Po pár minutách jízdy mi došlo, že tohle se vůbec nepodobá na cestu, kterou jsem přijela s Ethanem. Chtěla jsem se na to Jaydena zeptat, ale věděla jsem, že mě neuslyší. Takže mi jen zbývalo modlit se, aby mě nedovezl někam do lesa a tam nezabil. Když konečně zastavil, nikdo kolem nás nebyl. Rychle jsem slezla z motorky a sundala si hlavu. "Co tady děláme?" zeptala jsem se a snažila se skrýt obavy v mém hlase. Neměla jsem v plánu tomuhle klukovi dokazovat, že mám strach.
"Myslel jsem si, že by bylo fajn ti ukázat nejlepší místo v Kalifornii," vysvětlil a přetáhl si přes hlavu helmu. "Nemusíš mít strach, Felicity, nechci tě zabít." ušklíbl se a já se proklínala za to, jak to dokázal poznat. "Jsi připravená, na nejlepší pohled ve svém životě?"
"Nejsem si jistá," zamumlala jsem. "Pořád mám strach, že jsi nějaký vrah." Jayden se rozesmál a natáhl ke mě ruku. Nedůvěřivě jsem se na ní podívala. "Proč to děláš?" zvedla jsem oči a setkala se s jeho pohledem. "Tohle rozhodně není ten kluk o kterým jsem slyšela všechny ty řeči ve škole. Chceš mě dostat na seznam holek, které jsi měl v posteli?"
"Ne," zakroutil hlavou a nechal klesnout ruku podél svého těla. "Jen se chovám slušně, dobře? Copak musí být pravda všechno co se o mě říká? Ty lidi ve škole-neznají mě." sklopil pohled a já se začala cítit špatně za to, že jsem ho takhle obvinila. Zhluboka jsem se nadechla.
"Tak mi ukaž to místo," Jayden zvedl hlavu a já se na něho usmála. Znovu ke mě natáhl ruku a já se ho chytla. Cítila jsem mravenčení místa, kde se jeho kůže dotýkala té mé. Nevěděla jsem jak to vysvětlit, ale neměla jsem čas o tom přemýšlet, protože Jayden mě vedl cestou. Už z dálky jsem slyšela moře. Když jsme se objevili na pláži, vydechla jsem úžasem. Čekala jsem ledacos, ale rozhodně ne takovou krásu. Nebylo to jako na pláži, kde jsem byla. Takhle pláž měla ještě bělejší a jemnější písek. Moře se zdálo úplně průhledné a osvícené to tady bylo jen světluškami, které tady poletovali. "Páni." vydechla jsem. "Sem si bereš všechny holky?" drcla jsem do něho pobaveně a Jayden se jen ušklíbl.
Pustil mou ruku a já cítila zklamání. To ale rychle vystřídali jiné pocity. Jayden se posadil do písku a já tam ještě chvíli stála a užívala si tu krásu. Nakonec jsem se se usadila vedle něho. Natáhla jsem nohy před sebe a ruce zabořila do písku. Omylem jsem se otřela o Jaydenovu ruku a pocítila to stejné mravenčení jako před chvíli. Podívala jsem se na Jaydena, jestli si toho všiml, ale vypadalo to, že jemu to nic nedělá.
"Takže-" promluvil a nečekala se ke mě otočil. Zase jsem se dívala do těch jeho očí, kvůli kterým každá holka udělala to co chtěl. "Jak jsi se dostala do Kalifornie?" došlo mi, že to dneska bude už podruhé komu to řeknu. Navíc dalšímu členu rodiny Hallovich.
"Bydlela jsem v New Yorku," začala jsem. "Když umřela moje máma musela jsem se přestěhovat sem k mé tetě, protože už nikoho jiného nemám. Nevím kde je můj táta- nikdy jsem se o něm nic nedozvěděla a máma o něm taky mluvit nechtěla. Možná jsem mu za to nikdy nestála.. Asi nechtěl vidět svou dceru jak vyrůstá. Možná jsem pro něho nebyla dokonalá-Předstírám že jsem v pohodě, ale nejsem." věděla jsem, že poslouchal každé slovo, co jsem řekla a byla jsem mu za to vděčná. Najednou položil ruku na tu mou a já se překvapeně podívala na naše ruce. Potom jsem svůj pohled znovu zvedla a znovu se setkala s jeho pohledem.
"Tvůj otec je idiot, pokud se o tebe nestaral," zašeptal. "Protože ty- Felicity Smithová- jsi víc než dokonalá." překvapeně jsem zamrkala a přemýšlela nad jeho slovy. Najednou se ale zvedl a pomohl mi na nohy. "Měl bych tě odvést domů." jen jsem přikývla a nechala se odvést zpět k motorce. Tentokrát jsem si zvládla helmu nasadit sama. Když jsem seděla za ním, pevně jsem ho objala. Když zastavil před mým domem, opatrně jsem slezla. Sundala jsem si helmu a podala mu jí.
"Promiň, že jsem tě vyrušila na tom večírku a ty si z něho musel odejít." řekla jsem.
"Věř mi.. Tenhle večer byl lepší než jsem si myslel." usmál se tak jak to dokáže jenom on a nastartoval. "Uvidíme se v pondělí ve škole, Felicity."
Panebože Jayden je opravdu dokonalý, že? No.. ale na jak dlouho? Teď se s ním, ale na chvíli rozloučíme. Tak na dvě-tři kapitoly, abychom se mohli seznámit s ostatními bratry Hallovými 😏
ČTEŠ
Distance
RomanceFalicity Smithová měla obyčejný život. Dokud jí do něho nevstoupili bratři Hallovi.