Rose POV
Am asteptat sa explodeze ca Muntele Vezuviu.Dar n-a facut-o.Isi regla vocea putin,dupa care ofta ca si cum se simtea usurata de ceva.
“Oh slava cerului pentru asta”,spune ea,complet serioasa.Am ramas cu guracascata.Cum adica,slava cerului?E socata…da,sigur asta e.E socata si imediat ce o sa-si revina o sa faca urat.Mai trecura cateva secunde de liniste.
“N-o sa-ti iesi din minti?”,intreb eu ,speriata de expresia ei calma.
“Sa-mi ies din minti?Bineinteles ca nu,nu fi prostuta.Banuiam eu inca de cand s-a intors la Curte.Mai ales dupa cum v-ati comportat la acea cina organizata de Lady Ozera.Sunt surprinsa ca tatal tau a fost atat de orb”,spune ea,dandu-si ochii peste cap.
“Dar si-asa,chiar daca banuiai,nu esti furioasa?”
“Rose,stii cum e pentru mine sa aflu ca ai lasat un Moroi oarecare sa-si faca placerile cu tine si sa te lase gravida?Nu-mi venea sa cred ca ai fost atat de tampita incat sa nu folosesti protectie”
“N-am folosit protectie cu Dimitri”
“Ei bine,asta-i evident,dar n-aveai de unde sa stii ca ai nevoie de asa ceva.Sepresupune ca e imposibil pentru 2 dhampiri sa se reproduca”
“Atunci,cum de l-ai banuit pe el?”
“Seamana ca doua picaturi de apa,Rose.Trezirea!Seamana perfect cu el.Perioada se potriveste.Si mai e si felul in care te porti pe langa el.Sa inteleg ca el nu stia ca e tatal?”
Am plecat privirea,rusinata.”Nu i-am spus”,recunosc eu.
“Ei bine,ma bucur ca totul a iesit la iveala acum.Presupun ca tatal tau stie,la cum s-a uitat la Dimitri”
Am dat din cap.”Crede-ma,am crezut ca o sa-l omoare”
“Nah,numai gura-i de tatal tau,nu l-ar omori”
“Tu o sa-l omori?”
“M-am gandit s-o fac,dar vad si eu cum se poarta cu ea si felul in care se uita latine.Si nu pot sa nu-mi aduc aminte ca asa se uita si tatal tau la mine,candvademult.Nu-mi place ca s-a culcat cu fiica mea minora si a lasat-o gravida,dar e un barbat bun si pare sa se straduiasca sa fie un tata bun.Asa ca nu-l voiomori.Dar asta nu inseamna ca nu pot sa ma joc si eu putin cu el”,spune ea,facandu-mi cu ochiul.”Oh,si Rose,nu-l mai lasa sa plece de data asta.Anii trec sa stii” Imi facu iar cu ochiul ,dupa care se intoarse la petrecere.
“Ei sa fiu a naibii”,mormai eu in barba.Dimitri POV
Rose a plecat cu Janine si n-am putut sa nu ma ingrijorez putin.Mi-era ca o sa se lupte cu ea,daca iese urat.Stiu cat de incapatanate pot deveni femeileHathaway.Sper doar ca Janine,fiind mai matura si inteleapta,o sa reziste cateva ore,de dragul celor din jurul nostru.
Lissa ne-a chemat pe toti la masa.Eu eram cam emotionat,pentru ca Rose si Janine inca nu se intorsesera.Ma intreb daca sunt afara,batandu-se.Mi-am tras scaun langa mama mea.“Lexie,vrei sa stai langa bunica Olena?”,intreb eu,stiind ca asta ar multumi-o pemama.Ea incepu sa sara spre mama,dand din cap fericita.Tocmai cand eram pe cale sa ma asez langa ea,usa laterala a casei se deschise si intra Janine.Pareadestul de calma.Se aseza la masa,langa Abe,ca si cum nimic nu s-a intamplat.Nicimacar nu m-a fulgerat cu privirea.Oare Rose s-a razgandit si nu i-a spus nimic?”
“Unde-i Rose?”,intreaba Lissa,uitandu-se ingrijorata spre usa.
“Vine si ea imediat”,raspunde Janine politicos.Un minut mai tarziu,intra si Rose pe aceeasi usa.Si ea arata destul de calma.M-am uitat la ea,dar ea doar ridica din umeri,apoi se aseza in dreapta mea.Cina a decurs ciudat de bine si toata lumea parea sa se simta bina.Janine era chiar draguta cu mine.Asta m-a facut sa ma ingrijorez.Abe si Tasha discutau aprins despre magia lor a focului.
