Când el se va întoarce - Capitolul 24 - Dezastru nuclear (part. 2)

1.2K 66 2
                                    

Dimitri POV

M-am trezit de dimineata cu Lexie sarindu-mi in pat.
“E timpul sa te trezesti tati!”,tipa ea fericita.Aceste ultimi 2 saptamani au fost oarecum cam dificile.S-a trezit de 2 ori noaptea,saptamana trecuta,strigand dupaIvashkov.M-a durut inima sa vad ca nu ma chema pe mine.Dar in ultimele zile a fost mai bine.
M-am frecat la ochi,ridicandu-ma in pat.Bine ca Rose a sugerat sa ma culc cu un tricou pe mine,pentru ca Lexie frecvent ne scoala asa de dimineata.Prima data,ma intrebase de ce nu am propria mea camera.Apoi a inceput sa spuna cum uneori Ivashkov statea in camera lui mami,cu ea.A fost un miracol ca nu m-am dus direct dupa gatul lui cand am aflat asta.Rose mi-a tot jurat ca nu s-a intamplat nimic intre ei si am crezut-o,dar tot ma enerva faptul ca i-a dat voie sa imparte patul cu ea.
“Ce e,scumpo?”,o intreb,tragand-o in poala mea.
“O sa vezi tu”,spune ea,zambind.Cateva secunde mai tarziu,Rose deschise usa.Erainca in pijamale si avea in mana o tava.
“La multi ani,tati!” Tipa Lexie,aruncandu-si manutele in jurul gatului meu.Amimbratisat-o si eu.Ei,ca sa vezi,uitasem complet ca e ziua mea de nastere.Rosezambi la mine,stiind ca am fost complet surprins.
“Ti-am facut micul dejun,sa-l servesti in pat”,spune Lexie zambind,in timp ce Rose aseza tava pe noptiera.
Nici n-am observat cand s-a sculat Rose.Avand in vedere ca acum e de abia 6 dimineata,cred ca s-a trezit in zori de zi ca sa faca asta.Nu-i prea sta ei in fire,dar oricum e foarte dragut din partea ei.
“Ei,ce avem noi aici?”,intreb eu,
“Deschide felicitarea mai intai”
Am ras putin.”Ok” Iau de pe tava o felicitare facuta de mana.Scria pe ea : Pentru taticul meu La multi ani Te iubesc De la Lexie.Si era scris cu creion roz.Era si o poza lipita.Cea pe care Tasha a facut-o cand am invatat-o sa mearga pe bicicleta.
“E foarte frumoasa,iti multumesc”,spun eu,imbratisand-o bine si lung.
“Ai si un cadou!” Mi-a dat o cutiuta mica,invelita in hartie albastra.
Rose se aseza pe marginea patului.Ma intreb ce-i inauntru.
“Deschide-o,tati!”
Am rupt hartia.Inauntrul cutiei era un cerc gri,cred ca din lut.Si urma unei palme mici era in centrul lui.Sub ea scria Alecksa 2010.
“L-am facut pentru tine,tati”,spune ea mandra.
“E cel mai special cadou pe care l-am primit vreodata”,ii spun eu.Si chiar vorbeam serios.Pentru mine nu e nimic mai pretios decat ea si orice facut de ea este de nepretuit.
“Am face bine sa mancam inainte sa se raceasca.Tati trebuie sa mearga la munca in curand”,imi aminti Rose.
Pe tava erau clatite in forma de soricel si 2 gogosi cu crema de ananas taiate pejumatate.Mai erau si doua cani de cafea si un pahar mic de suc.
“Am ajutat-o pe mami sa le faca in forma de soricel”,imi sopteste Lexie.”Ea nu stie cum”
Am ras cand am vazut-o pe Rose incruntandu-se.”Vrei si tu?”,o intreb,ridicand o jumatate de gogoasa.Ea se stramba din nas.
“Nu mersi.Voi doi aveti gusturi ciudate.Eu imi prefer gogosile cu ciocolata”

Dupa ce Lexie si cu mine am terminat micul dejun,Rose i-a spus sa se grabeasca si sa se spele,apoi sa se imbrace,altfel o sa intarzie la gradinita.Dupa ce ea a plecat,Rose se urca in pat langa mine.
“La multi ani tovarase”,spune ea. Apoi incet incepu sa-si desfaca nasturii de la camasa de pijama.Sa fiu al naibii,o s-o facem acum?Asta trebuie sa fie cea mai buna zi.La multi ani mie!
“Lasa-ma sa te ajut cu asta”,spun eu,ajutand-o cu restul nasturilor,apoi aruncand camasa pe jos.
“Imi pare rau ca trebuie sa ne miscam repede azi,dar o sa fie in baie doar 20 de minute”,spune ea,tragand de tricoul meu.
“20 de minute sunt de ajuns”,marai eu,intorcand-o,in asa fel incat sa fie pespate.Mi-am dat jos pantalonii si am facut-o a mea.Ea gemea sexy in timp ce continuam sa ma misc.Rar gaseam timp sa fim impreuna,dar tot reuseam s-o facem aproape zilnic.E raiul pe pamant sa ma scol in fiecare dimineata alaturi deea.In zile ca aceasta ma simt cel mai norocos barbat din lume.Chiar am tot ce si-ar dori un barbat.
“Am un cadou pentru tine”,spune ea,scotand din sertar un plic mare.”Nu e cine stie ce,dar m-am gandit ca ai vrea sa-l vezi”,spune ea ,dandu-mi un dosar.
L-am deschis si am luat hartia dinauntru.Era o singura foaie.Pe care scria:

Certificat de nastere : dhampir gen feminim
Alecksa Alisa Belikova
Nascuta pe 25 octombrie 2004 la 7:23 p.m.
Mama : Rosemarie Hathaway 
Tata : Dimitri Belikov
Nasi : Printesa Vasilisa Dragomir & Lord Adrian Ivashkov

Doua urme de picioruse in cearneala erau jos de tot.
“I-ai dat numele meu?”,intreb eu ,atingand hartie unde era scris numele meu,ca si cum ar disparea daca mi-as lua privirea de pe el.
“Bineinteles.E fiica ta”,raspunde ea.
“Iti multumesc.Inseamna mult pentru mine ca chiar daca erai ranita si furioasa,n-ai negat faptul ca eu sunt tatal ei”
“Nu i-as face asa ceva.Daca m-ar fi intrebat care-i numele rau si unde locuiesti si chiar vroia sa stie,i-as fi spus.De fiecare data cand deschidea subiectul ma simteam din ce in ce mai vinovata.Daca nu te-ai fi intors,ar fi fost doar o chestiune de timp pana sa ne gasesti la usa ta”,spune ea,stergandu-se la ochi.
Am tras-o aproape,stiind ca mai avem doar cateva minute inainte ca Lexie sa fiegata.Apoi trebuie sa plecam.
“Dar nu ai mai spus nimanui nu?Doar lui Ivashkov,Vasilisei si lui Ozera,da?”
Ea dadu din cap.”Presupun ca mama ta nu stie ,altfel m-ar fi omorat deja,iar Abe mi-a spus ca nu vrei sa dezvalui numele tatalui.Cum o sa le spunem?”
“Hai sa n-o facem?” Glumea ea sau cel putin speram ca glumeste.
“Ok,o sa le spunem,dar e inmormantarea ta”,spune ea,luandu-si pijamaua si dandu-se jos din pat.Off.Nu era pregatit sa plece,dar e aproape timpul sa ma duc la munca.

