Când el se va întoarce - Capitolul 9 - Imposibil de ales..

1.6K 90 1
                                    

Rose POV

De dimineata m-am sculat cu Lexie sarindu-mi in pat.
“Scoala-te mami!”,tipa ea fericita.”Scoala-te!” Maraind,mi-am tras patura pestecap.Era mai tarziu fata de ora la care ma trezeam eu de obicei,dar tot preadevreme.Mi-a fost asa de greu sa adorm azi-noapte si cand am atipit cateva minute am avut un vis in care Dimitri ma parasea iar si iar si iar.M-am sculat de cateva ori tipand.Era o vreme cand cosmarurile astea dominau existenta mea.A fost asa de cumplit,mai ales cand eram gravida cu Lexie.Adrian a trebuit sa doarma cu mine in fiecare noapte ca sa nu devin isterica.N-a fost frumos din partea mea sa-l rog sa faca asta.
Uitandu-ma in urma,viata mea e cea mai slaba.Ar fi trebuit sa fiu puternica.Inniciun caz n-o sa revin la cosmarurile alea din nou.In sfarsit viata mea e cat de cat normala si sunt destul de furioasa ca s-a intors el sa strice tot.Candva as fi renuntat la tot ca sa-l am din nou in viata mea,dar acum ca e aici,mi se pare din ce in ce mai imposibil.
“Ce e iubito?”,intreb eu,deschizand usor ochii sa ma obisnuiesc cu lumina.
“Unchiul Chrissie a facut prăjituri turtite”,spune ea.Astea sunt cuvintele ei pentru clatite.”Putem sa mergem sa le mancam acum?”,ma roaga ea.Nu-i pot rezista cand se uita la mine cu ochisorii aia.Vad atat de mult din Dimitri in ochii astia.Areochii lui Dimitri.Oftez.
“Bine,da-mi halatul si papucii si spune-i ca ar face bine sa aiba si cafea facuta.Simulta chiar”,ii spun eu.
“Yay prajiturele turtite”,exclama ea ,aruncandu-se in bratele mele.Ador de cat de putin e nevoie ca s-o multumesc.
Mi-a dat un pupic lipicios,specific lui Lexie si sari din pat ca sa-mi dea lucrurile.
M-am uitat in oglinda dupa ce mi-am luat halatul si papucii pe mine.Aveamcearcane,parul meu era un dezastru,iar ochii imi erau rosii si umflati,de la plansul in somn,presupun.
Ma intreb cum o sa explic nasul rupt si fata umflata a lui Dimitri daca intreabaLexie.Stiam ca restul automat o sa creada ca eu l-am batut.Si ce?E adevarat.Nuregret ce-am facut,dar nu vreau ca Lexie sa creada ca e ok sa lovesti oamenii cand iti stau in cale.
Am intrat in casa lui Christian si Lissa.Adrian deja o adusese pe Lexie.M-ampregatit sufleteste sa fiu intampinata de comentarii si priviri dezaprobatoare,dar in schimb am dat de zambete.
Eram usor confuza,dar recunoscatoare ca n-a deschis nimeni subiectul.Pana cand l-am vazut pe Dimitri.Era la fel de perfect ca intotdeauna.Nicio dovada ca l-as fi lovit.
Imi vazu privirea uimita si imi zambi trist.
M-am asezat intre Adrian si Lexi,care spre disconfortul meu statea cat mai aproape de Dimitri.Aproape in poala lui.
“Nu te supara,micutule dhampir,am facut-o pentru Lexie”,sopteste Adrian.
“Ce-ai facut?”,intreb eu,confuza de cuvintele lui.
Facu semn catre Dimitri si atunci am inteles.
“L-ai vindecat?”,sasai eu printre dinti.Nu-mi vine sa cred ca a facut asta.L-a rugat Dimitri s-o faca?
El ridica din umeri si se intoarse la clatita de pe farfuria lui.
“Uite,am facut mai multe special pentru tine”,spune Christian,asezand o farfurie cu clatite inca fierbinti in fata mea.Ma stranse usor de umar,semnalizandu-mi ca e de partea mea.I-am zambit recunoscatoare.Din pacate,din nou mi-am pierdut pofta de mancare cand l-am vazut pe Dimitri taindu-i lui Lexie clatita in forma de Mickey Mouse.Tipa entuziasmata in timp ce el turna sos ce ciocolata ca sa faca ochi,nas si gura.
“Induioşător,nu-i asa?”,intreaba Adrian,luandu-ma de mana.Are dreptate.Maintreb cand s-a dat de partea lui.El il ura pe Dimitri.Dar nu se insela.Dimitri si Lexie sunt asa de naturali impreuna.Nu puteam sa nu ma holbez cand el lua o bucata din clatita in furculita,o invarti,facand zgomote ca de avion ,dupa care ii spune ei sa deschida gurita si ii baga clatita in gura.Ea chicoti si zambi.Sicontinuara sa se joace.
“E asa de dragut cu copiii,nu-i asa?”,intreaba Tasha,speriindu-ma,avand in vedere ca n-am vazut-o venind prin spatele meu.Eu m-am inrosit de rusine,exact cand Dimitri se uita la mine si ma prinse holbandu-ma.Imi zambi putin si daca nu ma insel am vazut putina speranta in ochii lui.
Nu mai suportam sa ma mai uit la el nici o secunda,asa ca am impins scaunul si am inceput sa strang farfuriile.
“Mami,n-ai mancat prajiturile turtite ale unchiului Chrissie.Ale tale n-au fost bune?Poti sa iei de la mine daca vrei.Gardianul mare a facut-o pe a mea Mickey Mouses”,spune ea.
“Mouse”,o corectez eu,oftand.”Nu scumpo,sunt bune.Doar ca lui mami nu-i e foame,atata tot”,ii spun eu ,inainte sa ma intorc la farfurii.
Rose este bine?Vrei sa vorbim? Ma intreaba Lissa prin legatura.
Am clatinat din cap inainte sa ma duc cu farfuriile la bucatarie.
Am auzit pe cineva intrand in spatele meu.Ma asteptam sa fie Lissa sau Adrian sau chiar Dimitri,dar nu ma asteptam s-o vad pe Tasha stand in usa.
“Rose,pot sa vorbesc cu tine un minut?”,intreaba ea.N-a asteptat sa-i raspund si isi trase un scaun langa chiuveta.”Stiu ca esti furioasa pe el si ai tot dreptul,dar ce ti-a spus ieri noapte e adevarat.N-a incetat niciodata sa te iubeasca.N-o sa temint.Cand l-am rugat sa fie gardianul meu ,motivele mele erau de departe altruiste.Atunci credeam ca o sa fim impreuna si o sa ajungem o familiecandva.Habar n-aveam ca sentimentele lui pentru tine sunt atat de adancinradacinate.Nu spun ca ar trebui sa-l ierti in momentul asta,dar te rog sa-i dai o sansa ca sa-ti arate ca stie ca ceea ce-a facut a fost o mare greseala”,spune ea,terminandu-si discursul.
“Imi pare rau ca lucrurile n-au iesit asa cum ti-ai dorit” Si chiar imi parearau.Stiam exact cum e sa-ti doresti ceva ce nu poti avea.Chiar daca il iert acum si se intoarce in viata mea,nu va ramane.Odata ce-i spun despre Lexie o sa fuga de aici si n-o sa-mi mai vorbeasca vreodata.”Frumos din partea ta sa-l aperi,dar el aales.Am stat prea mult timp gandindu-ma la trecut.Ce a fost,a fost,iar eu trebuie sa merg mai departe pentru mine insami si pentru fiica mea.In plus,voi doi veti pleca peste cateva zile,deci care-i rostul?” De abia astept sa plece.Stiu ca trebuie sa-i spun ca are o fiica,dar n-as prefera sa fiu in acelasi camera cu el sau acelasi stat cand explodeaza.
“Tocmai asta e,Rose.Nu plecam.Mi-am luat o locuinta aici la Curte.Dimka si cu mine ramanem de tot”,spune ea,spulberand sperantele mele de a iesi din incurcatura asta cu inima intacta.
Atat de mult m-a surprins ce-a zis incat am scapat pe jos farfuria ce planuiam s-ospal.S-a spart in mii de cioburi.
Dimitri trebuie sa fi auzit zgomotul si a crezut ca o ranesc pe Tasha,pentru ca a dat buzna pe usa doar cateva secunde mai tarziu.
“Ce s-a intamplat?Esti bine?”,intreaba el.Si spre surprinderea mea se uita direct la mine.
Nu puteam sa formulez o propozitie coerenta,asa ca m-am uitat inspre Tasha ca sa ma ajute.
“Ma stii doar Dimka,cat de neindemanatica sunt.O ajutam pe Rose sa spele vasele si am scapat o farfurie.Nu-i mare lucru.Unde tineti matura?”,intreaba ea uitandu-se la mine.
“Uh in dulapul de acolo”,reusesc eu sa zic.Ea s-a dus s-o ia.
Eram atat de concentrata pe mizeria ce-am facut-o,incat nici nu l-am observat pe Dimitri apropiindu-se de mine.
“Ai grija la cioburi”,imi spune el,in timp ce Tasha ii dadu matura.Incepu sa mature.
“Nu trebuie sa faci asta”,ii spun eu,intingand mana dupa matura.Cand mana mea a atins-o pe a lui ,parca am simtit electricitate.A fost doar pentru o secunda,dar stiam ca si el a simtit,pentru ca se oprise din ceea ce facea si se uita in ochii mei.
“N-o sa-mi dau seama niciodata cum am reusit sa traiesc atat de mult fara sa-ti vad fata”,spune el,punandu-si palma pe obrazul meu.Fara sa vreau,m-am pierdut in atingerea lui si am inchis ochii,bucurandu-ma de caldura mainii lui pe obrazulmeu.Chiar daca spusese inainte cat de dor mi-era de atingerea lui,ce simteam acum nu se compara.Din fericire pentru mine Lissa m-a strigat,iar eu am iesit de sub farmecul lui.
Rose,trebuie sa ne pregatim.Astazi mergem toti la cumparaturi. Imi aminti ea.M-am tras repede din atingerea lui Dimitri si m-am intors la spalatul vaselor.
El paru dezamagit ,la fel ca mine,dar se intoarse la maturat.

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum