Naposledy jsem se podívala na svůj odraz v zrcadle. Dnes jsme měli jet na nějaký školní výlet, takže jsem vzala svou sbalenou tašku na tři dny a vydala se do kuchyně, kde už seděla teta a Thomas. "Dobré ráno." pozdravila s úsměvem teta a došla ke mě aby mě políbila do vlasů. "Těšíš se? Je to tvůj první školní výlet!" zatleskala nadšeně a já se pousmála.
"Nemusíš se bát, City," ozval se Thomas. "Nebude to tak hrozné. A kdyby se něco dělo, můžeš přijít za mnou."
"Kdo vlastně všechno jede?" zeptala jsem se a usadila se ke stolu. "Jenom druháci?"
"Ano," přikývl. "Každý ročník má naplánované něco jiného. Proč? Bude ti chybět Jayden Hall?" zeptal se a mrkl na mě.
"Cože?" podívala jsem se na tetu a ta na obrannu zvedla ruce. Ale stejně se nedokála neusmívat. "S Jaydenem nic nemám. Jen mě dovezl domů-" odpověděla jsem Thomasovi a pustila se do snídaně. Když byl čas k odjezdu, abych stihla autobus, teta mě vyprovodila ke dveřím. Přitáhla si mě do objetí. "Odjíždím jen na tři dny." připomněla jsem.
"Já vím," zasmála se. "Ale i tak my budeš chybět." odtáhla se a pohladila mě po tváři. "Hlavně na sebe dávej pozor, rozumíš?"
"Rozkaz," usmála jsem se a teta mi vtiskla pusu do vlasů. Potom jsem nastoupila do Thomasova auta. "Jsem ráda, že jako dozor jedeš ty." řekla jsem a byla to pravda. Když jsem se dozvěděla, že on budu hlavní dozor, ze srdce mi spadl těžký kámen. Thomas mi věnoval jeden ze svých úsměvů. Zaparkoval na školním parkovišti a podal mi tašku.
"Musím ještě něco zařídit.. Běž už k autobusu." řekl a já jen přikývla. Vydala jsem se k hloučku lidí, kteří stáli u velkého autobusu.
"City!" vykřikla nadšeně Olivia a zamávala mi, abych šla za ní. "City tohle je Rose.. Rose moje kamarádka Felicity." představila mi drobnou krátkovlasou černovlásku, která se na mě mile usmála.
"Ahoj," pozdravila jsem. "Ráda tě poznávám."
"Nápodobně," řekla. "Přijela jsi s Cliffordem?" zeptala se a já přikývla. Obě se na mě zvědavě podívali.
"Thomas je přítel mé tety," vysvětlila jsem. "Znám už ho asi pět let," pokrčila jsem rameny. Olivia přikývla a já předala řidiči svou tašku, kterou hodil do zavazadlového prostoru.
"Budeš sedět se mnou?" otočila se ke mě Olivia, když jsme nasedali do autobusu.
"Myslela jsem, že budeš chtít sedět s Rose." řekla jsem překvapeně a Olivia kývla hlavou za nás. Otočila jsem se a spatřila Rose s nějakým klukem.
"To je Jacob," vysvětlila. "Chodí spolu už od osmičky," jen jsem přikývla a vklouzla na sedadlo vedle Olivie. "Nevadí, že sedím u okna?"
"Ne," zakroutila jsem s úsměvem hlavou a Olivia mi úsměv oplatila. Najednou jsem spatřila Ethana, který zamířil do zadní části autobusu. Když procházel kolem nás, zastavil se.
"Felicity," široce se usmál. "Jsem rád, že tě můj bratr dovezl v pořádku. Nebála ses s ním? Na motorce jezdí jak idiot."
"Jel pomalu," řekla jsem a Ethanovi nachvíli úsměv ze rtů zmizel. Ale rychle ho vystřídal ten jeho úšklebek. "A domů jsem se dostala v pohodě jak vidíš." Ethan přikývl.
"Půjdu se posadit. Ale doufám, že budeme mít šanci si promluvit." pokračoval dozadu a já na sobě cítila Oliviin pohled. Podívala jsem se na ní a nadzvedla jedno obočí.
"Proč tě Jayden Hall vezl domů?" zeptala se a já si povzdychla. Věděla jsem, že bych jí to měla říct, pokud chci, abychom byli kamarádky. Takže jsem jí řekla o celé sobotní párty. Začala jsem u toho jak pro mě Ethan dojel a skončila tam, kde mě Jayden vyhodil před domem. Vynechala jsem jen tu část, kdy jsem s Jaydenem byla na pláži. "No páni," vydechla. "A nic jiného se nestalo? Třeba nějaký polibek?" mrkla na mě a já se uchechtla.
"To rozhodně ne," zakroutila jsem hlavou. "Nebyla jsi to ty, která mi řekla, ať se od nich držím daleko?"
"No za tím si pořád stojím," přikývla. "Ale dostat pusu od takových krasavců jako jsou oni.. To by bylo úžasné." vysvětlila. Jen jsem pobaveně zakroutila hlavou. Najednou se Olivia podívala z okýnka. "Co ten tady dělá?" zamumlala a já se podívala jejím směrem. Před autobusem stál Alex Hall a o něčem mluvil s Thomasem.
"Hej Halle, proč je tu tvůj brácha?" křikl na Ethana nějaký kluk a já se otočila, abych si mohla poslechnout odpověď.
"Protože jede s námi."
ČTEŠ
Distance
Roman d'amourFalicity Smithová měla obyčejný život. Dokud jí do něho nevstoupili bratři Hallovi.