Rozdział 8

238 12 1
                                    

     Minęło sześć miesięcy odkąd Ola przyleciała do Korei Południowej. Sześć miesięcy od tragicznego wydarzenia, które miało miejsce w Polsce. Przez ten czas Aleksandra poznała dużo fajnych ludzi. Zaprzyjaźniła się z kilkoma dziewczynami z pracy. Jedna ma na imie YouMi, druga YuRi a trzecia Megan i pochodziła z Anglii.
-Ola chodź na śniadanie!-krzyknęła Bella.
Zaspana podniosła się z łóżka. Pół nocy spędziła na czytaniu informacji na temat kursu tatuażu. Dowiedziała się, że taki kurs kosztuje osiem tysięcy i trzeba wpłacić odrazu całość. Wyszła z pokoju i weszła do kuchni. Na stole czekały na nią parówki.
-Hej-odezwała się Ola
-Co ty taka nie wyspana?
-Czytałam informacje na temat kursu na tatuarzystke. Tylko problem w tym, że tam muszę wpłacić odrazu cała sumę a z pensji z butiku musiałabym przez rok odkładać-zasmuciła się
-A ile kosztuje?-zapytała Bella
-Osiem tysięcy.
-Wybacz nie mam na tyle ale w mieście jest taki gang. Jego szefem jest Min Yoongi. Mogłabyś iść tam. Dostarczyć mu papiery o zarobkach.
- Min Yoongi? Ten z BTS?
-Tak. Porozmawiałabyś z nim. Napewno uda ci się go przekonać by pożyczył ci pieniądze.
-A wiesz gdzie on mieszka?-zapytała Ola
-Nie wiem. W internecie napewno znajdziesz.
Dziewczyny zjadły śniadanie w milczeniu. Aleksandra pozmywała po śniadaniu. Poszła do siebie aby poszukać informacji gdzie może znaleść Min Yoongi. Dowiedziała się, że ma on biuro w środku miasta. Trzeba się telefonicznie umówić na spodkanie. To wiadomość ją nie zaskoczyła. Wkońcu Min Yoongi znany też jako Suga jest wokalistą. Zapisała na kartce adres biura i numer telefon a następnie zadzwoniła.
-Dzień dobry. Tutaj biuro Pana Min Yoongi. W czym mogę pomóc?
-Dzień dobry. Nazywam się Kana Aleksandra. Chciałam umówić się na rozmowę z Panem Min Yoongi.
-Pani w sprawie pożyczki czy wywiadu?-Pani po drugiej stronie miała bardzo sympatyczny głos.
-Pożyczki
-Dobrze. Rozumiem. Już sprawdzę wolne terminy-w słuchawce zapadła cisza-Pan Min Yoongi będzie miał wolne miejsce na czwartek na godzinę szestastą. Zapisać Panią?
-Tak.
-Mogę jeszcze raz prosić o przedstawienie się?
-Kana Aleksandra
-Dobrze. Już Panią zapisałam.
-Dziękuję. Dowidzenia
-Dowidzenia-Ola rozłączyła się
Następnego dnia Aleksandra wyszła do pracy wcześniej. Musiała odebrać od szefa zaświadczenie o zarobkach. Miała nadzieję że Min Yoongi będzie chciał dać jej pożyczkę. Wkońcu nie jest bankiem i nie obowiązują go procedury takie jakie obowiązują bank. Wkońcu Min Yoongi dalej pieniądze ze swojego konta. Niepewna weszła do biura szefa.
-Witam cię Olu. Co cię sprowadza?
-Szefie potrzebuje zaświadczenia o zarobkach. Chcę zrobić kurs na tatuarzystke i będę brać pożyczkę.
-Podejdź do mnie po pracy to ci dam
Ola wyszła z biura i udała się do szatni. Przebrała swoją czarną bluzę na podkoszulek firmowy i udała się na sklep.
Po skończonej zmianie udała się do szefa. Wzięła kartkę z informacją o zarobkach, poszła się przebrać i wruciła do domu. Dzisiaj Bella gotowała obiad ponieważ Ola miała na drugą zmianę. Zrobiła zapiekankę. Głodna po ośmiu godzinach w pracy Ola zjadła dwa talerze zapiekanki. Poszła do swojego pokoju. Włączyła laptopa a następnie przeglądarkę internetową i poszukała gdzie odbywa się kurs. Adres zapisała na kartce, wzięła piżamę i udała się pod prysznic. Ubrała się i poszła spać.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Hej kochani. Mam nadzieję że podoba się wam się ten rozdział.

Jej ukochany-zakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz