Rose POV
Tocmai terminasem sa ne pregatim de cina cand cineva ciocani la usa.Amdeschis-o si am dat de Dimitri.Mormai cateva lucruri si parea destul de confuz.Asfi fost mult mai dura cu el,dar se purta cam ciudat si incepusem sa maingrijorez.Chiar daca sunt foarte furioasa pe el,nu-mi doresc sa i se intample ceva rau.
In loc sa luam cina in apartamentul tatalui meu,Tasha ne-a invitat pe toti la o cina de lux.Mie mi-era indiferent.Mama a fost retinuta putin cu treburi de gardian,dar o sa ni se alature la cina.Curand dupa ce l-am cunoscut pe tata,ea a cerut sa devina gardianul lui,iar el nu se putea sa fie mai fericit.De abia astepta s-o duca in locuri exotice.Am incercat sa nu ma gandesc la parintii mei in Fiji,de exemplu.E prea inspaimantator.
Spre neplacerea mea,Lexie a ajuns in bratele lui Dimitri.Astia doi sunt asa de draguti impreuna ,incat aproape am izbucnit in lacrimi.
“Micutule dhampir,pot sa vorbesc cu tine o clipa?”,ma intreaba Adrian,tragandu-ma deoparte.
“Sigur”
“Ei bine am vesti bune si vesti proaste”,incepe el.
“Vestile proaste mai intai,te rog” Eu asa fac intotdeauna,vestile bune vreau sa le aud la sfarsit.
“Ei bine,poate ca ar fi trebuit sa spun vesti proaste si vesti si mai proaste”,se corecta el.
“Spune odata”,spun eu,batand din picior.
“Dimitri si-a dat seama cine e tatal”,spune el.
“Poftim!” Tip eu,apucandu-l de camasa,tragandu-l spre mine.”Tu i-ai spus?” Incepeam sa ma panichez.
“Stai stai stai,inainte sa ma omori asculta si restul” Si mai multe?Inima imi batea atat de tare incat credeam ca o sa-mi sara din piept.
“Ei” Aproape am tipat.
“El crede ca e Abe”,termina el.
“Cum adica,parca ai zis ca si-a dat seama?” Bataile inimii revenisera la normal.
“Da,am vrut sa zic ca el crede ca si-a dat seama”
“Cum naiba s-a gandit el asta?Cine l-ar confuda pe Abe drept iubitul meu?E tatal meu,pentru numele lui Dumnezeu”
“Exact,tu semeni cu Abe,iar Lexie seamana cu tine.El doar a trecut peste partea de la mijloc.I-a vazut azi impreuna si a observat asemanarile.Am crezut ca o sa omoare pe cineva.Era atat de furios”.
“Deci el crede ca m-am culcat cu tata?Asta-i scarbos!”
“Ei bine,el nu stie ca Abe e tatal tau”,explica Adrian.
Deodata gandul ca Dimitri credea ca sunt amanta tatalui meu mi s-a parut cel mai amuzant lucru din lume.
“Stiam eu ca n-o s-o lase balta,dar asta le intrece pe toate”,spun eu,tinandu-ma de Adrian in timp ce radeam.Era aproape pe jos de atata ras.
“Ce se intampla Rose?”,intreaba Lissa.N-am putut sa ma abtin,asa am tras-o mai aproape si i-am soptit la ureche.
Ea se uita putin inspre Dimitri,apoi nu-si mai putu abtinu rasetele.Parea sa fie contagios rasul asta,pentru ca am ras toti trei cateva minute,inainte ca Tasha sa se uite ciudat la noi si sa ne cheme la masa.Precomandase niste sampanie si creveţi,in timp ce ceilalti se uitau pe meniuri.
Lexie nu se putea decide unde sa se aseze.Intr-un final a ajuns intre mine si mama,pentru ca ea nu se putea decide.Asa ca am luat eu decizia pentru ea.Pe o parte eram eu cu Adrian in dreapta mea,Lexie in stanga mea,apoi mama si Abe,iar de partea cealalta erau Lissa,in fata lui Abe,apoi Christian,Tasha si intr-un final,Dimitri fata in fata cu Adrian.Andre statea in capul mesei,langa Lissa.Erachiar fericit in seara asta,pentru ca tot batea cu lingurita lui in scaun,fara sa-i pese de ceva.Pitic norocos.
“A dori sa propun un toast”,spune Abe,ridicandu-si paharul cu sampanie.”Pentru frumoasa mea fiica si toata familia ei si prietenii ei”,spune el zambind.”Te iubesc,Kiz”
Dimitri se incorda auzind cuvintele tatei,iar Tasha isi puse mana peste a lui pentru a-l calma.
“Ti-am zis eu ca o sa explodeze”,imi sopteste Adrian.Dimitri se ridica.Avea o privire ca de criminal.Era pe cale sa-si piarda controlul.
Rose,fa ceva! Ma ruga Lissa prin intermediul legaturii.Isi daduse si ea seama ca Dimitri a inteles gresit discursul lui Abe,crezand ca fost pentru Lexie,nu pentru mine.
“Hei,tovarase.Hai sa ne plimbam putin”,spun eu tare,uitandu-ma fix in ochii lui ca sa ma inteleaga.
“Nu vreau”,sasai el.Am mers pe langa masa si l-am apucat cu forta.
“Nu vrei sa faci asta in fata copiiilor”,ii amintesc eu.
Fierbea tot,dar a dat cap.Am iesit repede si imediat ce-am ajuns afara,el a explodat.
“Nu-mi vine sa cred ca l-ai lasat sa te atinga in felul ala!”,tipa el,apucandu-ma dur de umeri.”E un smecher si un delicvent si nu poti avea incredere in el,Roza” Urasc sa-l aud vorbind asa despre tata.
“Nu e un delicvent si nu e smecher si am mare incredere in el”,ii raspund eu.”El este unul dintre cei mai buni oameni pe care-i cunosc eu,cum indraznesti sa-mi spui cu cine am voie sa fiu si cu cine nu.N-ai niciun drept in vietile noastre.Aiales.Acum suporta!” Si ma trag din mainile lui.
“Iti poate fi tata,Rose! La ce te gandeai?” Mi-au ajuns tampeniile lui pe seara asta,asa ca m-am decis sa-i spun.
“E TATAL MEU,TAMPITULE!”,tip eu,strangand din pumni.El facu ochii mari.”Bineinteles ca seamana cu el,pentru ca eu seman cu el!” Eram mai mult decat enervata in momentul asta.Si nici nu vroiam sa afle toate Curtea de problemele din familia mea. “Oricat mi-ar place sa ma cert cu tine,daca sa-i permit tatalui meu un loc in viata mea sau nu,pur si simplu nu mai am putere”,ii spun eu.”Tu esti cel care n-are ce cauta in vietile noastre,Dimitri.Te rog,lasa-ne in pace”.
El dadu din cap si pleca capul,invins.”Imi pare rau” Asta a fost tot ce-a zis pentru a-si scuza comportamentul.
Nu se intoarse la cina,iar eu am inventat o scuza,spunandu-le celorlalti ca nu se simtea bine si a trebuit sa se duca acasa.Stiam ca Lissa,Adrian si Tasha nu ma cred,dar parintii mei pareau sa ma fi crezut.Mi-am condus parintii pana la casa de oaspeti,apoi Adrian si cu mine am mers incet spre casa.Adrian tinea in brate o foarte adormita Lexie.
“Ce s-a intamplat acolo,micutule dhampir?”,intreaba el.
“Practic m-a acuzat ca Abe ar fi tatal,apoi eu a trebuit sa-i spun ca e tatal meu”
“Si cum a reactionat?”
“Nu pres bine,dar nu stiu sigur.I-am spus ca n-are ce cauta in vietile noastre si sa ne lase in pace”
“Asta iti doresti cu adevarat?”,intreaba el,in timp ce o schimbam pe Lexie in pijamale si o puneam in pat.
“Nu stiu ce-mi mai doresc!”,tip eu,tragand de par.
“Stii,odata o sa te ia in serios,si-apoi ce te vei face?”
“Stiu stiu.Ma port ca o scarba.Poate maine o sa-mi cer scuze”
“Bun”
“Am spus poate.Dormi cu mine in noaptea asta?”,il intreb eu.
El ofta.”Nu cred ca ar trebui sa mai fac asta”
“Te rog,am nevoie de tine.N-as putea sa adorm daca as fi singura”
“Ok”,spune el.Stiam ca nu mai putem continua asa.Nu-i corect fata de el.Si chiar il iubesc si imi doresc sa fie fericit.Stiu ca atata timp cat il rog sa ramana cu mine,o va face,iar asta nu-i prea frumos din partea mea.
“Stii,daca ti-ai gasi o iubita,atunci ai avea un motiv pentru care sa ma refuzi”,il tachinez eu in timp ce ne pregateam de culcare.
“Hei,incearca tu sa gasesti pe cineva la fel de frumoasa si puternica ca tine,micutule dhampir”,spune el,imbratisandu-ma si pupandu-ma in crestetul capului.
“Sunt fabuloasa”,spun eu,inainte sa sting lumina si sa ma ghemuiesc in bratele lui.
“Asta asa e,draga mea”
“Asta-i ultima oara.Iti promit”,soptesc eu.
“Spui asta de fiecare data”,rade el.
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?