Când el se va întoarce - Capitolul 17 - Vinovăţie (part. 2)

1.3K 85 1
                                    

Rose POV

M-am uitat la telefon si am vazut ca in timpul antrenamentului am pierdut un telefon de la Adrian.N-a lasat mesaj,deci inseamna ca e ceva foarte important.Mi-am luat prosopul si sticla de apa si-am plecat acasa. E aproape ora cinei si de abia astept sa vad ce-a gatit Sparky.Stie el sa ma scoata din sarite,dar chiar stie sagateasca.Lissa e asa de norocoasa ca-l are.Oftand,m-am gandit la Dimitri.

Intr-una din zilele astea va trebui sa-mi fac curaj sa vorbesc cu el.Ce mai viata.Infiecare zi a acestei saptamani m-am sculat spunandu-mi ca azi e ziua cand ii spun,si totusi nici acum n-am apucat s-o fac.Cand am ajuns la usa casei am vazut un bilet lipit pe ea.Numele meu era scris pe el,asa ca l-am dezlipit.

Roza,

Vin-o la mine acasa.Lexie si cu mine ti-am pregatit o surpriza.

Dimitri

Mi s-a pus un nod in gat.Lexie e la el acasa?Calmeaza-te Rose,e tatal ei,nu unasasin.Bine ca nu stie ca el e tatal,dar oricum n-ar permite vreodata sa i se intample ceva.Si-apoi se poarta asa de frumos cu ea,iar ea deja il iubeste.

Am facut un dus rapid,dupa care mi-am strans parul ud intr-un coc.M-amschimbat in blugi si o bluza mov.Pe deasupra am luat un hanorac si m-am incalcat cu balerini.Apoi am plecat.Nu prea imi placea ca nu dau de Adrian.Amtrecut putin pe la Lissa sa vad daca stie ce se intampla,dar ea habar n-avea.Andreera intr-o stare proasta si plansese toata ziua.Lissa simtea ca-si pierde mintile si mai avea putin si il fermeca sa adoarma.

“Ar trebui sa plec”,ii spun eu.Ea dadu din cap,avand in vedere ca era prea ocupata ca sa mai zica ceva.Christian era in bucatarie si dupa zgomotele pe care le facea nu parea sa fie nici el intr-o stare buna.Pentru o clipa m-am bucurat ca Dimitri m-a fortat sa vin la el.

Am batut usor la ura,fiori trecandu-ma pe sira spinarii,amintindu-mi de ultima data cand am fost aici.Bine ca e Lexie aici,pentru ca nu stiu daca as putea sa ma mai abtin.

“Intra”,striga el.

Am intrat si imediat am fost intampinata de mirosul de prajituri proaspat scoase de la cuptor.

“Mami,facem prajiturele”,exclama Lexie fericita din bucatarie.Dimitri o urcase pe unul dintre scaune ,iar ea purta sortulet rosu,iar pe fata era plina de faina.Eraabsolut adorabila.Dimitri era in spatele ei,zambind,purtand un sort aproape identic,doar ca pe al lui scria ‘saruta bucatarul’.Si se mai vedeau 2 urme albe ,facute de manutele lui Lexie.

“Foarte bine,scumpo” Asta-i prea mult pentru mine.Amandoi zambesc la mine.Seamana atat de mult.

“Roza,sper ca e ok ca e aici.Ivashkov a zis ca e in regula”

“Nu,nu,e in regula”,ii spun eu,incercand sa-mi revin.

“Mami eu am pus glazură pe a mea.Uite, e Spongebob!” Am zambit cand Lexie ridica o prajitura cu o forma cam ciudata si plina de glazura galbena.Avea chiar si ochi si aranjase cereale de ciocolata acolo unde trebuiau sa fie pantalonii.N-amputut sa nu rad putin.

“Vrei sa faci si tu una,mami?”,ma intreaba ea.”Dl Dimka mi-a facut o prajitura in forma de ponei”,spune ea,ridicand-o ca s-o vad.

“Mi-ar place sa fac si eu una,scumpo” Dimitri trase un scaun si pentru mine,iar urmatoarele 20 de minute am stat si-am ras,in timp ce-am decorat prajiturele.

“Ce se presupune ca e aia?”,imi sopteste Dimitri la ureche,facandu-ma sa ma cutremur.

“E unchiul Chrissie”,tipa Lexie.”Uita-te la mingea de foc din mana lui”

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum