Minęły już trzy dni odkąd Ola przeprowadziła się do domu BTS. Na dzisiaj chłopcy zażyczyli sobie zapekankę z ryży. Wychodząc do studia zostawili Oli pieniądze, żeby mogła kupić wszystko co jej potrzeba.
Ola ubrała na siebie szare leginsy ze spódniczką a do tego czarną bluzę z jednorożcem, którą dostała na urodziny od Weroniki. Wzięła torebkę, zamknęła dom i udała się do najbliżego sklepu. Kupiła wszystko co było jej potrzebne i wruciła do domu.
Po czterdziestu pięciu minutach wyciągnęła blaszkę z piekarnika a w tym samym momęcie do domu wszedł Min Yoongi.
-Ale ładnie pachnie. Aż jestem jeszcze bardziej głodny niż zazwyczaj
-To wogule możliwe?-Zapytała
-Jak widać tak. Zresztą idę wziąść sobie prysznic a jak wruce chce widzieć duży kawałek na talerzy
-A ja chcę dużego pluszowego misia i go nie mam-szepnęła do siebie tak by Suga nie słyszał
Przygotowała osiem talerzy, rozkroiła przygotowane jedzenie i położyła na naczyniach a już po pięciu minutach wszyscy siedzieli przy stole i jedli obiad. Chłopcy pojedli sobie a Ola posprzątała po zjedzonym posiłku. Gdy na początku myślała o tej propozycji sądziła, że Suga będzie dawał jej ciężkie zadanie a okazało się że tak nie jest. W pewnym momencie Suga spojrzał na zegar.
-Co ty się tak gapisz na ten zegar? Wskazówek nigdy nie widziałeś?-zapytał RM
-Możliwe
-A to sobie popatrz-roześmiał się Jimin
-Będę wieczorem bo muszę coś załatwić-powiedział nagle Min Yoongi
-Wieczorem czyli kiedy?-zapytał Taehyung
-Nie wiem. Muszę coś kupić ale nie powiem wam co
-Od kiedy Suga robi przed nami tajemnice?-zapytał Jin
-To pewnie przez mnie. Porozmawiajcie sobie a ja pójdę poczytam coś-powiedziała Ola i udała się do pokoju, który pokazał jej Suga
Wieczorem Aleksandra wyszła z pokoju i udała się do kuchni.
-Co chcecie na kolacje?-zapytała
-Pizze-odparł J-Hope
-Zrobić dla każdego osobną czy jedną wspólną?
-Obojętne-powiedział V
-A Suga pojawi się na kolacji?-zapytała
Chłopcy spojrzeli po sobie. Od razu jasne było, że wiedzą gdzie i za czym poszedł Suga. Jednak Ola oczami wyobraźni widział owego słodkiego koreańczyka w objęciach jakieś innej kobiety i nie za bardzo wiedziała dlaczego ją to zabolało. Wkońcu jest tutaj tylko po to by spłacić zaciągnięty dług. Owszem dług za kurs mu oddała jednak między czasie pożyczyła milion wonów na remont mieszkania. Przy tym długu zaczeły robić się problemy z spłatą pieniądzy.
-Tak. Pojawi się-odparł Rap Monster
Ola zabrała się do robienia ciasta przez co nie zauważyła Suga wchodzącego do domu.
-Co na kolacje?-zapytał a Ola dopiero wtedy zauważyła jego obecność
-Jak zrobię to się dowiesz.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Wkońcu napisany
CZYTASZ
Jej ukochany-zakończone
RomanceKana Ola jest polką z pochodzenia, lecz ma koreańskie korzenie. Po tragicznej śmierci rodziców wyjeżdża z Polski do Koreii. Z braku pieniędzy zgłasza się do szefa mafi i jednocześnie piosekarza Min Yoongi. Co się stanie gdy Ola nie będzie mieć pieni...