Rose POV
M-am imbracat repede.Mi-am pus castile in ureche,am dat volumul la maxim si am inceput sa alerg.Oricat mi-as fi dorit sa-mi vars nervii pe manechinele de antrenament,stiam ca maine ar fi trebuit sa cumpar altele maine.Alergand,am reluat conversatia cu Dimitri.El zice ca a plecat ca sa-mi ofere mie o viata maibuna.Ce porcarie! Cum a putut sa creada ca o sa o viata mai frumoasa fara el?
Daca iubesti pe cineva cu adevarat,nu-l parasesti si nu iei hotarari pentru el.Defapt,ai face orice ca sa ramai cu ei.A folosit pozitia mea fata de Lissa si amenintarile lui Kirova drept scuze ca sa poata pleca.Si in felul asta a pierdut mai multe decat credea.A fost un gest egoist din partea mea s-o tin pe Alecksa departe de el?Da. Dar oare ce mi-a facut el n-a fost la fel?Ba eu cred ca da.El a hotarat pentru mine,asa ca am hotarat si eu pentru el.Presupun ca se poate spune ca suntchit.Dar atunci,de ce inca simt mânie fata de el?Multi as spune ca ceea ce-am facut e gresit,dar daca el ar fi ramas,n-ar fi fost o problema.Ar fi fost alaturi de mine si de fiica lui inca de la inceput.In ochii mei,vina e numai a lui.Iar eu m-am saturat sa ma simt vinovata.Pana si eu ma intreb de ce nu-l pot ierta.
Aloo,pentru ca te-a lasat cu inima franta si burta la gura.De aia! A renuntat la mine si in felul asta a renuntat si la fiica lui,fara sa stie.A fost un las si un mincinos,iar asta nu se iarta asa usor.Odata cu el mi-a furat si sansele mele,iar asta nu e ok.Oamenii cred ca daca motivele lor sunt altruiste,iti pot distruge viata,iar tu ar trebui sa le multumesti pentru asta.Ei bine,nu si eu! Eu nu sunttampita.Eu sunt Rose Hathaway si nimeni nu i-a decizii pentru mine!
Cand am terminat cateva ture de alergat,eram gata sa lovesc ceva.
Am intrat in sala si m-am dus direct la sac.Nu m-am mai deranjat cu manusi,incepand direct sa dau in el.
“Asta-i pentru ca m-ai parasit!”,tip eu,lovind tare,gandindu-ma ca e fata lui Dimitri.”Asta e pentru ca ai luat decizii pentru mine!” Am lovit mai tare.”Asta-i pentru ca te-ai intors si ai crezut ca te voi ierta ca mi-a distrus viata!” Am tipat,lovind a treia oara cu atata forta inca s-a rupt din cui si a zburat pana inperete.Vai,de bine mi-e cand imi vars nervii pe sac.Dar cred ca daca ar fi fost Dimitri m-as fi simtit un pic mai bine.
Respiram greu,dar inca plina de furie,cand am simtit pe cineva privindu-ma.M-am intors si l-am gasit tocmai pe el,holbandu-se la mine cu ochii mari.Ca si cum stia ca pe el vreau sa-l lovesc si a venit sa-mi indeplineasca dorinta.Asta a fost prea usor.
“Ce dracu vrei?”,marai eu,neavand chef de minciunile lui acum.Daca nu se da din calea mea,s-ar putea sa-l ranesc.
“Nu puteam sa dorm”,spune el,scarpinandu-si ceafa.
Am pufnit.”Oare de ce?”
“Roza”
“Nici macar nu incerca.Nu-ti mai ascult balivernele!” Mi-am pus castile la loc si am inceput sa lovesc cu putere manechinele.Am continuat asa cateva minute,pana cand i-am simtit mana pe umar.
“Nu ma atinge!”,tip eu,indepartandu-i mana si lovindu-l cu cotul in stomac.
El nu paru surprins de reactia mea.Chiar pe invers.Mi-a anticipat miscarea si dupa ce cotul a facut contact cu el,m-a apucat de mana,tinandu-mi-o cu forta in spate si apasandu-ma pe jos cu forta bruta.
“Vrei sa ne luptam?Atunci hai sa ne luptam”,marai el in urechea mea.N-am putut sa ignor fiorul ce m-a trecut cand i-am simtit respiratia pe gat.Pentru o secunda m-am gandit la buzele lui lipite chiar de vena ce-mi pulsa acum la gat.Apoi mi-am amintit cum mi-a frant inima si fantezia mea s-a spulberat.
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?