Dimitri POV
Acest ultim an a fost cel mai bun din viata mea.Am fost angajat gardian la Curte dupa ce Tasha s-a maritat cu Luc.Ei s-au mutat la Sf. Alexandre,o academie franceza,pentru a incepe un program de magie defensiva pentru Moroi.Regina Tatiana n-a vrut sa existe asa ceva in Statele Unite,asa ca a aranjat cu directorul de la Sf. Alexandre.Este o locatie îndepărtata si cred ca a fost de acord doar ca sa-i inchida gura Tashei si s-o trimita cat mai departe de Curte posibil.Niciodata nu s-au inteles.Tasha era fericita si asta-i tot ce conteaza.A inteles ca eu nu le pot parasi pe Rose si Lexie si a fost ok cu asta.Luc avea gardiaan,iar ea a decis ca de acum o sa faca cum vrea cu viata ei.
Rose si cu mine,de asemenea am inceput sa ne intelegem mult mai bine.Incaavem certurile noastre,dar ce cuplu n-are parte de asa ceva?Am invatat sa comunicam intre noi si sa cream un mediu sigur,stabil si indragit pentru fiicanoastra.Ca veni vorba de fiica noastra,tocmai ne intoarcem de la Sf. Vladmir,de unde am luat-o pentru vacanta de iarna.A stat cu noi acasa un an,permitandu-ne sa devenim o familie,dar intr-un final a implorat s-o lasam sa se intoarca la Sf. Vladimir in toamna.Iar noi am fost de acord.Aici n-o ducea bine cu prejudecatile ce le primea din partea unui anumit membru al familie Zeklos,care acum se ocupa de toate clasele de la Curte.
E mult mai fericita enervandu-l pe Gardian Alto si inebunind-o pe DirectoareaKirova.Cred ca acum regreta ca au acceptat-o pe mini-Rose inapoi la scoala lor.Alberta insista ca se descurca de minune acolo.Aici sunt sigur ca seamana cumine.Roza era foarte inteligenta,dar n-avea rabdare pentru cursuri.Metodele ei de lupta erau intradevar cele mai bune,pentru cineva de varsta ei.
Ajuta sa ai doi parinti care isi petrec timpul cu tine,in sala de antrenament,aratandu-ti cum sa lovesti manechinele si cum sa dai ca lumea cupumnul.Lexie sta o mare parte din zi antrenandu-se cu alti copii mai mari,acum ca s-a intors la Academie.Recent a implinit 8 ani si i s-a permis sa se alature studentilor de 10 ani,pentru gimnastică si simple ridicari de greutati.De asemenea alearga de cateva ori pe saptamana.Sunt cat se poate de mandru.Dar ma ingrijoreaza gandul ca intr-o buna zi va absolvi si va fi in acelasi pericol ca mine si Rose.Uneori mi-e greu sa scap de gandul asta.
“Ce-ar fi sa comandam ceva pentru cina”,spune Rose,in timp ce ne departam de avion.Ivashkov ne-a imprumutat unul dintre avioanele lui private pentru a ne duce s-o luam pe Lexie.Spre neplăcerea mea,el si sora mea Viktoria au devenit un cuplu la putin timp dupa ce ea s-a mutat la Curte.Acum 6 luni a facut cerere pentru un gardian,cerand-o pe ea.Rose a venit acasa,speriata de ce i-as putea face,cand am aflat de cererea lui.Ivashkov a scapat,mai mult pentru ca Rose nu-i poate spune nu si pentru ca asta isi dorea si sora mea.Ea mi-a spus clar si raspicat ca trebuie sa nu-mi mai bag nasul in treburile ei,ca este o femeie in toata firea si isi ia singura deciziile.Evident,m-am dat din calea ei,lasand-o sa faca o prostie,daca era cazul.
Era fericita,iar el parea s-o trateze frumos,asa ca orice obiectie aveam eu adisparut.Dar l-am bagat in sperieti,spunandu-i ca daca o raneste vreodata,o sa-l omor si o s-o fac incat sa para un accident.
“Ce vrei sa comandam?” Intreb eu,scotand meniurile dintr-un sertar dinbucatarie.Lexie se dusese sus sa-si despacheteze.
“Am putea lua mancare chinezeasca sau pizza.Stiu ca lui Lexie i-ar place pizza”
“Pizza sa fie”,spun eu,formand numarul mult prea cunoscut.Lui Rose ii placea pizza,iar Lexie evident ii calca pe urme.”Cu ce vrei sa fie?” O intreb,acoperind receptorul.
“Ananas”,spune ea,asezandu-se la masa sa verifice corespondenta.
“Ananas?Tu urati ananasul” Cel putin femeia cu care locuiesc de un si jumatate uraste ananasul.
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?