Dimitri POV
Dupa ce-am dus-o pe Rose acasa,care o tinea in brate pe fiica noastra adormita,ma simteam cam neliniştit.Avea dreptate cu un lucru.Sunt furios.Amincercat sa nu arat asta in fata ei sau a lui Lexie.
Din nou am ajuns la usa Tashei.N-am discutat cu Rose daca as putea sa le spun si altora ca Lexie e a mea,dar ce naiba,daca Ivashkov stia si la fel si printesa si Christian,atunci o sa vorbesc si eu cu o buna prietena.Tasha stie sa asculte si stiu ca o sa fie treaza chiar daca e tarziu.
“Dimka,sunt surprinsa sa te vad.Am crezut ca ii faceai cina lui Rose in searaasta.N-a mers prea bine?”,ma intreaba ea,invitandu-ma in sufragerie.
“Nu,de fapt a mers surprinzator de bine,dar am nevoie sa-mi iau o piatra de pesuflet.Stiu ca e tarziu,dar daca ai cateva minute,chiar as avea nevoie de sfaturi”
“Nu-i nicio problema.Esti prietenul meu.Pun apa la fiert pentru ceai si putem vorbi” Intotdeauna atat de draguta.Ma mir ca n-a gasit un barbat pana acum,sa se aseze la casa ei.Stiam ca pentru o vreme a crezut ca noi doi putem fi impreuna,dar cand a vazut cat de puternice sunt sentimentele mele pentru Rose,a inceput sa iasa la intalniri.Doar ca inca nu l-a gasit pe cel potrivit,sau cel putin asa spune ea.
“Ce ai pe suflet?”,intreaba ea,punandu-si mana peste a mea.
“Mi-am dat seama cine e tatal”
“E cineva cunoscut?”
“De fapt,da” Se uita la mine,asteptand.
Am tras aer in piept.”Dimka,spune odata,ma omori aici”
“Eu sunt.Eu sunt tatal lui Lexie”
Ea confuza incepu sa clatine din cap.”Stiu cat de mult iti doresti o familie cu Rose,dar nu-i sanatos sa crezi ca e a ta.”
Nu ma crede.Bineinteles ca nu ma crede.Ce dracu,nici mie nu-mi vine sa cred.Amscos din portofel poza din rama ce-am facut-o zvob acasa la Lissa si Christian.
“Uita-te la ea si spune-mi ca nu vezi asemanarea”
Ea analiza in liniste poza,aproape un minut,inainte sa-si duca mana la gura.
“Cum e posibil?Adica,sunteti amandoi dhampiri.Genetic eimposibil.Adica,perioada se potriveste si asemanarea se vede acum ca ma uit atenta,dar asta sfidează toate explicatiile.Dimka esti sigur?Ti-a spus ea asta?”
“De fapt,nu ea mi-a spus prima” I-am explicat despre Lexie si desenul ce l-a facut la gradinita,discutia cu Ivashkov si apoi confesiunea lui Rose.Ea a ascultat fiecare cuvant,facand ochii din ce in ce mai mari.
“Deci crezi ca a fost din cauza ca-i atinsa de umbra?”,intreaba ea intr-un final.
“Asta-i singurul lucru de care stiu care diferentiaza de ceilalti dhampiri.A fost readusa la viata de un Moroi.Intr-un fel,Lissa i-a oferit putin din esenta ei si asta o mentine printre cei vii.Stiu ca suna nebunesc,dar legatura ce-o simt cu ea,trasaturile ei,preferintele ei.Ea e ca un mini-eu.Nu stiu cum de nu mi-am dat seama din prima,cand am venit aici.Ar fi trebuit sa-mi dau seama imediat,cand Rose mi-a spus data nasterii.”
“Oh Dimka,esti tata”,exclama ea cuvintele ce vroiam sa le urlu de pe acoperis ziua intreaga.
“Sunt tata”,o spun eu voce tare.Imi place cum suna.Cand oamenii ma intreaba daca am copiii,acum pot sa spun ca da,am o frumoasa fiica de 6 ani si sa arat opoza.Ochii imi lacrimau in timp ce Tasha isi arunca bratele in jurul meu.
“Felicitari!Nu ma indoiesc ca o sa fi un tata minunat”,spune ea.
“Multumesc.Sper doar ca n-o s-o dau in bara.Deja am pierdut 6 ani.Nu vreau sa mai pierd un minut din viata ei”
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?