RosePOV
Exista 3 feluri principale de intrebari pe care ti le poate pune un copil inteligent de aproape 6 ani.
Primul este normal si cuprinde intrebari cumva rostite pe un ton plângăreţ,cum ar fi “Mami,imi dai si mie ceva bun?” Pot deveni destul de enervante,dar se pot evita sau controla dupa o vreme.
Al doilea fel cuprinde intrebarile de curiozitate.De exemplu,”Mami,de ce este cerul albastru?” Pot deveni destul de enervante,mai ales daca nu stii cum saraspunzi.De exemplu,cine stie de ce ratustele stau in iazuri?Tu stii ca trebuie sa existe un raspuns care sa tina de ecosisteme,dar cine-si mai aduce aminte de biologia din generala?
Al treilea fel contine intrebari pe care ,pentru motive evidente,nu le poti explica unui copil de varsta asta;cum ar fi “Mami,cum se fac copii?”
Oh,si mai e intrebarea pe care fiica mea,Alecksa Lissa Belikov Hathaway,s-a decis sa mi-o puna cand mergeam spre Curte,in dimineata asta.
Adrian si cu mine am condus cam 5 ore de la aeroport,dupa ce am luat-o de la Academie pentru vacanta de iarna.Normal,am fi zburat direct la Curte,dar vremea a fost destul de dificila toata saptamana,asa ca a trebuit sa oprim mai intai la un oras din apropiere,dupa care am pornit cu masina.Din apropiere,doar daca 5 ore vi se par putine.Eram norocosi ca drumurile sunt libere,desi zapada zbura din toate partile.
Era primul an al Alecksei la Academie si mi-a fost foarte greu cu distanta.Dartotusi,vroiam sa invete cum sa devina un gardian in acelasi loc in care am invatat si eu,asa ca acolo am trimis-o.Intre timp,eu trebuie sa raman la Curte,s-o pazesc pe Lissa.Asa ca am vizitat-o destul de des.Uneori venea si Lissa cu mine,impreuna cu Christian,cu care acum este maritata si cu care are un baietel de 2 anisori,Andre.
Asa…eu,Adrian si Alecksa ne apropiam de ultima ora de condus cand ea a pusintrebarea.Bine ca se oferise Adrian sa conduca,pentru ca eu sigur as fi busit masina.
“Mami,eu cum de n-am o mamica si un tatic care sa ma ia acasa pentru vacanta de iarna,asa cum au ceilalti copii?”,a intrebat ea.Imi si imaginez ce privire inocenta a avut cand a pus intrebarea.Nu e ca si cum toti copii sunt intampinati de 2 parinti,dar ea e destul de desteapta incat sa-si dea seama ca noi trei,ea,mami si unchiul Adrian nu suntem chiar familia traditionala.
Am ramas cu gura deschisa,holbandu-ma pe geamul din fata mea,fara sa stiu cum sa-i raspund.Rabdarea n-a mostenitul de la tatal ei,ci de la mine,asa ca stiam ca trebuie sa-i raspund repede,altfel facea scandal.
Cred ca acum e momentul sa mentionez ca tatal ei este Dimitri.Dar la scurt timp dupa noaptea noastra din cabana,el a plecat pentru a fi gardianul Tashei.Nu stiu ce l-a facut sa se razgandeasca asa brusc,dar orice ar fi fost motivul,mie mi-a frant inima.
***Flashback***
Imediat ce am intrat de dimineata in sala,pentru a ma antrena cu Dimitri,am simtit ca ceva nu e in regula.Trecuse o saptamana de la minunata noapte din cabana,iar de atunci nu ne-am putut nega sentimentele.Dar am simtit ca azi o sa fie diferit.Cand m-am uitat la Dimitri,avea expresia de gardian,dar mai era ceva – regret? – in privirea lui.
M-am apropiat de el,calma,cu atitudinea mea tipica.”Hei,camarade.”
“Rosemarie”,ma saluta el,spunandu-mi numele intreg.
“Woah,Rosemarie?Am necazuri sau ce?” El niciodata nu mi-a spus asa.Eraintotdeauna Rose sau daca eram norocoasa,imi rostea numele in rusa,Roza.
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?