Rose POV
E de inteles ca situatia intre mine si Dimitri a fost cam incordata in ultimele douazile.De abia daca mi-a vorbit la cina in acea seara.Si a fost de acord sa ia ture de noapte,pentru a ma evita cat mai mult posibil inainte sa plec.
“Mami,unde-i tati?”,intreaba Lexie.Mi-am dat seama ca a simtit si ea tensiunea dintre noi doi in aceste ultime zile.Si nu-mi placea s-o pun pe ea la mijloc.
“E inca la munca,scumpo.O sa ajunga acasa curand” Stiam ca el n-ar face vreodata ceva care s-o raneasca.Si exact atunci el intra pe usa.Exact cand eu eram pregatita sa ma duc la Lissa.
“Tati”,tipa Lexie,alergand spre el,ca si cum nu l-a mai vazut de secole.El zambi obosit si o lua in brate,pupand-o pe ambii obraji.
“Eu trebuie sa plec”,spun eu,despartindu-i.Lexie scapa din bratele lui Dimitri si veni la mine sa ma pupe.
“Sa fii cuminte pentru tati,ok”,ii spun ei.”O sa-mi fie dor de tine”
“Si mie o sa-mi fie dor de tine mami”,spune ea,muscandu-si buza.Trebuia sa plec acum,pentru ca stiam ca o sa inceapa sa planga.
“Du-te sus si i-ati casca si protectiile pentru genunchi”,ii spune Dimitri.Ea se lumina la fata si imediat uita ca eu plec.Chiar ii placea sa mearga cu bicicleta.
“Presupun ca ne vedem duminica viitoare,atunci”,ii spun lui.Urasc cat de incordata a devenit relatia dintre noi.Ca si cum ne-am intors la inceput,de unde am pornit-o acum 4 luni.Tocmai cand ma intorceam spre usa Lissei,i-am simtit bratele imbratisandu-mi talia si pe el ingropandu-si fata la gatul meu.
“Imi pare rau”,sopteste el.”Te iubesc” M-am intors cu ochii inlacrimati.
“Si mie imi pare rau”,plang eu,aruncandu-mi bratele in jurul lui.Ma tinu atat de strans,incat am crezut ca o sa lesin,dar ma simteam bine in imbratisarea lui,dupa 2 zile in care n-am avut parte de ea.
“Promite-mi ca o sa te intorci la noi”,spune el,tinandu-ma de fata.Am dat din cap.
“Promit”,ii spun,aducandu-i buzele spre ale mele.Sarutul asta exprima toata iubirea si pasiunea pe care am ascuns-o in aceste ultimele 2 zile.Cuvintele nu puteau descrie momentul asta.
“Liss cred ca am facut-o lata”Spun eu.Era un drum lung cu avionul privat al Curtii,iar eu simteam nevoia sa vorbesc cu cineva.
“Rose,urasc cand folosesti cuvantul ala”,sopteste ea.M-am uitat prin jur.
“Liss,numai noi doua,pilotul si Mikhail suntem in avionul asta”
“Si totusi…trebuie mereu sa fi asa de directa?”
“Ok ok,Liss am dat-o in bara.Mai bine?”
“Mult mai bine”
“Cu ce ai dat-o in bara?” Oftand,am inceput sa-i explic in detaliu ultimele zile.”Credea ca esti insarcinata?”,intreaba ea surprinsa.
Am dat din cap.
“De ce credea asta?”
Am ridicat din umeri.”Nu i-am spus ca iau pastile anticonceptionale.M-am gandit ca stie ca n-o sa risc dupa ce s-a intamplat ultima data.”
“Deci el credea ca o lasati in seama sortii?”
“Mai degraba incerca sa ma lase cu gura la burta” Se uita iar urat la mine.
“Ok,ok.Incerca sa creeze o viata cu mine.Multumita,Inaltimea Voastra?” Ea imi ignora sarcasmul.
“Chiar a spus ca incerca?” Am dat iar din cap. “Wow,deci acum o sa incepeti sa incercati?”
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?