M-am rusinat putin cand Lissa a stins lumina,iar Rose iesi din bucatarie cu tortul meu,in timp ce ceilalti imi cantau.Nu mi-am mai sarbatorit ziua de nastere de cand sunt in State,asa ca asta-i prima mea aniversare americana.N-am putut sa nu zambesc cand am vazut scrisul aproape corect de pe tort.
“Pot sa te ajut sa stingi lumanarile,tati?”,intreaba Lexie.
“Sigur scumpo”,raspund eu,tragand-o in poala mea.Lissa si Tasha faceau poze ca nebunele.
“Ti-ai pus o dorinta,tati?”,ma intreaba Lexie.E asa de adorabila.
“Da”,ii spun eu.”Dar deja am tot ce-mi doresc”,soptesc la urechea lui Rose,cand se apleca sa ia lumanarile,ca sa poata taia tortul.Ea imi zambi.Uh oh,ce mai planuieste acum?Si imediat Rose baga degetul in frisca,apoi o intinse pe fata mea.
“O s-o patesti pentru asta,Roza”,spun eu,tragand-o in poala mea.Incepu sa tipe cand mi-am frecat fata exact in parul ei.
“Scarbos tovarase”,se planse ea.
“Nu-ti face griji.Te ajut eu mai tarziu sa te speli” Aproape ca-i iesira ochii din orbite.O spusesem destul de incet incat sa auda doar ea,dar ador cum o fac sa roseasca de fata cu parintii ei.“Sunteti sigure ca nu vreti sa stati cu noi?”,o intreaba Rose pe mama.
“Da mama,ne-ar face placere sa va avem aici”,spun eu.Petrecerea se terminase,iar Lexie il convinsese pe Adrian s-o puna in pat,spunandu-i ca ii este dor de vocile pe care le face el cand ii citeste.
“Suntem ok in cladirea pentru oaspeti.Lord Ivashkov s-a oferit sa ne duca pana la camerele noastre,avand in vedere ca si el sta acolo.Maine muncesti?”,ma intreaba mama.
“Ei bine,asa ar trebui,dar pot s-o rog pe sefa sa ma schimbe cu altcineva,ca sa petrec ziua cu voi”
“Crezi ca te-ar lasa sefa?”,intreaba Viktoria.
“Eai bine,s-ar putea sa trebuiasca sa-i fac niste favoruri sexuale,dar sunt sigur ca o sa cedeze.De obicei cedeaza” Sora mea ramase cu gura cascata,iar mama se uita la mine de parca imi mai crescuse un cap.Doar bunica si Rose aratau amuzate.
“Nu-mi vine sa cred ca ai spus asa ceva in fata Rozei”,ma cearta sora mea in rusa.
“Mi-e nu-mi vine sa cred ca ai spus-o”,mormai mama.”Nu faci asa ceva,nu?”
Am ras.”De fapt,o fac”,incep eu,iar ea ridica palma,sa-mi traga una.
“Stai stai,nu-l plesni.Glumeste doar”,interveni Rose.
“A spus ca vorbeste serios”,spune sora mea.
“Ei bine,asa este,dar nu v-a spus ca eu sunt sefa lui”,spune Rose,zambind.
“Dimka,intr-una din zilele astea o sa-mi provoci un infarct”,spune mama,tocmai cand Adrian cobora scarile.Nu mi-a scapat felul in care sora mea se holba la el,ca la o bucata de carne.M-am uitat cu subinteles la ea,iar ea scoase limba la mine.
“Ne vedem de dimineata Dimka.Rose ne-a invitat la micul dejun”,spune mama,in timp ce-l urmau pe Ivashkov.“Deci,Lexie doarme si pentru urmatoarele 17 minute e inca ziua ta.Ai vrea sa faci ceva anume inainte sa se termine?”,ma intreaba Rose.
“Ar fi cateva chestii” Ea chicoti cand am luat-o in brate si am dus-o ca pe o mireasa in camera noastra,ca sa ne bucuram de ultimele 17 minute ale celei de-a 32-a aniversare a mea.Familia mea n-a putut sa stea decat cateva zile si m-am intristat cand le-am vazut plecand,dar intelegeam.Mama are serviciu.Rose i-a oferit Viktoriei o slujba de gardian aici la Curte.Viktoria accepta,dar a trebuit sa se intoarca in Rusia pentru a-si impacheta niste lucruri.
Cred ca l-am vazut pe Ivashkok sarind in sus de bucurie cand afla ca o sa se mute aici in curand.Trebuie sa tin minte sa discut cu el,sa-l amenint inainte sa se intoarca ea.
Chiar inainte ca avionul privat al lui Abe sa decoleze,Babushka ma trase deoparte.
“Ai rabdare cu ea,altfel o vei pierde”,spune ea,pupandu-ma pe obraz.Stiam eu mai bine decat sa-i pun la indoiala cuvintele..
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?