Rose POV
Ce dracu am facut?Bine,eu si Dimitri ne intelegem bine in ultima vreme.Am muncit impreuna si chiar ne-am luptat in sala ca pe vremuri,dar el tocmai m-a chemat la o intalnire.Cel putin asta cred ca e ,o intalnire.M-a invitat la cina,la el acasa,unde o sa fim singuri.
Aoleu!Trebuie sa vorbesc cu Lissa si trebuie s-o fac acum.Nu sunt pregatita pentru asta.
“Liss!”,strig eu,dand buzna in casa ei,fara sa bat la usa.
“Hei Rose,ce este?”,intreaba ea.Statea la masa,scriind invitatii la un eveniment caritabil a carui gazda era luna viitoare.
“Cred ca tocmai am acceptat sa ma duc la o intalnire cu Dimitri”,ii spun eu.
“Oh Doamne Dumnezeule!”,tipa ea de fericire.”Asta-i minunat!Unde te duce?Ce-ar trebui sa porti?O sa va…stii tu…impacati in seara asta?” Imi facu cu ochiul.
“Woah!Mai incet.M-a invitat la cina,la el acasa,nu stiu ce ar trebui sa port si nu ma culc cu el in seara asta”
“De ce nu?”,intreaba ea.”Stii ca vrei.Toata lumea stie ca vrei.Tensiunea sexuala dintre voi e intotdeauna coplesitoare”,marai ea.”Si in plus,a trecut mult timp pentru tine.Nu simti ca mori?”
Am rosit de rusine.”Liss,ne-am inteles bine si toate cele,dar inca nu stiu daca pot avea incredere in el.Vreau,dar mi-e frica sa-l las inauntru.Daca pleaca cand afla de Lexie?Nu pot trece din nou prin asta si de ce tii cont de viata mea sexuala?”
“Rose inceteaza.Esti ridicola.Eu am vazut cum se poarta cu ea.Vrea sa faca parte din familia voastra si nici macar nu stie ca e a lui.Cand o sa afle – da,bine,o sa fie putin suparat ca nu i-ai spus – dar n-are cum sa plece din nou.E atat de indragostit de amandoua.O sa fie foarte fericit cand o sa afle”,spune ea serioasa.
“UGH! Asta e asa de frustrant.De viata mea nu poate fi niciodata mai usoara?”,gem eu,punandu-mi capul pe masa.
“Ce vrei sa spui?Il iubesti,el te iubeste,o iubese pe Lexie si ramane la Curte.Cumpoate fi mai usor de-atat?”,intreaba ea.
“Nu-mi pot permite sa ma indragostesc iar de el,inainte sa-i spun.Daca pleaca iar,o sa ma distruga”
“Rose e prea tarziu sa incerci sa nu te indragostesti de el iar.Aura ta e de un rosu asa de stralucitor cand el e prin preajma incat si eu o vad,iar eu nu sunt deloc buna la citit aure.Nu-i de mirare ca Adrian a fost asa de bosumflat in ultimavreme.Era probabil orbit de voi doi” Urasc sa recunosc ca are dreptate,dar nu vreau sa incep ceva cu el…ceva ce se bazeaza pe o minciuna.Nu-i corect.Apoi m-am gandit la ceva si mai rau.Nu putem face sex,nici daca imi doresc.
“Nu e ca si cum putem fi impreuna in felul ala.Cum i-as explica faptul ca trebuie sa poarte protectie?Ar fi ceva de genul,hei Dimitri,putem face sec,dar tu trebuie sa porti un prezervativ.O sa creada ca am HIV sau ceva de genul asta”
“Oh,nu m-am gandit la asta”,spune ea.
“Ai putea sa iei anticonceptionale”
“Da,dar asta ar dura o luna”
“Rose,trebuie doar sa-i spui”
“Stiu,stiu.O sa ma duc la cina si voi vedea daca ma simt in stare sa-l iert,si vedem noi de acolo”
“Bun,acum hai sa-ti gasim ceva de imbracat” Se ridica,lua monitorul de copii si incepu sa mearga spre casa mea,Adrian a lasat-o pe Lexie la gradinita inainte sa se duca la munca,asa ca n-o sa fie nimeni acolo.
Stateam la birou si ma uitam la Lissa cum imi da peste cap intregul sifonier.
“Prea gros,prea mare,prea portocaliu,prea veche,nu-mi vine sa cred ca inca ai astea” Comentariile ei continuara si continuara in timp ce arunca haine in gramada respinsa.Curand,tot ce aveam eu in sifonier a ajuns pe jos.
“Prea de gardian,prea formal,prea anii ’80″
“Hei,ador tricoul ala”,tip eu,ridicandu-l din gramada de haine respinse.
“In niciun caz nu porti ala la o intalnire”,spune ea.”Oh asta e chiar perfecta”,anunta ea,ridicand o rochie de bumbac,roz-portocalie.Avea bretele groase si-mi ajungea pana la genunchi.Ridica si o pereche de sandale argintii,o poseta asortat si o esarfa alba pe care Abe mi-a trimis-o anul trecut.Arati minunat”,imi spune Lissa,terminand de aranjat parul.Il ondulase si il prinsese la spate cu o agrafa cu fluturas.Cu totul,aratan tanara si inocenta.Ampufnit,analizandu-mi reflexia in oglinda.Numai inocenta nu eram.
“Deci,cand Adrian o sa fie la cina cu parintii lui,eu o voi hrani pe Lexie si ma voi asigura ca ajunge in pat”
“Esti sigura?Poate esti prea ocupata,iar eu trebuie sa raman acasa” ,spun eu,simtind marea nevoie sa fiu lasa si sa ma ascund in camera mea toata noaptea,cu o cutie de inghetata Ben & Jerry.
“Nu prea cred scumpo”,spune ea,impingandu-ma in joaca.
“L-am pus pe Christian s-o ia pe Lexie de la gradinita,iar el si Tasha vor duce copii in parc”,spune ea,uitandu-se la un mesaj pe telefon.
“Dar tinuta asta nu transmite un mesaj gresit?”,intreb eu,nesigura de mine.
“Absolut,o sa-si iasa din minti ca te va vedea”,ranji ea larg,aratandu-si coltii.
Asta n-o sa se termine cu bine pentru nimeni.
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?