*Perspektywa Suga*
RM wszedł z kubkiem wody do pokoju Min Yoongi. Skoro chłopak nie miał zamiaru sam się obudzić, Naamjoon stwierdził, że mu w tym pomoże. Podszedł do łóżka i wylał całą wodę, którą przyniósł na twarz Suga.
-Kurde. Rap monster musiałeś? Fryzurę mi zepsułeś
-Nie przesadzaj i wstawaj bo do studia się spuźnimy.
-Jejku. Jak ja wolę spać. Dobra już wstaje.
Min Yoongi podniósł się. Podszedł do szafy i wygrzebał z niej jakieś ubrania. Następnie udał się do łazienki. Rozebrał się i wszedł pod strumień wody. Prysznic znakomicie go orzeźwił. Ubrał na siebie przygotowane rzeczy i wszedł do kuchni.
-No wstałeś wreście-odezwał się J-Hope
-Nasz kochany Suga musiał odesłać te dni gdy wstawał wczesniej niż my.-zaśmiał się Jimin
-A ja myślę że Yoongi się zakochał. Jednak panna dała mu koszta i sobie woli spać.-Suga zmierzył groźnie Jin
-Niby jaka panna?-zapytał Yoongi
-Ola. Ostatnio tak strasznie wypytujesz o nią naszych informatorów.-Jungkook właśnie wstał od stołu i podszedł do Suga zakładając mu rękę na bark.
-A właśnie. A propos Oli. Kiedy nas jeszcze odwiedzi?-zapytał Rap Monster-oddała ci już całe pieniądze?
-Nie. Shinji się mści i ona nie ma pracy. Podałem jej propozycje by z nami zamieszkała w charakterze pokojówki. Wiesz posprzątała nam pokoju może coś ugotowała.-odpowiedział Suga
-Świetny pomysł. A przyznaj się. Chcesz ją w sobie rozkochać? - zapytał V
Na to pytanie Suga już nic nie odpowiedział. Wyciągnął z lodówki jajka i zrobił sobie na śniadanie jajecznice z szybką i pomidorem. Usiadł na wolnym miejscu i zajął się jedzeniem.
-Jedziemy do studia?-zapytał Jimin
-Jasne-odparł RM
Po kilkunastu minutach chłopcy byli już pod budynkiem Big Hit Entertainment. Raźnym krokiem weszli do studia. Przez cały czas spędzony w wytwórni chłopcy ćwiczył nowe układy taneczne, myśleli nad nowymi piosenkami lub przypominali sobie układy do innych swoich piosenek. Wkońcu zmęczeni mogli opuścić budynek.
-Idziemy na jakąś pizze?-zapytał Min Yoongi
-Jasne-odparł Taehyung
Chłopcy wybrali się do najlepszej pizzerii w Seulu. Po zjedzonym posiłku udali się do swoich biur by porozsyłać ludzi po odbiór pieniędzy lub podpisać nową umowę. Ludzie dobrze wiedzą na jakich zasadach odbywa się pożyczanie a mimo to członkowie BTS i tak muszą co jakiś czas przygotowywać więcej umów bo im brakuje.
Lampy na ulicach zaczęły się zaświecać gdy chłopcy dobiero wyszli z biura. Telefon Min Yoongi zaczął dzwonić. Chłopak szybko go odebrał
-Proszę?
-Cześć tutaj Ola. Podjęłam decyzję. Mógłbyś do mnie przyjść bym ci ją powiedziała?
-Może być jutro rano? Teraz jestem trochę zmęczony
-Jasne. To do zobaczenia jutro.
-Do zobaczenia-Suga się rozłączył
-Kto to?-zapytał RM
-A co cię to? No dobra nie patrz tak na mnie. To Ola. Podjęła decyzję.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Narazie nie będzie kolejnych rozdziałów bo muszę kupić książki do szkoły i takie tam.
CZYTASZ
Jej ukochany-zakończone
RomanceKana Ola jest polką z pochodzenia, lecz ma koreańskie korzenie. Po tragicznej śmierci rodziców wyjeżdża z Polski do Koreii. Z braku pieniędzy zgłasza się do szefa mafi i jednocześnie piosekarza Min Yoongi. Co się stanie gdy Ola nie będzie mieć pieni...