Când el se va întoarce - Capitolul 28 - Compromis..

1.1K 74 0
                                    

Rose POV

“Ugh,ma simt ca dracu!” Gemeam eu.Dimitri a dus-o pe Lexie la scoala ca eu sa ma relaxez,dar sunt atat  de multe de facut inainte sa plec si nu-mi permit sa lenevesc,chiar daca ma simt rau.

“Ce s-a intamplat Rose?”,intreaba Lissa intrand in bucatarie unde eu imi turnam o cana de cafea.Poate o sa  ma ajute cu starea de greata.

“Nimic,cred ca am mancat ceva ce nu mi-a priit”,gem eu,punandu-mi capul pe masa.

“Unde-i Dimitri?”

M-am uitat la ceas si am ridicat din umeri.S-a dus s-o lase pe Lexie la scoala,dar asta a fost acum o ora.

“Probabil s-a luat cu alte lucruri.A dus-o pe Lexie la scoala si pe  mine m-a facut sa raman in pat”

“Aww,e asa dragut”,zambi ea.

“Mda,sunt chiar norocoasa ca-l am,dar uneori e atat de protecționist incat imi vine sa tip”

“Uneori si Christian e asa ,cand Spiritul incepe sa ma deranjeze prea mult.E dragut,dar recunosc ca si mie mi se pare la fel de enervant”

Am ras.”Ai inceput sa ma impachetezi?”

“Nu,de asta am venit aici.Vroiam sa ma asigur ca impachetezi niste tinute frumoase,in afara de garderoba de gardian.Stiu cum iti place sa le lasi acasa ca sa nu vii pe nicaeri cu mine”,spune ea,punandu-si mainile pe solduri.

“Bine!” Arunc mainile in aer,dandu-ma batuta,dupa aia dorindu-mi sa n-o fi facut,pentru ca imi exploda capul de durere.

“Desi risc sa te enervez,trebuie sa fiu de acord cu Dimitri si iti sugerez sa te odihnesti ca sa te simti mai bine in weekend”

“Stiu stiu.Am nevoie doar de putina cafea”

“Adu-ti aminte sa impachetezi niste haine frumoasa”,striga ea peste umar in timp ce iesea pe usa de uneau casele.

Eram pe cale sa ma dus sus cand Dimitri dadu buzna pe usa,ca si cum ardea undeva.

“Woah tovarase!Mai incet.Unde arde?”,intreb eu cand el intra in bucatarie.N-amputut sa nu observ ca se holba ciudat la mine.”Ce?Am ceva pe fata?Ugh,am voma in par?” Am inceput sa-mi examinez suvitele.Credeam ca l-am tinut bine strans azi dimineata.Lissa mi-ar fi spus daca aveam voma in par,nu?

“Nu Roza,esti frumoasa”,spune el incet.Expresia fetei lui incepea sa ma sperie.Casi cum nu se putea opri din zambit.De ce dracu zambea in continuu?Eu tocmai mi-am petrecut ultimele 2 zile varsandu-mi matele in toaleta.Daca nu m-as fi simtit asa de rau,i-as fi sters eu zambetul ala de pe fata.

“Ok,pai eu ma duc sus sa fac un dus.Am multe de facut azi”,spun eu,uitandu-ma atenta la el.

“Ar trebui sa te relaxezi Roza.Lasa-ma sa-ti pregatesc cada”,spune el,ajutandu-ma pe scari.Ca si cum ar fi vrut sa ma care in brate.

“Ok” Nu prea vroiam sa pierd mult timp,dar trebuie sa recunosc ca o baie calduta sigur m-ar mai relaxa putin.”Nu intri si tu?”,intreb eu,incercand sa sunseducatoare.Chiar daca ma simt rau,n-as refuza putin distractie in cada.

“Nu stiu daca ar trebui”,spune el.Ciudat,dar ma rog.

Am bagat un picior in apa si am tipat.

“Ce naiba tovarase,apa asta e gheata!Ai uitat apa calda?”

“Ei bine ,n-am vrut sa fie prea fierbinte”,spune el,cu o privire ingrijorata.

“Doamne,nu pot sa intru acolo,o sa inghet” Tremur si plec de langa cada,ducandu-ma sa-mi iau halatul de pe usa de la baie.”Goleste-o si o sa fac un dus”

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum