Când el se va întoarce - Capitolul 12 (part. 1)

1.4K 90 3
                                    

Dimitri POV

Vag o auzeam pe Tasha spunandu-mi sa ma opresc.Am trecut pe langa spectacolul din fata mea si am iesit afara.Aburi imi ieseau pe urechi,imaginandu-mi-l pe Abe Mazur cu mainile pe Roza mea.A fost nevoie de mult control sa trec pe langa ei,fara sa-l ranesc.
Nu se poate sa fie adevarat.Nu poate fi,dar dovada era chiar in fata mea.Vroiam sa intru inapoi si sa-l omor pe nenorocit,dar nu puteam face asa ceva in fata luiLexie.N-ar fi in regula.Ea evident tine mult la barbatul ala.
In timp ce mergeam,aproape ca am dat peste cineva.Mi-am ridicat putin privirea ca sa vad pe cine era sa dobor si l-am gasit pe Adrian Ivashkov.Se uita ciudat la mine.Probabil imi citea aura.Si are si ce sa vada in ea.L-am apucat de gulerul camasii si l-am aruncat cu duritatea in cel mai aproape perete.
“Cum naiba s-o las balta?”,exclam eu.
El inghiti in sec.”Stii?”,intreaba el,socat.
“Cum as putea sa nu vad?Ar trebui sa fiu orb ca sa nu obserb!Cum de l-a lasat s-o atinga in felul ala?Mi se face scarba!La varsta lui,i-ar putea fi tata!”
El parea confuz.
“Despre cine vorbim mai exact?”,spune el,un pic cam inghesuit.I-am dat drumul,iar el isi duse mana la gat.N-am realizat cat de mult il raneam.
“Abe Mazur!Asemanarea e atat de evidenta”,marai eu.Ca si cum n-ar stii la ce ma refer.
In cateva secunde,el trecu de la socat la amuzat.Apoi a inceput sa rada.
“Crezi ca asta-i amuzant?Ai fost de acord cu mine sa ma ajuti s-o recastig si imi spui ca atunci cand voi afla s-o las balta,dar cum sa fac asra?El evident a abuzat de ea la o saptamana dupa ce-am plecat eu.E un gangster!” Stiam ca arat ca un nebun,tipand si mergand de colo-colo,injurand ba in romana,ba in rusa,dar nu-mi pasa.
M-am infuriat si mai mult cand am vazut ca Ivashkov inca rade.Doar ca acum cu lacrimi.
“De ce dracu razi?” El nici macar intimidat nu s-a aratat.
“…doar ca e asa de amuzant si foarte foarte gresit in acelasi timp.Pur si simplu nu pot…Tu…crezi…ca…Rose…s-a culcat…cu…Abe!”,spune el printre rasete,nereusind sa stea drept de atata ras.

“Altfel cum explici asemanarea?”
“Nu-ti pot spune”,spune el.”Va trebui s-o intrebi pe Rose” Isi reveni putin inainte sa vorbeasca din nou.”Te avertizez Belikov,e deja destul de furioasa pe tine.Eu as merge cu grija pe langa ea” Dupa asta pleca,incepand iar sa rada.

Barbatul asta ma enerveaza mai mult decat imi place mie sa recunosc.L-am urat destul cand am crezut ca el era tatal,dar acum aproape ca-mi doresc sa fi fost el.Dintre toti Moroi,Abe e alegerea cea mai proasta.Ivashkov zice ca ma ajuta,dar nici urma de ajutor.Desi a avut dreptate cand mi-a zis ca nu trebuie s-o infuriez pe Rose mai mult decat e.Oricine o cunoaste pe Rose,ar trebui sa stie asta.
Am mai mers prin curte,incercand sa ma calmez destul incat sa vorbesc cu ea.Imitot apareau in minte imagini cu ea in camera lui de hotel.Acolo au spus ca se duc in seara asta,nu?Trebuie sa vorbesc cu ea inainte ca asta sa se intample.Chiardaca Ivashkov crede ca a fost o gluma,eu tot nu sunt convins ca Abe nu e tatal.
Dupa o ora la sala,unde am batut manechinele,m-am simtit destul de calm ca sa ma intorc acasa.E aproape ora cinei si am realizat ca am foarte putin timp la dispozitie,daca vreau sa vorbesc cu Rose inainte sa plece.
Am batut la usa,sperand ca macar o sa ma lase sa intru un minut.Stiam ca exista sansa ca ea sa-mi tranteasca usa-n nas.
Ea a deschis usa,iar eu imediat am observat rochia neagra,scurta ce-o purta.Amsimtit si parfum.Era prea frumoasa ca sa pot descrie in cuvinte,cu parul lung,atarnandu-i ondulat pe spate.Si atunci am realizat ca se imbracase frumos pentru el si nu pentru mine.
“Te pot ajuta cu ceva?”,ma intreaba ea,spunandu-mi din privire ca nu sunt bine venit in casa.
“Eu …uh doar”,ma balbai eu,deodata ramas fara cuvinte.Nu prea mi-am facut un plan pentru asta.Si nici sa gandesc ca lumea nu mai pot acum.
Ea se uita amuzata la mine si expresia fetei i se mai imblanzi putin.”Esti in regula?Pari..nu stiu,aiurea.S-a intamplat ceva?A avut loc un atac?” Deodata facu ochii mari de grija.Deja mi-o inchipuiam pregatindu-se mental de o lupta.
“Nu,nimic de genul asta.Nu-i niciun pericol”,spun eu calm,desi imi venea sa tip.
“De ce nu esti imbracat pentru cina?”,intreaba ea,uitandu-se o data la mine.Eraminca imbracat in hainele sifonate de cand am fost la mall.
“Cina?!”
“Da,nu ti-a spus Tasha?” Isi da ochii peste cap.”Iesim sa luam cina.M-am gandit ca macar o sa-ti spuna”
“Uh nu,eu am fost…ocupat toata ziua,stii tu,chestii de gardian”
“Inteleg”,spune ea,fara sa-mi creada scuza.
“Ei bine,cina e in 20 de minute la Chez Laurent.Nu poti veni imbracat asa si pentru numele lui Dumnezeu,fa un dus”,spune ea,trantindu-mi usa in nas.
Am ramas acolo,intrebandu-ma ce dracu s-a intamplat cat am fost eu la sala.Credeam ca se intalneste cu Mazur in camera lui.
Clatinand din cap,m-am dus la casa de alaturi si am intrat.
“Oh Dimka,aici erai,slava Domnului!Am incercat sa dau de tine toata dupa-amiaza”,exclama Tasha.Era imbracata la fel ca Rose,doar ca rochia ei era de un albastru inchis.
“Hainele tale sunt intinse pe pat.Fa un dus rapid,apoi trebuie sa plecam”,ordona ea.
“Ce se intampla?”,intreb eu.
“Ei bine,m-am decis sa te ajut,asa ca i-am invitat pe toti la cina,inclusiv pe Abe Mazur,ca sa le stricam planurile de a fi impreuna.Imi multumesti mai tarziu”,spune ea facandu-mi cu ochiul,apoi impingandu-ma pe scari.

Jumatate de ora mai tarziu eram la Chez Laurent.Tasha a inchiriat sala ce-o foloseau pentru petreceri,pentru a sta departe de vazul altora.
Lissa si Christian deja il aranjau pe Andre in scaunul lui inalt cand am ajuns noiacolo.Lissa ne facea cu mana fericita in timp ce intram.
“Hei,aici,aici,luati loc”,striga ea.
I-am facut si eu cu mana si i-am zambit politicos in timp ce ma uitam prin jur dupa Rose.N-ajunsese inca.
“Le-am zis sa ne imprumute si un barman in seara asta.Ar fi ridicol sa punem saraca fata sa ne serveasca toata seara”,explica Tasha.Barul era aranjat intr-un colt,iar acolo era o fata Moroi cu par blond ondulat.Imediat am recunoscut-o de la Academie.
“Mia Rinaldi?”,intreb eu,stand in fata barului.
“Gardin Belikov”,ma saluta ea.
“Vad ca esti una dintre prietenii lui Rose”,glumesc eu,incercand s-o inveselesc.
“Sunt”,spune ea scurt.”Ai vrea ceva de baut?”
“Absint,te rog”,ii spun eu.De obicei nu beau,dar asta o sa fie o noapte luunga,iar eu am nevoie de ceva care sa-mi calmeze nervii.
Ea imi dadu paharul si se intoarse la treburile ei,practic ignorandu-ma.Cel putin Rose are prieteni loiali,gandesc eu.
“Planuieste sa te imbeti?” Vocea enervanta a lui Adrian se auzi din spatele meu.
M-am intors,uitandu-ma urat la el.”Ce-i cu tine?”,marai eu.
“Ei bine,in locul tau n-as face-o.Lui Rose nu-i place asta.Locuind cu femeia asta,eu n-am mai baut de 7 ani”,spune el,comandandu-si o Cola.
“Oh scumpa mea vodca,cat de dor mi-a fost de tine”,spune el dramatic,inainte sa plece.
Doamne Dumnezeule,cum o sa supravietuiesc eu acestei seri?Dar trebuie sa vad si partea buna.Multumita Tashei n-o sa fiu aruncat in inchisoare pentru ca l-am omorat pe Abe.Cel putin,nu inca.
Eddie intra,urmat de Rose,care avea bratul unit cu al lui Mazur.Am incercat sa raman calm,dar usor nu e.In spatele lui,spre surprinderea mea era Gardian Janine Hathaway,mama lui Rose si bunica lui Lexie.
Ea o tinea pe Lexie in brate,care din nou era gatita,imbracata cu ceea ce parea a fi o rochie foarte scumpa,de culoare roz,incaltata cu pantofiori asortati si chiar bentita si cercelusi.Parul ii era ondulat si frumos aranjat.Chiar arata ca o printesa araboaica,la fel ca mama ei.Doamne,cat imi doresc sa fim o familie.Niciodata nu m-am gandit sa am copiii.Pur si simplu nu se potrivea in viata mea de gardian,dar de cand am cunoscut-o pe micuta lui Rose,nu-mi doresc altceva decat sa fiu eu tatal ei.Intotdeauna am iubit-o pe Roza,iar asta inseamna ca n-as fi putut niciodata sa-i ofer copii.Nu i-as fi putut oferi familia ce-o merita,dar acum ca are una,imi doresc sa fac parte din ea.Vreau sa fiu sotul ei si tatal luiLexie.Vreau sa-i fiu alaturi intru totul daca ea m-ar lasa,dar din pacate,acum trebuie sa ma lupt cu Abe Mazur pentru ea.Am dat paharul peste cap,lasand alcoolil sa-mi arda gatul,ca sa-mi ia atentia de la suferinta.N-a durat mult.
Uitandu-ma la Rose,cum discuta cu prietenii ei,am realizat ca daca cineva ar avea o problema cu Mazur,acea persoana ar fi Janine Hathaway.Ea e o femeie rezonabila si un gardian dedicat.In niciun caz n-ar fi de acord cu ceea ce face Rose.
“Gardian Hathaway”,o salut eu,cand trecu pe langa mine.
“Gardian Belikov” Dadu din cap,salutandu-ma ca pe un prieten.Credeam ca o sa fie furioasa pe mine,dupa ceea ce i-am facut lui Rose,dar ea nu paru s-oarate.Dupa cum se comporta, nu cred ca stie.Ea nu e genul de femeie care sa ramana tacuta cand cineva ii face rau fiicei sale.Chiar ma asteptam sa ma lase cu un ochi vanat.
“Dle Dimka”,tipa Lexie,intinzandu-se spre mine,incercand sa scape din bratele lui Janine.
“Ei bine,se pare ca te place”,spune ea,dandu-mi-o fara sa ezite.
Nup,nu stia,altfel Rose sigur i-ar fi dat ordin sa nu ma lase langa Lexie.
Eu cu mare placere am luat-o pe Lexie in brate.Isi puse manutele in jurul meu,imbratisandu-ma strans.Am imbratisat-o si eu,observand ca Rose se uita la noi cu coltul ochiului.Nu prea-mi dadeam seama la ce se gandeste.Pentru o clipa am crezut ca o sa planga,dar apoi si-a intors privirea si a continuat sa vorbeasca cu Lissa si Abe.
“Deci…ce ai de gand sa servesti la cina,scumpo?”,o intreb eu.
“Mi-e asa de foame ca as putea sa mananc si un cal”,spune ea,facandu-ma sa rad.E asa de draguta.
“Ai sunat exact ca mami tau”,ii spun eu.
“Ciudat,mami mereu imi spune ca vorbesc ca taticul meu”,spune ea,incruntandu-se .
“Serios?”,intreb eu.Asta-i ciudat pentru ca desi vad multe caracteristici ale lui Abe la ea,personalitatea nu prea seamana.Sper doar ca ma insel in legatura cu tatal.
“Apoi se duce sus si plange.Unchiul Adrian spune ca tati a suparat-o rau de tot si ca n-ar trebui sa mai aduc vorba”
Ei bine,asta-i ciudat,pentru ca in momentul asta Rose pare sa se simta destul de bine langa Abe.Nu parea trista deloc.Poate ca ascundea ceea ce simtea de fapt,dar de obicei eu imi pot da seama ce simte,iar acum pare a fi in regula.
Am continuat s-o tin in brate pe Lexie in timp ce-mi vorbea despre camera ei colorata,poneii ei de plus si papusile cu care se joaca.M-am uitat rapid laRoza.Parea sa se certe cu Ivashkov.Nu eram destul de aproape ca sa aud despre vorbeau,dar la inceput nu parea deloc incantata.Si deodata incepu sa rada.Lissa li se alatura,iar Rose ii sopti ceva la ureche.Lissa se uita in directia mea,apoi incepu si ea sa rada.Iar eu stateam acolo,intrebandu-ma cand am devenit bataia lor de joc.

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum