Rose POV
Am avut la dispozitie o saptamana intreaga sa-l evit pe Dimitri dupa intalnireanoastra.Si exact asta am facut.De fapt,din cate stie el am cam disparut de pe suprafata Pamantului.Adrian a rugat-o pe Regina sa foloseasca una dintre aripile nefolosite din palat,iar el, cu mine si Lexie stam acolo de cateva zile.Nu e ca si cum nu mi-a placut cum ne-am petrecut timpul sau ca si cum n-as vrea sa-lvad.Ci vreau sa-l vad tot timpul,in fiecare zi.Nu vreau nimic mai mult decat sa-l iert,sa uit toata suferinta si sa trec peste,dar asta n-o sa se intample atata timp cat tin un secret asupra mea.Lucrurile se misca prea repede,iar eu imi dau seama ca inca sunt indragostita de el.Stiu ca trebuie sa afle de Lexie,dar chiar pot sa ma joc de-a familia fericita dupa tot prin ce-am trecut?
“Stii,n-ar trebui sa te ascunzi de el daca i-ai spune adevarul”,spune Adrian,citind o revista sub soarele fals.Eram intinsi pe sezlonguri,langa piscina din interior aTatianei.Avand in vedere ca ea era plecata din oras,Adrian si-a permis sa ia cheia din sertarul ei.E un avantaj sa ai acces la camerele private ale Reginei.
“Cum as putea sa-i spun asa simplu?Ceva de genul,hei Dimitri,ti-aduci aminte,acum 7 ani am facut sex,iar tu m-ai lasat cu burta la gura,desi amandoi suntem dhampiri?”
Adrian se uita la mine.
“Iti sugerez sa lasi deoparte cuvintele ‘cu burta la gura’.” Raspunde el sec.
“Oh haide.Vorbesc serios.Daca tu ai fi el,cum ai vrea sa-tin spun?”
“Chiar vrei sa stii?”
Am dat din cap.
“As vrea sa dai timpul inapoi si sa-mi fi spus cand ai aflat ca ai ramas gravida”
Am inghitit in sec.”Asa m-am gandit si eu”,raspund eu trista.
“Micutule dhampir,stiu ca nu ti-a fost usor si ca atunci sufereai mult,iar noi toti ti-am sustinut decizia,dar acum n-ai nicio scuza.Omul e aici,isi dovedeste dragostea fata de tine si Lexie in fiecare zi.Stii ca de cand noi suntem aici,el a fost la tine acasa deja de 3 ori,ca sa te caute?De asemenea mi-a trimis mie mesaje de doua ori,intrebandu-ma unde esti”
“I-ai spus?”
“Nu,am ignorat mesajele,dar daca mai trimite unul,s-ar putea sa cedez”,recunoaste el.”Ma simt prost fata de saracul om”
Nu ma surprinde deloc ca ne cauta.Nu am spus nimanui unde plecam.Am avut grija de turele mele si m-am asigurat ca Lissa e in siguranta,apoi am luat-o pe Lexie si am plecat.Adica,nu e ca si cum am plecat cine stie unde.Suntem inca la Curtea Regala.Doar ca nu pe-aproape.Nu i-am spus Lissei unde plecam,doar caplecam.Ea a spus ca intelege ca am nevoie de timp ca sa ma gandesc mai bine.Amcrezut ca Lexie o sa se impotriveasca,dar imediat ce Adrian a mentionat piscina,a fost de acord cu vacanta asta,dupa cum ii spusesem.De fapt,eram doar eu,comportandu-ma ca o lasa.M-am uitat la Lexie,ca se juca in piscina si am oftat.
“Mama,ar trebui sa-l inviti pe Dl. Dimka sa se joace cu noi in piscina”,striga ea,uitandu-se spre mine cu frumosii ei ochi caprui.N-are niciun rost sa neg ca il indrageste.
“Asta e o vacanta de familie,scumpo.Poate data viitoare”,ii spun eu.Ea facu botic,dar inceta cand Adrian se arunca in apa,creand un val mare care s-o ia de pe marginea piscinei.Eu ma uitam in timp ce el o invartea.Chicotea ca o hiena,dar eu stiam ca ceva lipseste,sau mai bine zis,cineva.
Mi-am aprins telefonul si exact cum ma asteptam,aveam cateva apeluri nepreluate,mesaje vocale si chiar cateva mesaje.Cu exceptia unuia,toate erau de la Dimitri.
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?