Când el se va întoarce - Capitolul 31 - Forever & Always!!!

1.2K 74 1
                                    

Rose POV

“Cineva acasa?” Strig eu,lasandu-mi valiza langa scari.E 11 dimineata.Lexie e la scoala,dar Dimitri ar trebuie sa fie pe aici.Plimbandu-ma prin casa goala,ma intrebam unde e.

Oftand,m-am asezat pe patul nostru.Am dormit singura saptamana asta.Lissa era in camera cu mine,dar nu era acelasi lucru cu bratele puternice ale lui Dimitri,stranse in jurul meu.Nu m-am simtit singura din cauza ca Dimitri nu eraacolo.Ci din cauza distantei dintre noi.Si de data asta e numai vina mea.

M-am decis sa fac un dus fierbinte,sa ma relaxez putin.A fost o saptamana lunga si obositoare si nu vroiam altceva decat sa ma ghemotocesc in bratele lui Dimitri si sa-i soun cat de mult il iubesc.Dar daca el nu e aici,va trebui sa ma multumesc cu perna lui.

Am lasat apa fierbinte sa spele stresul din ultima saptamana.

In timp ce-mi imbracam halatul,am auzit pasi apasati pe scari.

“Mami!” Tipa Lexie fericita cand imi sari in bratele deschise.

“Mi-a fost asa de dor de tine scumpo.Cred ca ai mai crescut un pic cat am fost eu plecata” Ii spun,sufocand-o cu pupici.

“De ce te-ai intors de la scoala asa devreme?”,intreb eu,uitandu-ma la usa camerei noastre,ca sa vad cine era acolo.

Dimitri statea in usa,zambind.

“Se prea poate s-o fi luat eu mai devreme,ca sa te vada cand vii acasa”,recunoaste el.Adevarul e ca nu-mi pasa.Ma bucur atat de mult sa-i vad pe amandoi.Altceva nu mai conteaza.

“Ai fost cuminte pentru tati?”,intreb eu ,punand-o jos.

“Am fost foarte cuminte.Mi-am mancat toate legumele scarboase”,zambi ea larg,aratand dintii lipsa.La naiba,e asa de adorabila cand face asta.

“Foarte bine”,o laud eu.

“Putem sa mancam inghetata diseara,acum ca mami e acasa?”,intreaba ea.Intrebarea i-a fost pusa lui Dimitri,asa ca mi-am tinut gura inchisa,lasandu-l pe el sa raspunda.

“Mai vedem”,spune el.”Acum du-te si joaca-te cu jucariile tale,ca eu si mami sa discutam ca intre adulti.Ce-ar fi sa termini puzzle-ul ala de l-am inceput ieri”,sugera el.Fata i se lumina si alerga pe langa el,nerabdatoare sa se duca in camera ei si sa se joace cu un puzzle? M-am incruntat.

“Ce e?”,intreaba el,observandu-mi privirea.

“Dimitri,o transformi pe fiica noastra intr-o tocilara” Ii zambesc.El rase intrand in camera.

“Puzzle-urile nu sunt pentru tocilari”,raspunde el.

“Mda,nici romanele western sau muzica anilor ’80″,il tachinez eu.

“Hei,nu te lua de hobby-urile mele.Si-apoi,nu e ca si cum tu ai avea vreunul”,pufni el.

“Ba am hobby-uri” Rasuceam o suvita de par ud pe deget,incercand sa gasesc un hobby.

“Vezi,nu-ti vine niciunul in minte” Chiar nu vroiam sa aiba dreptate,asa am continuat sa gandesc.

“Antrenementul” Ia de aici,tovarase!

“Faci asta pentru slujba.Nu e un hobby” Am deschis gura sa protestez,dar el ma intrerupe.

“Nici alergatul,luptele sau mancatul”,ranji el.Am incrucisat bratele pe piept.

“Bine,atunci presupun ca ai dreptate.N-am niciun hobby.Acum o sa-mi duc plictisitoarea fiinta la sala.”

“Daca asa incerci tu sa eviti discutia,atunci presupun ca poti numi asta un hobby”,mormai el in barba.

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum