Rose POV
“Dimitri…”
Nu-mi vine sa cred ca dupa toti acesti ani,Dimitri are tupeul sa vina iar.Sunt si nervoasa ca Lissa nu mi-a spus ca el si Tasha vin incoace,asa cum a mai facut-o.Chiar daca ea insista ca ar trebui sa-l vad,nu m-a mai tradat in felul asta panaacum.Ea chiar a incercat sa ma convinga ca Dimitri nu e impreuna cuTasha.Ceea ce n-am crezut bineinteles.
Si mai e si faptul ca Dimitri a intrat in casa mea fara sa fie invitat.Si asta einacceptabil.Nu pot decat sa-mi imaginez cum ar fi sa-i invadez si eu spatiul persoanal…si n-ar fi prea frumos.
O parte din mine vroia sa se prabuseasca pe jos in prezenta lui.Ochii ii stralucea in lumina slaba a lampii,iar asta ma facea sa vreau sa ma arunc in bratele lui si sa uit tot ce s-a intamplat de cand m-a parasit.Am incercat de atatea ori sa-mi imaginez cum ar fi fost daca ar fi ramas.
Arata exact ca in ziua in care a plecat.Am cautat vreun semn care sa-mi spuna ca s-a schimbat in vreun fel sau ca a trecut peste,dar n-am gasit nimic.Inca purta cizmele de cowboy si blugi,iar parul ce-i ajungea pana la umeri,era strans intr-o codita la spate.Ma durea sa vad ca e exact persoana de care m-am indragostit.
“Roza…”,spune el incet.
Am simtit un fior de placere pe sira spinarii.Se uita la mine cu acei ochi capruicaptivanti.Parea ca vor sa-mi spuna ceva.Vedem in ei … dor?Dar asta nu e posibil,dupa ce a renuntat la mine.
“Cine e Roza?”,intreaba Alecksa.Dimitri se uita la ea,apoi la Adrian care inca statea langa mine.
“Greu de spus”,raspund eu,raceala din vocea socandu-ma chiar si pe mine.”Cineva pe care el sustinea ca o iubeste.Nu-i asa Gardian?”
El tresari putin.Am facut-o si eu,in interior,dar n-am terminat.
“E ok,Alecksa.Nu va fi aici multa vreme,o sa plece.Pentru ca asta face el,pleaca”
N-o sa-l iert niciodata ca a plecat.Dar faptul ca s-a intors acum,cand lucrurile cu Adrian se potolisera,e absolut inacceptabil.O sa-mi strice viata aproape-perfecta pe care mi-o construisem.
Dar ar putea fi ultima piesa care s-o faca perfecta,imi spune subcostientul,pe care de atatea ori am incercat,dar n-am reusit sa-l ignor.
“Roza,eu – “
“Gardian Hathaway, pentru tine”
Abia daca il observasem pe Adrian soptind,”Haide Lexie,sa-ti ducem lucrurile in camera si s-o lasam pe mami sa vorbeasca”Lexie era porecla Alecksei.Nu suporta cand oamenii o strigau Alex.De fapt,chiar a intrat in belele pentru ca s-a batut un Moroi care-i spusese asa.Desi a trebuit sa vorbesc cu ea dupa,in secret i-am admirat si curajul.Nu te pui cu noi,femeile Hathaway.
Adrian ma stranse de mana cand trecu pe langa mine.L-am strans si eu si l-am tras spre mine.”Rose”,spuse el,uitandu-se panicat spre locul unde stateaDimitri.M-am uitat in ochii lui si atunci a inteles.Am nevoie de el,sa fie aici cu mine.Vroiam sa-mi traiesc viata normal,dar intoarcerea lui Dimitri ameninta sa schimbe tot.
M-am dat mai aproape de el,iar Adrian ma saruta pe frunte.Mi-am ridicat privirea surprinsa.El de obicei nu facea chestii de astea cand mai erau oamenii cu noi,dar poate ca exact de asta aveam nevoie.Vreau sa fiu cu el,chiar vreau.Mi-aluat prea multi ani ca sa trec peste Dimitri,iar el nici macar nu ma maidorea.Daca m-o fi dorit vreodata.Singura diferenta acum e ca nu-mi mai pasa.Probabil o sa fie ciudat cu ei aici,dar la un moment dat aveau sa plece,iar viata continua.
Adrian m-a mai strans o data de mana,inainte sa urce cu Alecksa.M-am intors iar spre Dimitri.Durerea din privirea lui era evidenta si fara sa vreau mi s-a facut mila de el.Nu-mi vine sa cred ca acum 2 secunde eram convinsa ca pot avea o viata perfecta cu Adrian.
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?