Rozdział 38

166 7 0
                                    

Perspektywa Suga
-Yoongi gdzie Ola?-Zapytam Namjoon
-Zaraz ją obudzę-Suga wstał od stołu i poszedł do pokoju Oli.
Zapukał ale nikt mu nie odpowiedział. Zapukał jeszcze raz i znowu brak odzewu. Otworzył drzwi i wszedł do pomieszczenia.
       Pokój wyglądał tak jakby nikt w nim nie mieszkał. Pościel była nie naruszona, na toalaetce, na której zawsze stały kosmetyki Oli nie było nic. Otworzył szafę ale i ona była pusta. Dopiero po chwili zobaczył kartkę leżącą na łóżku. Wziął ją do ręki i przeczytał jej treść. Z wrażenia aż usiadł na łóżku. Nie wierzył w to, że go zostawiła, nie wierzył też w to, że słyszała jego rozmowę z Jimin i źle ją zrozumiała. Owszem mówił, o tym że Ola była dla niego zabawką ale nie chodziło mu o Kana Ola tylko Choi Ola, jego była kochankę, która próbowała go wrobić w ciążę, a gdy zażądał testów na ojcostwo poroniła. Wiedział, że musi ją znaleść, wytłumaczyć jej o kogo mu chodziło. Zastanawiał się dlaczego nie odważył się by wyznać jej co do niej czuje. Kochał ją a teraz przez swoją głupotę mógł ją stracić na zawsze.
       Smutny wyszedł z pokoju z kartą w ręce.
-No i co?-Zapytał J-Hope
-Nie ma jej
-Co ty pieprzysz?-zapytał Jimin
-Słyszała naszą rozmowę i źle ją zrozumiała. Uciekła myśląc, że mówię o niej
-Dzwoniłeś do niej?-zapytał RM
-Ma wyłączony telefon albo zablokowała mój numer.
-Gdzie ty znowu idziesz?-zapytał Jin widząc, że Suga bierze kurtkę
-Do Belli. Może ona wie gdzie jest Ola
-Warto zapytać-powiedział Taehyung
-W sumie jeżeli Ola rozmawiała z Bellą i prosiła by mi nic nie powiedziała to się nie dowiem gdzie ona jest-powiedział Suga
Chłopcy coś tam jeszcze mówili ale Yoongi już zamykał za sobą drzwi. Chciał jak najszybciej dowiedzieć się gdzie jest jego ukochana. Udał się do garażu by wziąść samochod. Wsiadł do niego i ruszył do mieszkania kuzynki Oli.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Suga dowie się gdzie jest Ola od Belli czy będzie musiał znaleść inny sposób?

Jej ukochany-zakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz