Rozdział 17

191 10 1
                                    

Ola załamana leżała na swoim łóżku. Od kilku dni szuka pracy jednak nikt nie chce jej zatrudnić bo dziwnym trafem każdy wie, że siedziała w więzieniu. Ludzie to są dziwne istoty. Nie zatrudnią nikogo kto siedział w więzieniu, chyba wolą by taka osoba zmarła z głodu. Aleksandra zastanawiała się czy Min Yoongi zrozumie jej problemy ze znalezieniem pracy. Nie chcę pożyczać od Belli. Chodź jej kuzynka tyle razy proponowała, że pożyczy jej pieniądze.
Na polu zaczęło się ściemniać kiedy drzwi do pokoju Oli otwarły się a w nich stał Suga. Znowu przyszedł sam po pieniądze, może to nawet lepiej.
-Witaj Suga
-Hej. Pewnie wiesz, po co przychodzę. Ostatnio nie miałaś. Drugi termin minął wczoraj.
-Nikt nie chce mnie zatrudnić. Wiedzą, że siedziałam za kradzież. Daj mi jeszcze dwa miesiące
-Zapomnij. Pieniądze chce mieć na już. Zostań dziwką, tam zawsze przyjmują. Ewentualnie sprzedaj coś. Nie obchodzi mnie skąd weźmiesz kasę. Masz czas do końca tygodnia. Radzę Ci się pospieszyć bo jak nie dostanę ich to twojej kuzynce stanie się krzywa-wypowiedział się Min Yoongi
-Do końca tygodnia? Przeciesz niedziela jest za cztery dni. Nie znajdę pracy w cztery dni tak by mi wypłacił pensje
-Zostań dziwką. Ciało masz boskie, napewno będziesz mieć dużo klientów.
-Przestań proszę. Musisz być tak wredny?
-Muszę. Od kilku miesięcy nie płacisz mi w terminie. Masz czas do niedzieli.
-Suga a może byś mógł z kimś pogadać by mnie przyjęli. Proszę cię-Aleksandra popatrzyła na niego niemal błagalnym wzrokiem.
-Jeszcze czego. Mało ci, że wyciągłem cię z więzienia? Jeszcze pracę mam ci znaleść? Co ty ostatnio w główkę się uderzyłaś?
-Wiem i za to jest ci wdzięczna. Ale jak byś mi tak jeszcze z pracą pomógł to bym miała pieniądze na spłatę raty-Ola miała nadzieję, że chociaż to go przekona.
-Idź do burdelu. Tam zawsze chętnie przyjmą. Przyjdę pod koniec tygodnia i chce dostać pieniądze bo w przeciwnym razie twojej kuzynce stanie się krzywda.
-A co Bella ma wspólnego z moimi problemami?
-Jak to co? Zmotywuje cię abyś jednak te pieniądze znalazła. A teraz wybacz, muszę już iść, do zobaczenia za nie długo-powiedział Suga i wyszedł zostawiając Olę.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Jak myślicie? Co teraz zrobi Ola? Zostanie dziwką?

Jej ukochany-zakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz