Când el se va întoarce - Capitolul 21 - Fetita lu' taticu'!

1.6K 87 2
                                    

Rose POV

“Deci,nu ti-e nici macar un pic teama s-o lasi singura cu el,tot weekendul?”,ma intreaba Lissa in timp ce urcam in avion.

“Bineinteles ca mi-e,dar il am Adrian care sa-i verifice din umbra si pe Christianalaturi.Sunt sigura ca o sa fie bine”,spun eu,incercand sa ma asigur mai mult pe mine decat pe ea.Dar el avea dreptate.Merita sansa de a arata ce tata bun poatefi.Si-apoi,nu pot sa-l tot pun pe Adrian sa aiba grija de ea.Trebuie sa mearga si el mai departe cu viata lui.L-am retinut prea mult timp.

Tot weekendul am stat sa-mi fac griji.Christian a sunat-o pe Lissa,plangandu-se de alarma de foc din casa mea si ca a fost sculat la 4 dimineata.A asigurat-o ca totul e ok si casa n-a luat foc.Acum e 4 dupa-amiaza la oameni,iar eu noi tocmai am aterizat si mergem spre casa.Dimitri si cu mine trebuie sa mergem la munca in 4 ore si vreau sa ma cucl putin si sa-mo vad fetita,asa ca am tras-o pe Lissa dupa mine,cat de repede am putut.

“Ingrijorata prea mult?”,intreaba ea,ranjind la mine.

“Oh taci.Si tu erai la fel de ingrijorata cand l-ai lasat prima data pe Christian singur cu Andre”,ii amintesc eu.Sunase acasa de 6 ori in numai 2 ore.

“Hei,nu-i corect.El era doar un bebelus.Ea are 6 ani”

“Un motiv in plus pentru care sa-mi fac griji”,mormai eu.Copiii de 6 ani pot face un dezastru mai mare decat un bebelus.Speram ca Dimitri e inca intreg.N-a sunat deloc tot weekendul si asta ma ingrijoreaza.Ori lucrurile mergeau chiar bine,ori a rapit-o si a luat-o cu el in Siberia.Aproape am facut infarct,gandindu-ma laasta.Nu mi-ar face niciodata asa ceva,nu?

Am intrat in casa si era liniste.M-am uitat in jur,cautand semn ca lucrurile ar fi scapat de sub control.Lexie e cuminte de obicei,dar din cand in cand,partea rebela,mostenita de la mine,isi mai face aparitia.Ca atunci cand a desenat peretii cu creioanele de ceara sau ca atunci cand a mancat prea mult,apoi a sarit in pat,pana a inceput sa vomite peste tot.

Casa era imaculata.Niciun lucru nelalocul lui.Niciun semn ca ar fi fost vreun incendiu pe aici,asa ca am rasuflat usurata.

Mi-am lasat valiza la baza scarilor,nerabdatoare sa-mi vad fetita.Am deschis usa dormitorului ei si ce-am vazut aproape m-a facut sa plang.Dimitri era intins pe patutul ei,imbracat in pijamale,iar ea inghesuita la gatul lui,cu un zambet larg pe fata.Manutele le avea in jurul gatului lui.Amandoi aratau asa de linistiti.Lampa ei era aprinsa si exista numai o explicatie pentru asta.A avut iar cosmar cu lilieci.O sa-l strang de gat pe Sparky pentru ca i-a pus imaginile alea in cap.Nici recenta noastra vizita la zoo n-a ajutat.

Eram deja in pantalonii de pijama,imca din avion,asa ca m-am decis sa ma alatur si eu.Ca un ninja,m-am suit in pat,pe cealalta parte.Mi-am pus bratele in jurul fiicei noastre si am adormit.

M-am sculat cateva ore mai tarziu.Ceasul spunea ca e 6:45.Au trecut aproape 3ore.Ei doi inca dormeau. Ma intreb ce-au facut aseara de dorm asa de profund.Dimitri ar fi trebuit sa fie la munca.

Am mangaiat-o incet pe spate pe Lexie,cum fac de obicei cand o scol.Se poate enerva rau daca o scoli brusc.Incepu sa se miste.

“Mami?”,intreaba ea,frecandu-se la ochi,somnoroasa.

“Hei scumpo.Cum a fost weekendul tau?”,soptesc eu.

“A fost distractiv” Era inca adormita.

“E timpul sa te trezesti.De ce nu te duci sa-l iei pe unchiul Adrian,sa va uitati la niste desene animate inainte de micul dejun”

“Ok”

“Mai intai,am nevoie de o imbratisare”,spun eu,tragand-o in bratele mele.”Mi-a fost asa de dor de tine”

“Si mie mi-a fost dor de tine,mami”

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum