Viktoria POV
“Esti sigura ca asta-i casa,mama?Pare destul de draguta pentru o cladire a gardianilor” Ne apropiam de una dintre cele mai frumoase cladiri ale gardianilor de la Curtea Regala.
“Asta-i adresa ce mi-a fost data.Mi-au spus ca e recenta.E posibil ca asta sa fie casa lui Lady Ozera,iar el sa locuiasca cu ea”,sugera mama.
Bunica mea clatina enervata din cap.Nu era convinsa ca intre fratele meu si Moroiul lui se intampla ceva.De fapt nici eu nu sunt convinsa.Ultimele dati in care ne-au vizitat,el parea destul de deprimat.Nu se purtau ca un cuplu.Sigur,erauprieteni,dar niciodata nu i-am vazut purtandu-se romantic.Babushka mereu mormaia in barba ca a fost prost sa paraseasca femeia ce-o iubea.Noi habar n-aveam despre ce vorbea,dar sa fim seriosi,cine isi da vreodata seama despre ce vorbeste ea?
“Ei bine,o singura cale de a afla”,spune Babushka pasind spre usa si apasand pesonerie.Va spun eu,femeia asta are tupeu.
“Asa ma bucur ca o sa-l vad pe Dimka.Au trecut aproape 2 ani de la ultima lui vizita”,exclam eu.Mama,cu mine si bunica mea am venit tocmai din Baia,Rusia ,ca sa-l vedem.Azi e ziua lui si mama,ce mai imbatraneste.Fratele meu implineste 32 de ani azi.Sper ca e acasa.O sa fie surprins,pentru ca noi de obicei nu ne permitem sa venim la Curtea Regala,dar Abe Mazur este bun prieten cu mama si bunica,si a fost saptamana trecuta in Baia.S-a oferit sa ne aduca la Curte cu avionul lui privat.Se auzira pasi de partea cealalta a usii,apoi se deschise dezvaluind o copilamica.Era plina de ceva alb,probabil faina.
“Pot sa va ajut cu ceva?”,intreaba ea politicoasa.Mama facu ochii mari,la fel ca mine de altfel.Seamana perfect cu mine cand aveam 6 ani,doar ca eu aveam culoarea parului mai inchisa.Iar ea avea ochii lui Dimka.
“Da,noi suntem aici sa-l vedem pe Gardian Belikov.El locuiesti aici scumpo?”,o intreaba mama.Isi revenise din soc inaintea mea.
Fetita paru putin confuza la inceput,dar apoi i se lumina privirea.”Il cautati pe Dl. Dimka?”,intreaba ea cu cea mai draguta voce.
“De fapt,da,cred ca da”,spune mama,razand de felul cum fetita folosea porecla ruseasca a fratelui meu.Cred ca il cunoaste,dar sa fiu a naibii,ce mai seamana cuel.Oare el si Lady Ozera au facut un copil,iar noua nu ne-au zis?
“El e aici?”,intreb eu.
Ea se gandi un moment.”Nu,taticul meu nu e aici acum.Voi cine sunteti?”
Tatic?Am ramas cu gura deschisa.Sigur nu vorbea despre Dimka.El ne-ar fi spus daca ar fi avut un copil,nu?
“Lexie,cine e la usa?”,striga o femeie dinauntru.Nu suna a Lady Ozera.
“Sunt 3 doame.Il cauta pe tati”,striga ea,deschizand mai bine usa.
Cateva secunde mai tarziu,o frumoasa femeie dhampir veni la usa.Arata ca o printesa araba,cu pielea ei de culoarea migdalelor,ochii negri si par lung,negru.
Se uita un minut la noi.”Il cautati pe Dimitri?”,intreaba ea.Avea putina faina pe hainele ei si in par,si chiar pe fata putin.Si totusi frumusetea ei tot se vedea.
“Da,imi cer scuze de deranj,il cautam pe fiul meu.Locuieste aici?Cred ca am gresit casa”,spune mama.
Femeia facu ochii mari si deodata deveni agitata.
“Sunteti mama lui Dimitri?”,se balbai ea.
Mama dadu din cap.
“Cea din Baia?”,intreaba ea,inca neconvinsa cred.
“Da,draga te simti bine?” Era alba la fata.
“Deci Dimitri locuieste aici?”,intreb eu.Ea dadu din cap si paru sa-si revina.Babushka se uita la ea din cap pana-n picioare.Fetitei ii facu cu mana,zambindu-i.Ciudat.Nu-i sta in fire sa faca asa ceva.De obicei e rea ca o mata.Copila zambi si ii facu si ea cu mana.
“Oh,ce nepoliticoasa sunt.Va rog,intrati”,spune femeia dhampir,deschizand usa mai bine si facandu-ne semn sa intram.“Frumoasa casa”,comentez eu,admirandu-i locuinta.
“Imi cer scuze pentru dezordine.Nu asteptam musafiri”,se scuaz ea,scuturand niste faina de pe haine si trecandu-se degetele prin par.”Luati loc” Am intrat in sufragerie,eu si mama asezandu-ne pe canapea,iar Babushja pe fotoliu.Nu parea deloc surprinsa ca Dimka locuieste intr-o casa asa de frumoasa si are un copil,care cred ca i-a spus tati.
“Scuze draga mea,numele meu este Olena Belikova,iar acestea sunt fiica mea,Viktoria si mama mea Yeva.Sora si bunica lui Dimitri”.
Fata inghiti in sec.”Ma bucur sa va cunosc.Am auzit multe despre voi”,zambi easfortat.Se uita la Babushka cu o privire ce-mi spune ca Dimka i-a povestit cum Yeva poate vedea lucrurile dinainte sa se intample.
“Ei bine,noi n-am auzit nimic despre tine”,spune Babushka,tinandu-se poseta la piept.”Nepot nerecunoscator,bun de nimic”,mormai ea in rusa.
“Eu sunt Rose,iar ea e Lexie” Si totusi n-a explicat relatia lui cu fratele meu.
“Ati dori niste ceai sau altceva?Dimitri ajunge in curand acasa”
“Ceaiul ar fi minunat”,accepta mama.
“Cine e ea?Ala e copilul lui Dimka?Cine-i mama ei?Unde-i Lady Ozera?” Acestea au fost intrebarile ce-au iesit din gurile noastre,in rusa,bineinteles dupa ce ea a plecat din camera,luand fetita dupa ea.
“Nu stiu Viktoria.Cred ca va trebui sa astept sa vina Dimka acasa” La naiba,mama, mereu mult mai calma decat mine in astfel de situatii.Sunt acasa de doar cateva luni,de cand situatia mea cu Conta s-a terminat.S-au mutat aici la Curte,ca sa nu mai aiba nevoie de atatia gardiani.Eu am fost ultima angajata,asa ca prima eliberata.Mie imi convenea.I-am pazit 5 ani si am nevoie de oschimbare.Si imi place sa fiu acasa cu mama si surorile mele.
Puteam vedea in bucatarie,de unde eram asezate.Rose,dupa cum s-a prezentat umbla prin bucatarie,incercand sa fiarba apa pentru ceai,in timp ce fetita o urmarea nelinistita.
“Credeti ca si Rose este unul dintre gardianii lui Lady Ozera?Nu arata a hranitor,desi e al naibii de neîndemânatica”,spun eu,in timp ce ea continua sa tranteasca chestii prin bucataria mare.
Mama ridica din umeri,iar Babushka doar zambi ca o pisica vicleana,care tocmai a mancat canarul.Stiam ca stie ceva,dar nu vrea sa spuna.
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?