-Answer-

5.9K 189 33
                                    

Grayson Black

"Proč ses najednou objevil ve městě a chceš vidět Felicity 17 nebo kolik let tě neviděla a ty ses teď najednou objevíš."

"Těžko to pochopíte.. Je mi jasné, že si myslíte, že já jsem ten špatný. Ale pravda je taková, že jsem přijel, abych Felicity ochránil." 

"Co jsi vůbec zač? Nějaký mafian?"

"Muž, který se chce seznámit se svou dcerou.. A zamyslete se.. Co vlastně znamená být mafián?" 

Informace o této postavě

Věk: 40

Barva vlasů: Blond

Barva očí: Modrá

Zaměstnání: Utajené

Greyson Black se narodil v Londýně, odkud se odstěhoval do New Yorku, kde začal pracovat pro svou rodinu. V 25ti se setkal s Ellou Smithovou. Odjel s ní na pár měsíců do Kalifornie. Jejich "románek" trval tři roky, než mu oznámila, že je těhotná. Od té doby nejsou o Greysonovi žádné informace.

Jayden Hall

"Co cítíš k city?... jo a jen tak btw. kdyby vam to s city jen tak nahodou nevyslo vis co někdy do budoucna. tak si tě zabírám jo? počítej se mnou! ;) :*"

"Co cítím k City? Popravně k ní cítím něco, co bych k ní cítit rozhodně neměl. (Smích) Dobře, jsem si vědom toho, že můžu počítat s tebou.. Ale měl bych tě varovat.. Můj život není jednoduchý.. Takže.. Zvládneš to?" 

"Proč jsi se od City odtáhl?"

"Jednoduchá otázka.. Protože mi to přišlo správné." 

Informace o této postavě

Věk: 18

Barva vlasů: Hnědá

Barva očí: Zelenomodré 

Zaměstnání: Student

Jayden Hall studuje a žije v Kalifornii se svými bratry. Někde ve světě má i svého otce, o kterém toho, ale moc nevíme. Jayden byl do příchodu Felicity "holkař", ale to se změnilo, když se s ní seznámil.

Alex Hall

"Co cítíš k City?"

"K City? Nic k ní necítím.." (Nervozní odkašlání)

Informace o této postavě

Věk: 19

Barva vlasů: hnědá

Barva očí: hnědá

Zaměstnání: Utajeno

Alex Hall je nejstarší z bratrů. Školu ukončil rok předtím než nastoupila Felicity. Teď pracuje, ale neví se kde. Stará se o své bratry, protože jejich otec je mimo město. Možná si nechce přiznat, že něco k Felicity cítí, ale ta drobná dívka se mu dostává pod kůži.

Ethan Hall

"Můžeš mi sakra říct, proč jsi City vzal na vaše první rande na párty?! To jako nemáš smysl pro romantiku?!"

"Hele na mou obranu.. Jsou to ty nejlepší mejdany ve městě. Jen málokdo se tam dostane." 

"Mám pro tebe návrh jo? mohla bych tě začít doučovat o tom kam brát a kam nebrat dívku na první rande a taky jak se tam chovat protože kámo vzít jí na párty a pak se vytratit.. to prostě nejde tak co říkáš? ;D"

"Taky pro tebe mám návrh jo? Ty, já a moje postel. Co ty na to?"

Informace o této postavě

Věk: 17

Barva vlasů: hnědá

Barva očí: hnědá

Zaměstnání: student

Nejmladší z bratrů Hallovich. Nevynechá žádný večírek. Felicity se mu líbí a štve ho, že se víc zajímá o jeho bratra Jaydena než o něho. Udělá cokoliv, aby udržel své bratry v bezpečí.

Alex,Olivie,Ethan,City,JaydenKolik vám je?

Alex: 19

Olivie: 17

Ethan: 17

City: 16 (brzo 17)

Jayden: 18

Felicity Smithová

"Kdyby sis mohla vybrat.. Koho z bratrů by sis vybrala? Jaydena, Ethana nebo Alexe?"

"No.. Ethan to rozhodně nebude.. Nechci zažít další rande na párty. Promiň Ethane." 

"Kdo se ti momentálně líbí??"

"Momentálně budu řešit jiné věci než, kdo se mi líbí. Ale uznávám, že bratři Hallovi nejsou k zahození." 

"Co ke kemu cítíš bratrů Hallovich"

"Jsem zmatená z toho, co k nim cítím." 

Informace o této postavě

Věk: 16 (brzy 17)

Barva vlasů: blond

Barva očí: modrá

Zaměstnání: student

Felicity se přestěhovala k své tetě, když jí umřela matka. Hned první den se seznámila s bratry Hallovymi. Teď do jejího života vstoupí muž o kterém si myslela, že ho nikdy nepozná. Felicity to táhne k Alexovi i Jaydenovi.

bratři Hallovi"co máte s Felicityiným otcem?"

Alex: "Myslím,že budu mluvit za nás všechny, když řeknu, že se to brzy dozvíte." 

DistanceKde žijí příběhy. Začni objevovat