Rozdział 25

193 10 0
                                    

     Zimny wiatr owiał drobne ciało Oli. Kobieta bardzo szybko zamknęła okno. Jesień w Korei w tym roku jest zimniejsza niż w Polsce. Zdenerwowana przeprowadzką udała się do łazienki by wziąść poranny prysznic. Ubrana w czarną bluzkę z złotym jednorożcem oraz miętowe jeansy wruciła spowrotem do pokoju. Wyciągnęła walizkę i zaczęła pakować wszystkie swoje ubrania.
Po dwóch godzinach w jej pokoju pojawiło się osiem osób a mianowicie Min Yoongi, Kim Namjoon, Jung Hoseok, Park Jimin, Kim Taehyung, Jeon Jeongguk oraz Bella.
-Ola masz gości-Powiedziała Bella i wyszła z pokoju.
-Ślicznotka gotowa?-zapytał Jimin
-Jeszcze tylko kosmetyczka
Ola poszła do łazienki a po chwili schowała kosmetyczkę do jednej z trzech walizek. Do tej pory zastanawiała jakim cudem udało się jej pomieścić wszystkie ubrania.
-Te walizki możecie wziąść-Aleksandra pokazała ręką na walizki stojące obok niej.
Chłopcy prócz Suga wzięli jej torby i wyszli. Natomiast Min Yoongi położył ręce na jej tali i przyciągnął ją do siebie.
-Może dokończymy to w czym nam Bella przerwała?-wyszeptał cicho do jej ucha a następnie przyłożył swoje usta do jej warg. Jednak Ola nie zareagowała tak jakby chciał. Położyła ręce na jego torsie i odepchneła go.
-Nie dajmy chłopakom czekać. A po za tym nie uwarzasz, że to co się wydarzyło w środę nie powinno się zdarzyć?
-Nie. Nie uważam. Zwłaszcza, że skoro oddałaś pocałunek to znaczy, że to chciałaś. Jednak skoro teraz tego nie chcesz to rozumiem.
-Dzięki
Ola w ramię w ramię razem z Suga wyszła z mieszkania.
-No wkońcu jesteście. Już myślałem, że...
-Cicho bądź RM-Powiedział Suga
Aleksandra wsiadła do auta. Suga kierował.
-Ola jakbyś nie mogła zasnąć czy coś to możesz wpaść do mnie do pokoju na to i owo-Powiedział Jin
-Dzięki ale nie skorzystam.
Na twarzy Suga pojawił się uśmiech gdy usłyszał odpowiedź Oli.
-Szkoda. No ale rozumiem. Będziesz nam robić obiadki?
-Tak. Raczej tak.
-Ja na jutro chce pierogi z serem-Powiedział RM
-Jasne. Zrobię ci
-To jutro na obiad pierogi?-Zapytał Suga
-Tak- V uśmiechnął się
       Po godzinie Min Yoongi zatrzymał auto pod dobrze znanym Oli domu czyli pod jej nowym miejscu zamieszkania. Chłopcy wzięli jej walizki i zanieśli do jedynego wolnego pokoju. Ola zaczęła na spokojnie rozpakowywać swoje ciuchy.
-Masz jakąś seksową bieliznę?-Ola spojrzała w kierunku skąd dochodził głos.
Zastała tam Suga opartego o framugę drzwi.
-Czy mi się wydaje czy ty chcesz mnie zaciągnąć do łóżka?
-Po pierwsze jesteś zarówno słodka jak i bystra. A po drugie to tak chce. No i jest też trzecie.
-A jakie jest to trzecie?
-I tak w nim wylądujesz więc odpowiedz mi na pytanie
-Wydaje mi się, że nie mam-Aleksandra wróciła do czynności, w której przerwał jej... no nie za bardzo wiedziała jak ma określać jego osobę.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Co sądzicie o takich rozdziałach? Chcielibyście by Suga kochał się z Olą?

Jej ukochany-zakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz