1 • Sürpriz Ev Arkadaşı

132K 4.5K 5.4K
                                    

Hikayeme hoş geldinizz. Umarım severek okursunuz ve az da olsa güldürebilirim sizi.

Çok soran olduğu için söylüyorum, hikayedeki Sina karakteri erkek bir karakter. Kız sananlar olmuş fjdkdkdkd

Okumaya başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz ❤️

İyi Okumalar 💙

ÖMER

Sabah ağzımda hissetiğim iğrenç tatla gözlerimi araladım. Ağzım açıktı ve ağzımın içinde yumuşak bir şey vardı.

"Senin Allah belanı versin Sina !" Diye bir ses geldi, kime ait olduğunu kestiremedim.

Ve ağzımın içinde bir el hissetmemle ani hareketle yerimden doğrulup elimi ağzıma götürdüm. Ağzımda çorap vardı. Çorabı hemen ağzımın içinden çıkarıp yere fırlattım.

"Ne yapıyorsunuz lan siz !" Dediğimde Sina ve Hasan'ın korkuyla bana baktığını gördüm. "Ağzımda çorapla uyandım lan psikopat mallar ! Ne yapıyordunuz bana lan çabuk söyleyin !"

"Valla benim hiç suçum yok. Sabah çorabımın tekini bulamadım tüm evde aradım ama bulamadım. Tek çare olarak senin odana girdim. Girmez olaydım. Şu psikopat Sina, benim çorabımı ipe bağlamış senin uyurken açık bıraktığın ağzının içine yerleştirmeye çalışıyordu özenle. Ben de çorabımı kurtarmak için elimi ağzına soktum ve sen uyandın." Dedi Hasan ben hayretle onu dinlerken.

Şaşkınlığım kendini sinire bırakınca kaşlarımı çattım. "Yaktım ulan sizi !" Diye bağırıp yataktan zıpladım. Onlara kötü şeyler yapacağımı anladıklarında deli gibi koşmaya başladılar.

Onlar koşuyor, ben de peşlerinden onları kovalıyordum. Ta ki Cihan, Hasan'ı ve Sina'yı tişörtlerinin bel kısmından tutup durdurana kadar.

Tabi Cihan ikisinin de iki katı olduğu için çırpınamıyorlardı bile.

"Şştt... Uslu durun. Şimdi Ömer'e ne yaptığınızı anlatıyorsunuz." Dediğinde yanına gidip sırtına vurdum.

"Adamsın kardeşim." Hasan ve Sina ters ters bize baktılar.

"Siz bize karşı örgüt müsünüz lan ?" Dedi Hasan kaşlarını çatarak. "Bir olup beni mi öldüreceksiniz ?"

"Doğru tahmin." Dediğimde Sina'ya baktım. Deli gibi gülüyordu.

"Neye gülüyorsun lan arsız !" Diye bağırdım ona.

"Abi..." gülmekten konuşamıyordu geri zekalı. "Lan valla... Çorap ağzına... Çok yakıştı oğlum." Dediğinde iyice sinirlendim.

"Size bir ceza verelim, değil mi Ömer ?" Dedi Cihan pis pis sırıtırken.

"Kahvaltıyı bunlar hazırlasın." Dedim karnım guruldarken.

"Abi yapma gözünü seveyim, kulun kölen olayım." Dedi Hasan bana yalvararak.

"Şunları mutfağa götür Cihan. Ben yüzümü yıkayıp geliyorum. Bunlar kahvaltı hazırlarken, biz de televizyon izleyelim." Deyip son bir kez baktım bizim salaklara. Sonra arkamı dönüp odama doğru ilerledim.

Her ne kadar çatlak olsalar da, seviyordum geri zekalıları. Beni en sinir edeni Sina'ydı. Grubumuzun en gevşek üyesi. En aklı başında olan ise Cihan ve bendim. Hasan'ın derdi ise kızlardı. Çok çapkındır kendisi. Kardeşimden ötelerdi. 7 yaşımızdan beri hep birlikteydik. Şimdi ise 18 yaşında koca adamlar olmuştuk. Dördümüz aynı evde yaşıyorduk, ev arkadaşaydık. Aynı liseye gidiyorduk.

Ev Arkadaşımız Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin