, která mě varovala před bratry Hallovými."

"Jo to jsem říkala.. ale taky jsem říkala, že dostat od nich pusu je opravdu dobré," usmála se. "Neříkám ti, aby ses do něho zamilovala.. to rozhodně nezkoušej, Felicity. Ethan a ani jeho bratrové na vztah nejsou.. Ale užít si můžeš ne?" přemýšlela jsem nad jejími slovy celou cestu k hlavní budově, kde se diskotéka konala. Olivia šla hned najít Rose a já se zatím postavila do rohu místnosti, kde jsem nebyla tolik vidět. Tedy to jsem si jen myslela.

"Na někoho, kdo nemá večírky ses opravdu vystrojila," ozvalo se mi u ucha a já sebou prudce otočila. Musela jsem zvednout hlavu, abych se podívala do Alexovich očí. Snažila jsem si nalhávat, že jeho blízkost se mnou nic nedělala, ale cítila jsem to mravenčení na kůži, kde jsem cítila jeho dech.

"Za to může Olivia," povzdychla jsem si. "Je to jediná kamarádka co tady mám a mám ji opravdu ráda.. jen se v pár věcech lišíme." můj pohled spadl na Olivii, která byla s Rose na parketě. 

"Můžeme se jít projít. Jestli chceš." překvapeně jsem se na něho podívala. "Nebo se mě bojíš?" v očích mu hrálo pobavení.

"To rozhodně ne," zakroutila jsem hlavou. "Tak pojďme. Tohle není nic pro mě." vydala jsem se ke dveřím a věděla, že Alex jde za mnou. Když jsem byla na čerstvém vzduchu, zhluboka jsem se nadechla. Alex se opřel o zeď a zapálil si cigaretu. Zamračila jsem se na něho, když jí zapálil a popotáhl její kouř.

"Co?" zeptal se.

"Ničíš si zdraví," odpověděla jsem. "Ale je mi to jedno. Je to tvoje zdraví." pokrčila jsem rameny. Opřela jsem se o zeď vedle něho a podívala se na hvězdy. Stáli jsme vedle sebe v tichosti a Alex kouřil svou cigaretu.

"Myslíš si, že kvůli cigaretám zemřu dřív?" zeptal se a já se na něho podívala.

"Nevím," pokrčila jsem rameny. "Ale říká se to. A já tomu možná i věřím." Alex se uchechtl a já nevěděla, jestli se směje mě. Potom zvedl svůj pohled a zadíval se mi do očí.

"Věř mi.. pokud zemřu brzo, kvůli kouření to rozhodně nebude." jeho hlas potemněl. Chtěla jsem se zeptat, co tím myslí, ale Alex odhodil cigaretu. "Měla by ses vrátit dovnitř, Felicity." odvrátil ode mě pohled a zadíval se na nebe. "Olivia tě bude hledat." zmohla jsem se jen na přikývnutí. Vydala jsem se ke vchodu a když jsem se otočila, Alex tam stále stál a stále se díval na nebe. Ať už se mu v hlavě honilo cokoliv, nebylo to dobré.

 Ať už se mu v hlavě honilo cokoliv, nebylo to dobré

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Co myslíte? Jaké tajemství mají bratři Hallovi?

DistanceKde žijí příběhy. Začni objevovat