Când el se va întoarce - Capitolul 26 - Portretul unei familii!

1.4K 71 0
                                    

Viktoria POV

In timp ce Abe iesea din bucatarie,fratele meu il urmari.Rose paru suparata de situatie si dupa cateva minute tensionate in care nimeni nu zise nimic,Babushka ii vorbi.
“Du-te la el Roza,stau eu cu copila” Rose paru usurata,grabindu-se sa iasa pe usa.
M-am uitat la mama,iar ea dadu din cap,urmandu-ma pana la usa.Babushka ne-a facut semn s-o lasam in pace in timp ce vorbea cu fiica lui Dimka.Orice ii spunea,o facea pe fetita sa rada si sa zambeasca.De ce cu noi n-a fost niciodata asa draguta?
“Ce se intampla mama?”,intreb eu,in timp ce mergeam in directia lui Rose.N-omai vedeam.Cred ca s-a dus in padure.
“Cred ca nu suntem singurele care nu stiam ca Dimka are un copil”,spune ea,intr-o voce tensionata.Am facut ochii mari de teama.Cine stie ce i-ar putea face Abe?N-am un presentiment bun despre asta.Ne-am oprit la marginea padurii cand am auzit o femeie tipand.Mama pali.La fel si eu cand am vazut ce era in fatanoastra.Dimka era pe jos,respirand greu,iar Abe avea in mana o minge de foc,indreptata direct spre capul fratelui meu.
“Baba nu!” Tipa Roza.
“De ce nu?”,marai el.
“Il iubesc”,plange ea,aruncandu-se in fata lui Dimitri,protejandu-l.Ori era foarte curajoasa,ori foarte proasta.Dar ma bucur ca era acolo.Nu vroiam ca mama sa fie cea care sa-l protejeze si mai ales nu vroiam sa-l enervez pe Zmeu.
“Il iubesti?Cum poti sa-l iubesti dupa tot ce ti-a facut?A abuzat de tine.Te-aparasit” Vocea i se mai calma cat vorbi cu ea.Asta nu suna bine pentruDimka.Cum adica a parasit-o?
“M-o fi parasit el,dar n-a abuzat de mine.Stiam exact ce faceam Baba.Nu eram un copil”
“Aveai 17 ani.El era mentorul tau”
Mama ramase surprinsa la comentariul asta.Eu eram usor amuzata.Fratele meu sfant s-a culcat cu studenta lui minora?N-am ales o zi buna sa vizitam.E gresit oare ca ma bucur putin sa-l vad pe fratele meu in bucluc?Adica,sa fim seriosi,el intotdeauna pare al naibii de perfect.Era si timpul ca teoria asta sa dispara!Stiam eu ca e tanara sa aiba un copil de 6 ani,dar nu mi-am imaginat ca era minora.
“Da,dar l-am iubit,iar el ma iubea”,il apara ea pe fratele meu.”Vroiam sa fiu cu el”
“Te-a lasat insarcinata”
“N-a stiut.Nu i-am spus niciodata.A aflat abia acum 2 luni.Te rog Baba.Lexie stie acum si il iubeste ,si eu la fel.Las-o balta”,il ruga ea.”Daca ne iubesti pe mine si pe Lexie,o s-o lasi balta” Ma intreb daca o sa cedeze.O parte din mine isi dorea sa vada o lupta,dar fratele meu nu parea sa riposteze.Adica l-ar fi putut dobori pe Abe cu o singura lovitura.Dar cred ca ar fi fost o miscare proasta.Abe sigur l-ar termina daca ar incerca asta.Iata inca un lucru la fratele meu – el de obicei e foarte destept.
Abe ofta,uitandu-se la Dimka.
“O sa-ti crut viata pentru ca nu-mi voi rani fiica,luandu-i barbatul ce-l iubeste.Sastii ca traiesti datorita dragostei ei si sa nu mai faci vreo greseala.Daca o dai din nou in bara,te voi omori!” Si-apoi pleca.
“Esti ok?”,il intreaba Roza pe Dimka,punandu-se in genunchi langa el.”Ai nevoie sa te vindece Lissa?”,intreaba ea,cautandu-i corpul de arsuri.
“Cine-i Lissa?”,ma intreb eu.
“Nu,n-a fost foc adevarat”,spune el,tusind putin.Trasarea de durere,deci trebuie sa-l doara rau,chiar daca nu era adevarat.
“Imi pare asa de rau.N-am stiu ca chiar o sa te raneasca”,sopteste el,punandu-i capul in poala ei.
“S-a terminat acum.Totul e bine si sa fiu sincer,o meritam.Daca cineva i-ar face lui Lexie ce ti-am facut eu tie,as ucide cu sange rece”
Ea rase putin printre lacrimi.”Te iubesc”,spune ea.
“Te iubesc mai mult decat orice”,raspunde el,sarutand-o.Ea il ajuta sa se ridice si ii sprijina greutatea corpului.La naiba,era puternica,nu gluma.Poate ca e gardian pana la urma.Dimka e urias in comparitie cu figura ei mica.In timp ce veneau spre noi,el ne vazu si pali cand observa ca am vazut tot.Rose nu parea surprinsa sa ne vada aici.
Mama isi incrucisa bratele la piept.”Ai ceva explicatii de dat,tinere”,spune ea,exact ca atunci cand eram mici.El dadu din cap.A trebuit sa rad la asta.Fratele meu de 32 de ani inca se teme de mamica lui.Rasul mi-a fost intrerupt cand mama se uita urat la mine.La naiba,poate fi inspaimantatoare cand vrea,gandesc eu,stergand zambetul de pe fata si urmandu-i in casa.
Toti eram stransi in sufragerie.
“Hai sa mergem sus ,sa ne jucam cu jucariile tale”,ii spune Babushka luiLexie.Asta sigur n-o sa fie o discutie frumoasa.
“Mama,inainte sa crezi altceva”,incepe Dimka.Mama ridica mana.
“Ma tem ca e prea tarziu pentru asta.Te-ai culcat cu ea cand iti era studenta?Dimka,am crezut ca te-am educat mai bine de atat”,spune ea cu o voce dezamagita.
El pleca privirea.”Da mama,avea 17 ani,dar era diferita.Nu era o copila naiva.Eadeja omorase Strigoi”
“Inainte sa-si primeasca semnul?”,intreb eu.
“Mama iti amintedti cand Babushka a spus ca a fost readusa la viata?” Mama dadu din cap si ma intrebam unde vroia sa ajunga cu asta.” Ea a muritmama.Fata asta trecuse prin multe si se descurcase cu situatii mult mai complicata decat cele ale celor de varsta mea.Ea de asemenea traise singura cu Moroiul ei,timp de 2 ani,inainte s-o intalnesc eu.”
“Departe de Academie?”,intreaba mama.El dadu din cap.
“M-am indragostit de ea,mama.N-as folosi-o niciodata asa cum crede Abe ca am facut-o”
Mi-am dat seama ca Rose se simtea putin inconfortabil,pentru ca mama de fiecare data cand se supara,vorbea in rusa.
“Ai parasit-o?De ce ai facut asta?Ai spus ca o iubeai” El parea devastat cand se mentiona asta si aproape ca imi parea rau pentru el,dar si eu vroiam sa stiu de ce ar parasi femeia pe care sustinea ca o iubeste.
“Am parasit-o si chiar o iubesc.Am plecat pentru ca directoarea a aflat de relatia noastra,iar eu a trebuit sa plec ca sa ma asigur ca ea ramane protejata.Au spus ca daca plec repede,Rose nu va fi exmartriculata,iar eu nu voi fi trimis lainchisoare.N-am vrut s-o parasesc,dar a fost pentru binele ei.Nu i-am spus asta pentru ca stiam ca o sa intre in bucluc,incercand sa lupte pentru noi,iar eu nu vroiam decat s-o protejez.A fost vina mea ca n-am putut sa-mi cunosc fiica si am platit pentru greselile mele.Eu am iertat-o,iar ea m-a iertat.Incercam sa mergem mai departe cu vietile noastre.Te rog mama,imi pare asa de rau.Vreau sa fi fericita pentru noi”,termina Dimka,punandu-si bratele in jurul lui Rose.”Ele sunt totul pentru mine,mama” Privirea lui era atat de sincera incat stiam ca mama o sacedeze.Ce dracu,m-a facut si pe mine sa ma inmoi.
“Oh Dimka,bineinteles ca ma bucur pentru voi.Intotdeauna mi-am dorit asta pentru tine.Presupun ca sunt doar coplesita de atatea informatii.Inteleg ca varsta nu e decat un numar si daca tu esti fericit,atunci si eu sunt fericita”,spune ea,stergandu-si ochii de lacrimi.”Baiatul meu are o fetita”,plange ea,aruncandu-si bratele in jurul amandurora.Ar fi trebuit sa-mi dau seama ca n-o sa stea nervoasa prea mult timp.El e singurul ei fiu.Dandu-mi ochii peste cap,m-am alaturat grupui imbratisat.
“Familia ta e minunata,Dimka”,ii spun eu.
“Iti multumesc,Vika”
Dupa asta,Dimka a dus-o pe Rose in camera cealalta,ca sa vorbeasca cu ea inprivat.In timp ce ei faceau asta,Babushka a adus-o pe Lexie jos.Ma uimea ca copila nu se temea de ea.Toti prietenii nostri,cand eram mici,credeau ca e o vrajitoare si nu vroiau niciodata sa se joace la noi acasa.
“Ti-am desenat ceva,bunico!”,exclama ea,dandu-i un desen mamei mele.
“Ce e asta?”,intreaba mama,lasandu-se pe cine ca sa examineze desenul.
“Ii place sa isi deseneze familia”,spune Dimka cand el si Rose au revenit tinandu-se de mana si zambind.
“Cine sunt toti acesti oameni?”,intreb eu.Erau mai mult de 3 persoane in desenul asta.
“Acestia sunt mami si tati”,explica ea,aratand spre 2 figuri imbracate in negru,ce tineau de mana o fetita mica.”Aici sunt bunica Janine si bunicul Abe.Acesta este unchiul Chrissie,langa el matusica Lissa cu bebe Andre” Arata spre o femeie cu parul blond,un barbat cu parul negru,caruia ii ieseau flacari din maini si un copil mic ,intr-un carut.
“Aici e bunica,aceasta e Babushka,iar asta esti tu”,spune ea mandra,aratand spre 3 femei care stateau langa Dimka,in desen.
“Cine-i barbatul de aici?”,intreb eu,aratand spre o figura ce statea putin in spatele lui Rose.
“Acela este unchiul Adrian.El obisnuia sa locuiasca aici cu mine si mama,dar acum tati locuieste aici”
“Cu siguranta ai o familie mare”,comenta mama.Noi doua am facut schimb de priviri,intrebandu-ne cine e unchiul asta Adrian.Dimka paru sa se tensioneze putin la mentionarea lui.
Am stat de vorba o vreme,pana cand usa casei se deschise si intra o femeie Moroi,inalta,blonda.Din nou,n-a batut la usa,deci trebuie sa faca parte din familie sau ceva de genul asta.
“Rose,ai terminat tortul?Christian vrea sa-l aduc ca sa fie gata sa-l servim dupa cina…” Se opri,uitandu-se cand la noi,cand la Rose.
“Oh,aproape am uitat”,exclama Rose.”Noi ar trebui sa luam cina alaturi,in cinstea lui Dimitri.Sparky a muncit ca un sclav toata ziua.Liss,crezi ca l-ar deranja inca 3 invitati?”,intreaba ea,uitandu-se la femeia Moroi.
“Uh nu,e in regula.O sa mai asez tacamuri.Stii prea bine ca el mereu face mai multa mancare decat e nevoie”
“Oh Lissa,acestea sunt mama,sora si bunica lui Rose,Olena,Viktoria si Yeva”,spune Rose,prezentandu-ne prietenei sale.Ciudat ca un cuplu de Moroi organizeaza o cina pentru fratele meu.
“Ma bucur sa va cunosc” Facu ochii mari si se uita la Rose,care usor clatina din cap,raspunzand la ceea ce parea o intrebare nerostita.Babushka se uita atenta la fata Moroi.
“Aceasta este cea mai buna prietena a mea si Moroiul meu,Printesa Vasilisa Dragomir”,spune Rose,zambind.
Eu si mama am ramas cu gurile cascate.
“Printesa Dragomor,e o onoare sa va cunosc”,spune mama,plecandu-se putin in directia ei.Si eu am facut la fel.
Fata se stramba putin.”Va rog,spuneti-mi Lissa”,ne roaga ea politicoasa.”Ne vedem la cina,cam intr-o ora?”,intreaba ea.Rose dadu din cap.”Oh si nu uita sa aduci tortul”,striga ea,inainte sa iasa.
“Rose nu ne-ai spus ca Moroiul tau este unul asa de pretios”,ii spun eu.
Ea ridica din umeri.”E doar Lissa”,raspunde ea,ca si cum n-ar fi cine stie ce.
“Dar ea e ultima din neamul Dragomir”
“Stiu,crede-ma.Am cicatrici care sa demonstreze asta”,pufni ea.Lui Dimka nu parea sa-i convina remarca asta.Cateva minute mai tarziu,ea o duse pe Lexie sus,spunand ca trebuie sa se pregateasca,lasandu-ne pe noi sa vorbim cu fratele meu.
O ora mai tarziu,au coborat.Rose purta o rochie mov,ce-i ajungea pana la genunchi,iar Lexie o rochita draguta cu floricele,cu o panglica in par si sandalute mici,asortate.Dimitri se dusese sa-si schimba bluza si sa se barbiereasca.
Am intrat cu totii in celalalt apartament prin usa ce conecta cele doua case.Acumincep sa inteleg de ce fratele meu traieste in asa un lux.Iubita lui e gardianul unei foarte bogat Moroi de familie regala,iar tatal ei este un gangster.Dimka cu siguranta traieste diferit fata de cum traia in Rusia.
Cand am ajuns acolo,masa era pregatita pentru 12 persoane,iar un miros incredibil se simtea in aer.
“Intrati si simtiti-va ca acasa”,spune Printesa,luand tortul din mainile intinse ale lui Rose.
“Olena,Viktoria,ce faceti aici?Ce surpriza placuta” Ne saluta Lady Ozera,ridicandu-se de pe canapea.In dreapta ei era Abe,care in parea putin nervos,iar in stanga ei era o femeie dhampir,cu parul roscat si scurt.
“Domnul Mazur s-a oferit sa ne aduca la Curte cu avionul sau privat,ca sa-l putem vizita pe Dimka de ziua lui”,ii spun eu.Ea paru impresionata,dar agitata cand se uita la noi toti.”Nu-ti face griji,s-a aflat”,soptesc eu.Ea imediat se linisti.
“Va pot servi cu ceva de baut?”,intreaba Printesa.E ciudat sa fim servite de Moroi de familie regala.
Imi serveau bautura in timp ce admiram decoratiile de pe pereti.Oricine a decorat aceasta casa,a decorat-o si pe a lui Rose si Dimitri.
“Deci,s-au facut prezentarile?”,intreaba Lady Ozera.
Noi am scuturat din cap.
“Acesta este nepotul meu Christian.El este sotul Lissei,iar cel de acolo,Andre ,este fiul lor”,spune ea,aratand spre Lexie care se juca cu un baietel ce parea sa aiba 2 ani.”Pe tatal lui Rose l-ati intalnit,iar aceasta este mama ei,Janine Hathaway”
“Adica Gardian Janine Hathaway?”,intreb eu ,avand in vedere ca am auzit de puterile ei.
Ea dadu din cap,in timp ce am dat mana.
“Ma bucur sa va intalnesc.Acum vad de unde fiica dvs stie sa lupte asa de bine”,o lauda mama.
“Iar acesta este…”
“Adrian Ivashkov” O intrerupe un barbat Moroi,inalt,intinzand mana.Ochii lui verzi erau incredibil de atragatori.
“Nepotul Reginei,Adrian Ivashkov?”,exclam eu,in timp ce el imi lua mana si mi-o saruta.
“Unicul”,ranji el.
“Tu esti unchiul Adrian?”,intreb eu,neputand sa gandesc clar cu un barbat frumos atat de aproape de mine.
“Doar copiii imi spun asa.Tu poti sa-mi spui cum doresti”,spune el,analizandu-ma din cap pana-n picioare.Ugh,ce tupeu au unii,gandesc eu.Chiar a avut indrazneala sa-mi faca cu ochiul.L-as fi catalogat drept nemernic imediat,daca n-ar fi asa de atragator.

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum