-36-

5.8K 309 8
                                    

Pět dní. Pět dní jsem strávila ve společnosti Alexe a Sashi. Od toho polibku se mi Alex vyhýbal. Nebo že bych se mu vyhýbala já? Ať už to bylo jakkoliv, Sasha toho využívala. Pořád se na Alexe věšela, trávili spolu čas u bazenénu, jezdili nakupovat. Tetě jsem napsala tři ubohé zprávy, ale samozřejmě je prvně musel schávalit Alex. 

Zrovna teď sedím u Jaydena v pokoji a poslouchám hudbu. Alex se Sashou jeli do obchodu, ale každou chvíli by měli být zpět. Zvedla jsem se z postele a chtěla si jít dolů pro pití, když v tom bouchli vchodové dveře.

"Už jste zpátky?" zavolala jsem a vydala se ke schodům. Tam jsem zůstala, ale zarazila, protože muž, který stál dole rozhodně nebyl Alex. 

"A ty jsi kdo?" zeptal se. Na sobě měl stejně drahý oblek, který nosí můj otec. Dveře se za ním znovu otevřeli a dovnitř vešli další muži s taškami. "Je slušnost odpovědět, holčičko." cítila jsem jak si mě zkoumavě prohlíží. Lži, Felicity. Pobízel mě můj mozek.

"Katie," vyhrkla jsem možná až příliš rychle. "Jsem Katie McConellová." 

"A co tady děláš, Katie McConellová?" ptal se dál a já se zhluboka nadechla. "Nějaký důvod to mít musí." 

"Alex mě našel u benzínky. Můj otec mě zneužíval a já utekla z domu. Jenže mi došli peníze." páni ve lhaní jsem vážně dobrá. Muž přikývl a pobídl, abych sešla schody.

"Můj syn vždy zachraňoval dívky v nesnázích." ušklíbl se. Syn? Panebože. "Mé jméno je George Hall. Ti muži za mnou jsou má ochranka. Hádám, že ti můj syn neřekl, co dělám, že?" zakroutila jsem hlavou. Rozhodně jsem mu neměla chuť říkat, že v tom rodiné podniku jsem zčásti i já. "Tak u toho i zůstaneme. Nebudeme přece rozrušovat tak krásnou dívku. Pojďme se posadit, aby si mi o sobě mohla říct víc, Katie." když mi položil ruku na bedra, měla jsem chuť jí zetřást, ale ovládla jsem se.

Došli jsme do obyváku a posadili se na gauč. "Nevím, co chcete slyšet." nervozně jsem se zasmála. "Můj otec je prostě šílenec." 

"Jak dlouho ti ubližovat?"

"Pět let," odpověděla jsem. "možná déle.. nepočítala jsem to." Slyšela jsem jak se vchodové dveře znovu otevřeli. Slyšela jsem jak někdo spěchá do obývacího pokoje.

"Tati?" vydechl Alex a jeho pohled spadl na mě. "Co tady děláš?" 

"Právě se seznamuju s Katie," odpověděl jeho otec a zvedl se. "neřekl si mi, že jsi jí zachránil před jejím otcem." 

"Cože?" za Alexovimi zády se objevila Sasha. "Zdravím Georgi." sladce se na něho usmála.

"Nádherná Sasho," George se k ní vydal, aby jí mohl obejmout. Alex se nějak dostal ke mě a já se rychle postavila.

"Katie?" zašeptal a já jen pokrčila rameny. 

"Myslím, že by nebyl rád, kdyby znal mé pravé jméno." připomněla jsem potichu. Alex jen přikývl a oba jsme se obrátili zpět k jeho otci.

"Jsem rád, že se tenhle dům využívá," usmál se George. "a jsem pyšný na svého syna, že ví jak se zachovat v takové situaci." 

"V jaké situaci?" zamračila se Sasha. 

"Přece když najdu dívku, která byla zneužívaná." vysvětlil a Sasha se na mě podívala. Zadržela jsem dech, protože jediná ona může všechno zkazit. Může říct mé pravé jméno hned teď a tím se mě zbavit. Ucítila jsem jak mě Alex vzal za ruku a stiskl jí.

"Tahle situace," vydechla konečně. "Ach ano. Šílené, že? Nechápu jak to někdo může dělat vlastnímu dítěti." 

"Přesně tak," přikývl George. "Alexi potřebuju s tebou mluvit. Můžeme jít do pracovny?" 

"Jistě," Alex mě pustil a mezitím co se jeho otec i s těmi muži vydali do pracovny, otočil se ke mě. "bude to v pořádku." v rychlosti mě políbil na čelo a vydal se za nimi. Když se za nimi zavřeli dveře, zhroutila jsem na gauč. 

"Děkuju," zamumlala jsem a podívala se na Sashu. "kdyby se jejich otec dozvěděl, kdo jsem-" 

"Nedělám to kvůli tobě, Felicity," přerušila mě Sasha. "dělám to kvůli nim. Nevím jak jsi to dokázala, ale milují tě."

"Já nevím-" 

"Víš," znovu mě přerušila a pomalu došla ke mě. "je v pořádku je milovat oba. Není to tak dávno, co jsem na tom byla stejně. Ale mezi námi jeden rozdíl je.. ty můžeš ještě utéct." 

DistanceKde žijí příběhy. Začni objevovat