Rose POV

Azi e ziua de nastere a lui Dimitri.Lexie si cu mine ne-am gandit sa-i ducem micul dejun in pat.Au trecut 2 saptamani de cand Adrian s-a mutat si desi a fost o perioada dificila,cred ca incepea sa inteleaga diferenta dintre unchi si tata.
Am crezut ca Dimitri o sa-si iasa din minti,prima data cand Lexie a dat buzna in camera noastra,neanuntata,de dimineata.Facea asta destul de des cand eram doar eu aici si de ateva ori l-a prins pe Adrian dormind cu mine.Ceea ce i-a spus si luiDimitri.De parca Dimitri nu se indoia destul de fidelitatea mea.N-am mintit ca am spus ca eu si Adrian nu ne-am culcat impreuna.El uneori ramanea noaptea sa ma linisteasta si ne mai sarutam,dar niciodata n-am trecut linia.
M-am gandit la o cale de ai arata lui Dimitri ca desi nu i-am spus ca Lexie e a lui,inca de la inceput a fost a lui.Si am gasit modul perfect de a-i demonstraasta.Cand Lexie s-a nascut,bineinteles ca m-au intrebat cine e tatal.La inceput m-am gandit sa las spatiul liber in certificat,dar cu cat ma gandeam mai mult cu atat simteam ca merita sa fie mentionat,chiar daca nu era prezent in vietilenoastre.Eu ii spuneam Alecksa Hathaway in public,dar numele ei este Belikova.
Cand i-am aratat certificatul de nastere s-a bucurat mult,dar m-a intrebat cui i-am spus adevarul.N-am zis niciodata ca ar fi el tatal.Doar ca nu i-am dezvaluitidentitatea.Daca mama sau tata m-ar fi intrebat direct daca Dimitri e tatal,as fi spus da,dar n-au intrebat niciodata.Cred ca isi doreste s-o pateasca,daca vrea sa le spuna acum.
Azi nu am nicio tura,pentru ca e miercuri.Ziua mea libera.Multe din zilele mele libere le petrec cu Lexie,dar astazi am avut multe de facut prin casa ,asa ca am trimis-o la gradinita,iar Adrian avea s-o ia de acolo si s-o aduca acasa.Mai tarziu o sa-i spun lui Dimitri ca am sunat-o pe Alberta si am retras-o pe Lexie de Sf. Vladimir pentru un an.Acum tot ce am de facut e sa-i spun lui Abe.Sunt sigur ca asta o sa fie o conversatie tare distractiva.
Alberta rasese si ma intrebase daca in sfarsit mi-ai revenit mintile si i-am spus lui Dimitri ca el e tatal.Aproape m-am inecat cu propria limba.Imi spusese ca stia incat de la inceput ca Dimitri si cu mine eram indragostiti si cand a aflat ca ramasese gravida inainte de absolvire,banuise ca Dimitri e tatal.Dar a recunoscut ca nu fusese complet sigura; asta pana am inscris-o la Sf. Vladimir.Mi-a spus ca asemanarile dintre Lexie si Dimitri sunt clar vizibile.Eu bineinteles ca stiamasta.Ne-a urat mult noroc si mi-a spus ca Lexie poate reveni oricand la scoala,avand in vedere ca e fiica celor mai faimosi gardiani si sigur un copil minune.
Adrian a dus-o pe Lexie sa serveasca pranzul,ca sa mai petreaca ceva timpimpreuna.Au facut asta de cateva ori de cand el s-a mutat.Vrem sa-i aratam ca desi el nu mai locuieste sub acelasi acoperis cu noi,inca face parte din familie.
Pe la 2 a adus-o acasa.Pana atunci eu terminasem treaba prin casa si incercam sa-i pregatesc lui Dimitri un tort.Dezastru s-a sfarsit cu mine si Lexie pline din cap pana-n picioare cu faina si aluat de tort de ciocolata.Dar rezultatul a iesit destul debun.Am si scris pe el cu frisca с днем рождения папа (La multi ani tati) .
Tocmai terminam curatenia in bucatarie cand cineva suna la usa.
“Ma duc eu!”,tipa Lexie tare,sarind de pe scaun,grabindu-se spre usa.Am ras de entuziasmul ei.Era probabil unul dintre echipa mea de gardiani,sa-si verifice programul.
Dar cand am ajuns la usa,am vazut ca ma inselasem.

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum