Când el se va întoarce - Capitolul 2

1.9K 121 3
                                    

Dimitri POV

Ma uitam pe micul geam al avionului in timpul aterizarii.Eram emotionat de sosirea noastra la Curte.Din pacate,din cauza vremii,mai aveam 5 ore de mers cu masina,dar asta nu conta.Tot ce vroiam eu era s-o mai vad o data pe Rose.

In trecut,cand eu si Tasha i-am mai vizitat pe Lissa si Christian, ne anuntam dinainte,asa ca presupun ca Rose planuia inadins sa plece de la Curte.Spreenervarea mea,il lua mereu pe Lordul Ivashkov dupa ea.Ma intreb daca acum sunt un cuplu.Asa imi trebuie,dupa ce am parasit-o in felul ala.

***Flashback***

Desi stiam ca trebuie s-o fac rapid,peste cateva minute,nu stiam cum s-o fac.Eraimpotriva a orice imi dorisem eu.Egoist cum sunt, vreau s-o pastrez pe Roza pentru mine,pentru totdeauna si sa nu-i dau drumul niciodata,dar asta nu era cel mai bun lucru pentru ea.O iubeam prea mult,ca s-o impiedic sa-si indeplineascavisul.Si atunci,a intrat in sala.Ca intotdeauna,cand o vad,mi se taie respiratia,dar nu puteam s-o las sa observe.Asa ca am devenit serios,ca un gardian.

“Hei camarade”

“Rosemarie”,ii raspund eu.Ma doare sa-mi ascund sentimentele in felul asta.

“Woah,Rosemarie?Am necazuri sau ce?”Stiam ca ce urma sa-i zic,o sa-i franga inima.Aproape ca ma distrugea pe mine.

“Nu.Dar asta – noi – nu mai poate continua.Nu ma mai pot preface ca sunt indragostit de tine”

Nu stiu la ce se astepta,dar orice ar fi fost,nu era asta.Cand a raspuns intr-un final,vocea ii tremura.”P-pr-preface?”

Am continuat sa ma uit la ea,in ochii ei,fara sa arat vreo emotie.”Parasesc Academia pentru a deveni gardianul Tashei.Si daca cineva intreaba,ce s-a intamplat la cabana nu a avut loc niciodata.Pot sa am incredere in tine?”

Am plecat din camera inainte sa poata raspunde.Simteam ca nu mai rezist.Vroiam sa ma duc inapoi la ea si sa-i spun adevarul,dar n-o puteamface.Asa ca am lasat-o stand acolo.

Am parasit sigura femeie pe care o s-o iubesc vreodata.

*** Sf. flashback-ului***

In ciuda spuselor lui Rose,eu inca sunt indragostit de ea.Asta-i ceva ce n-o sa dispara vreodata,oricat traiesc eu.Motivul pentru care am plecat este ca Directoarea Kirova banuia ca ceva nu e in regula cu relatia noastra.Alberta ma avertizase si imi spusese ca singura cale prin care pot salva cariera lui Rose era ca eu sa plec,inainte ca lucruri sa se agraveze.

Stiu ca daca i-as fi spus adevarul lui Rose,s-ar fi enervat si m-ar fi convins sa raman,astfel fiind exmatriculata.Asa ca a trebuit s-o mint.Vroiam sa-i explic dupa,dar n-am mai avut sansa.Nu ca as fi invinovatit-o.Am vazut durerea din privire ei atunci cand i-am spus ,iar eu inca am cosmaruri cu acea privire.

De data asta,avand in vedere ca vizita noastra n-a fost anuntata,speram ca Roza mea sa fie acolo.De fapt a fost ideea Tashei.Mi-a spus ca dupa toti acesti ani,trebuie sa incetez sa-mi mai plang de mila si sa incerc sa-i recastig inima.

Dupa ceea ce a parut o eternitate,era timpul sa coboram.Am pornit spre iesire cu Tasha dupa mine.Desi practic eram gardianul ei,stiam ca se poate descurca si singura si chiar nu trebuia s-o pazesc asa cum trebuie de fapt.

Cand am ajuns la bagaje,ale noastre inca nu ajunsesera.Eu vroiam sa le las acolo,dar Tasha m-a fortat sa astept.

Tocmai apucasem valiza Tashei,cand am vazut-o.I-am vazut doar ceafa,dar puteam sa recunosc parul ala oriunde.Roza.Era la usa,parasind aeroportul cu Ivashkov,care tragea o valiza mare dupa el.Am ramas surprins cand am vazut o fetita mica tinand-o de mana pe Rose.Ma intreb cine e.Nu credeam ca Rose are rude sau ceva de genu,dar daca te gandesti mai bine,ea nu si-a cunoscut niciodata tatal ,asa ca poate are rude.

“Rose,Roza!”,tipam eu,facandu-i pe toti din jurul meu sa se holbeze.Dar ea nu m-a auzit si a trecut de usi.

“Haide”,spune Tasha.”Cel putin stim ca de data asta e aici si o vom vedea in curand”

Cand am ajuns la masina,Tasha s-a uitat o data la mine si a anuntat ca o sa conduca ea.Eu evident eram prea distras.

Ajunsi la casa Lissei si a lui Christian,Tasha a batut la usa.Christian deschise,iar cand ne-a vazut a ramas socat.

“Matusa Tasha”,spune el cu grija.”Ce surpriza!” In timp ce o imbratisa si ne-a invitat inauntru,nu puteam sa nu observ privirile ucigase ce le trimitea spremine.Si-atunci a aparut Lissa cu Andre in brate.

“Christian,cine era la-” S-a intors si ne-a vazut pe mine si pe Tasha.I l-a dat pe Andre lui Christian si a imbratisat-o pe Tasha.Pe mine m-a ignorat.

Am oftat.Evident nu erau fericiti sa ma vada aici.Daca Tasha ar fi venit singura,nu le-ar fi pasat.Se vede ca ii erau loiali lui Rose.

“Ma duc sa vad daca Rose a ajuns acasa.Daca se intorc”,am spus,aratand spre bucatarie,”Spune-le ca am iesit la o plimbare”

Tasha a dat din cap,iar eu am plecat spre casa de alaturi.Am batut de cateva ori,dar n-a raspuns nimeni.Oh ei bine,poate ca n-au ajuns inca.Am incercat clanta si surprinzator,usa a fost lasata descuiata.Sau poate ca nu era asasurprinzator.Doar era vorba de Rose.

Am intrat intr-un hol mic,asemanator cu cel de la Lissa si Christian,apoi m-am dus in dreapta si am dat peste ceea ce parea a fi sufrageria.Un televizor mare era montat deasupra semineului.Cateva scaune confortabile si o canapea stateau in jurul unei mese de cafea,toate cu fata spre TV si semineu.

Apoi am vazut un raft intr-o parte,plin cu poze.Poze cu Rose,Adrian,Lissa si Christian,dar majoritatea erau cu micuta ce-am vazut-o azi.Seamana atat de mult cu Rose,incat e evident ca sunt rude.Apoi am dat peste punctul central al pozelor.

Majoritatea erau poze cu familia,de-a lungul anilor.Erau si unele cu Lissa si familia ei.Toate erau cu Rose,Adrian si fetita,al carei nume inca nu-l stiu.Si-atuncimi-am dat seama.Era fiica lui Rose.

Adrian trebuie sa fie tatal,judecand dupa toate fotografiile astea.Si totusi mie nu-mi parea sa semene deloc cu el.Dar seamana destul de mult cu Rose…atat de mult incat ma doare.Ma doare aproape la fel de rau ca atunci cand am trecut cu privirea peste pozele cu Roza,zambind,fericita.Dar cine stie,poate ca plecarea mea n-a afectat-o asa de rau.Cu siguranta parea foarte fericita.

M-am uitat iar la poza cu fetita.Parea recent facuta.Avea parul,gura si nasul lui Rose,dar restul caracteristicilor pareau sa fie ale altcuiva.Pareau destul de familiare,dar nu-mi puteam da seama.Dar fetita e absolut adorabila.Ochicaprui,perfecti.

E incredibil cat de mult imi doresc sa-l inlocuiesc pe Ivashkov in toate acestepoze.Dar stiam ca eu nu-i puteam oferi asa ceva.Eu nu i-as fi putut oferi copii si daca ramaneam.

Deodata mi-a atras atentia o cutie,de pe acelasi raft.Dar era pusa mai departe depoze.M-am dus la ea si am ridicat-o cu grija.Se deschisese putin,tocmai cand am auzit pasi in urma mea.

M-am încordat,dar apoi am auzit un tipat si pasi retragandu-se rapid.M-amintors,dar nu era nimeni acolo.Eram pe cale sa cred ca a fost imaginatia mea,cand am auzit soapte de dupa colt.Cu grija am inchis cutia si am pus-o la loc.

Am avut destul timp sa-mi revin,inainte sa aud pasi iar,de data asta mai multi pasi.Deodata s-au oprit si m-am intors ca s-o vad.Roza mea.O tinea pe fetita de mana,iar Ivashkov ii era alaturi.

Dupa toti acesti ani,nu vroiam altceva decat sa ma duc la ea si s-o imbratisez,dupa care s-o sarut pasional.Dar eu stiam mai bine ca ea n-ar accepta asa ceva,asa ca trebuia sa ma multumesc cu faptul c-o vad.Propriul meu inger.Roza mea.

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum