Pobyt Oli w Polsce prawie dobiega końca. Jeszcze dwa dni i wraca do Korei.
-Ola lepiej ci?-zapytała Weronika
-Troszkę
Aleksandra przez całą noc wymiotowała a oprucz tego od dwóch tygodni spóźnia się jej okres.
-Dobra. Mdłości przeszły a dalej boli mnie podbrzusza-powiedziała Ola wychodząc z łazienki.
-Może pójdziemy do ginekologa? Bo może w ciąży jesteś?-zaproponowała Weronika
-Chyba wolę najpierw zrobić test ciążowy
-OK to pójdę teraz do apteki.
Ola przepukała usta czystą wodą i wyszła z łazienki . Udała się do swoje pokoju i usiadła na wersalce. Teraz żałowała, że ją złożyła.
Gdy otworzyła oczy pomieszczenie, w którym była skrywał mrok. Podniosła się i zaświeciła światło. Ból w podbrzuszu piorónował tak, że dziewczyna ledwo co mogła się ruszać.
-Wyspałaś się?-zapytała Weronika gdy zobaczyła jak Ola wchodzi do kuchni
-Tak. Jestem głodna. Zrobisz mi coś na kolacje?
-Pewnie
Ola już po chwili zajadała pyszne kanapki z szynką i pomidorem.
-Kupiłam ci dwa testy tak dla pewności
-Dziękuję. Mogę coś do picia?
Dziewczyna posiedziała jeszcze przez chwilę w kuchni a potem gdy Weronika szykowała się na nocną zmianę poszła do jej pokoju. Włączyła laptopa i zaczęła szukać informacji o objawach ciąży. Gdy je przeczytała, to ją zatkało. Wieksząść objawów jakie ma wzkazują na ciążę. Chociaż przez myśl przeszło jej, że może zjadła coś nie świeżego a okres spóźnia się ze stresu. Jednak dla pewności zrobi sobie testy.
Wzięła jeden i poszła do łazienki by go zrobić. Wynik wyszedł negatywny. Trochę jej ulżyło. Ledwo wyszła z łazienki jak zaczęło ją modlić i wróciła tam spowrotem.
Po dziesięciu minutach wszystko przeszło i mogła opuścić pomieszczenie w jakim się znajdowała. Gdy weszła do pokoju zadzwonił jej telefon.
-Cześć. Jak się czujesz?-zapytała Weronika
-Dalej mnie mdli
-Robiłaś test?
-Tak wyszedł negatywnie ale za chwilę zrobię jeszcze jeden.
-To dobrze. Dobra ja musze kończyć. Rano idziemy do lekarza to odrazu mówię. Papa.
-Papa-Ola rozłączyła się
Minęły już ok trzy godziny odkąd Ola robiła test. Teraz udała się do łazienki. Zrobiła go i czekała na wynik. A był on.......
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Jaki byście chcieli wynik?
CZYTASZ
Jej ukochany-zakończone
RomanceKana Ola jest polką z pochodzenia, lecz ma koreańskie korzenie. Po tragicznej śmierci rodziców wyjeżdża z Polski do Koreii. Z braku pieniędzy zgłasza się do szefa mafi i jednocześnie piosekarza Min Yoongi. Co się stanie gdy Ola nie będzie mieć pieni...