Dimitri POV
Restul diminetii am stat si m-am gandit la ce mi-a spus.E trista,n-are incredere in mine si ii este teama ca o sa le parasesc iar.A spus cumva ca o sa le parasesc?Da.Cred ca m-a confundat cu celalalt.Inima ei a fost atat de rau ranit incat nu stiu daca o sa pot sparge peretii ce s-i i-a format in jurul ei.Stiu ca e si vina mea si ma doare sa stiu asta.Daca eu n-as fi parasit-o,ea nu s-ar fi aruncat in bratele lui intr-un moment de slabiciune.Practic am aruncat-o direct in patul lui,si totusi cum as putea eu sa numesc acea fetita o greseala?O stiu de putina vreme,dar nu mi-as imagina viata fara ea.Nu,ea nu e o greseala,ci o perfectiune neplanuita.
Eventual,m-am decis ca trebuie sa ies de aici pentru o vreme.Am terminat de mancat si m-am decis sa ma tin de planul initial de a-l vedea pe Hans.
“Gardian Belikov,ma bucur sa te vad”,ma saluta el.”Sper ca tu si Lady Ozera va simtiti bine la Curte?”
“Da,multumesc.De fapt,Lady Ozera a facut planuri sa ramanem aici mai mult si pentru ca eu nu trebuie s-o pazesc aici,m-am gandit sa iau niste ture de noapte”
“Excelenta idee,intotdeauna e bine venit ajutorul”
“Minunat,pot sa incep chiar in seara asta”,ii spun eu.
“Ei bine,nu mai sunt eu raspunzator de programele gardianilor.Va trebui sa vorbesti cu gardianul sef”,raspunde el.
“Ok,poti sa ma indrepti in directia buna?”,intreb eu.
“Sigur,du-te acasa”,imi spune el.
Ma uit ciudat la el.
“Locuiesti cu Printesa Dragomir si Lord Ozera,nu?”
“Deocamdata”
“Bun.Atunci poti sa dai peste Gardian Hathaway,avand in vedere ca locuiestealaturi.Ea se ocupa de atribuirea gardianilor”
“Rose Hathaway?”
“Da,Hathaway Jr.,fosta ta studenta.Interesant cum ajung sa ne depaseasca,nu-i asa?”
Mi-a cazut fata.”Mersi”,raspund eu si ma intorc de unde am venit.Ma bucur ca Rose se descurca atat de bine,dar nu stiu cum ar trebui sa ma simt cu ea pe postul de sefa.
Trecand pe langa locul de joaca al copiilor,am auzit pe cineva strigandu-ma.
“Dle Dimka,vin-o si joaca-te cu noi!” Striga Lexie.M-am uitat spre ea,unde se juca in nisip.Lissa era acolo,dandu-l in leagan pe Andre,alaturi de Abe si Adrian.
“Da Belikov,te rog,vin-o”,striga Abe,facandu-mi semn sa ma apropii.
“Dle Mazur”,il salut eu,dand mama cu el,in semn de pace.Am dat din cap inspre Adrian.
“Cat ma bucur sa te revad,baiete.Ce-ti mai face familia in Baia?N-am mai fost pe acolo de mult”
“Toti sunt bine.Sora mea,Viktoria a absolvit de la Academie,iar acum este gardianului unui Conta Lord”,raspund eu.
“Bravo ei.Intotdeauna mi-a placut sa vad fete dhampiri alegand viata de gardian.Copiii pot fi o binecuvantare”.spune el,aratand spre Lexie.”Sunt asa de mandru ca fiica mea a devenit una dintre cei mai cunoscuti gardiani din lume,si totusi are timp sa-si creasca si fiica”
“Tu tii mult la ele”,afirma el,uitandu-se bine la mine.
“Asa este” M-am decis ca e mai bine decat sa-mi neg sentimentele fata de Rose.Oricum sunt destul de evidente.
“A fost ranita,sa stii.N-a vrut niciodata sa-mi dea numele nenorocitului,dar te avertizez,ai grija cu ea.E foarte sensibila si n-as vrea s-o vad iar ranita”
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?