Când el se va întoarce - Capitolul 6 - Emotiile de dinaintea cinei (part. 1)

1.7K 95 4
                                    

Rose POV

Toata ziua am stat si m-am gandit cum sa trec eu peste cina cu Dimitri si Tasha,fara ca unul dintre urmatoarele lucruri sa se intample : a) sa sar peste masa si sa lovesc pe unul dintrei sau pe amandoi ; b) sa zic fara sa vreau ca Dimitri e tatal Alecksei sau c)sa-mi fac de cap cu el chiar acolo pe masa.

Hormonii mei au luat-o razna,gandindu-ma la toate aceste scenarii.Stiam ca o sa-l am alaturi pe Adrian.Si speram ca prezenta lui si a fiicei mele sa ma impiedice sa fac ceva nebunesc.Dar stiam ca daca o sa simt nevoia sa lovesc ceva sau pe cineva,n-are cum sa ma opreasca.E un Moroi puternic,dar nu se compara cu mine,iar eu cand imi ies de sub control,putini oameni ma pot opri.Dimitri si mama fiind singurii la care ma pot gandi.S-ar putea sa-l rog sa-si foloseasca forta de constrangere pe mine ca sa ma mentina calma.Dap,atat de disperata am ajuns.

Ne-am petrecut ziua ca de obicei.Adrian a stat cu Alecksa cat eu am adunat jucariile si ce mai era de adunat.Dar n-am avut prea multe de facut pentru ca de obicei avem o casa curata.Am avut o tura de 4 ore la portile principale,care a trecut mult prea repede,iar apoi s-a facut ora cinei.M-am dus sus,incercand sa-mi dau seama ce as purta stiind ca asta e prima cina luata impreuna,ca ofamilie.Chiar daca Dimitri nu stia asta.Vroiam sa arat frumos pentru Adrian si sa-i arat lui Dimitri ce-a pierdut in toti acesti ani.Mi-a luat cateva luni sa-mi revin dupa ce-am nascut-o pe Alecksa,si nu din cauza greutatii,ci pentru ca nu ma mai antrenasem de mult.Formele imi sunt aceleasi dintotdeauna,dar sanii par sa fi ramas putin mai mari dupa sarcina.Nu ca m-as plange.

Oftand am trecut prin hainele din sifonier ,pe care Lissa mi le cumparase,dar nu le purtam niciodata pentru ca eu de obicei imi port uniforma de gardian.Si cand stau acasa imi place casual.E mai usor sa alergi dupa o fetita de 6 ani in colanti de yoga,decat intr-o rochie.

Intr-un final am ales un pulover roz,mulat care-mi imbratisa formele fara sa arate prea mult decolteu si o pereche de blugi mulati,care-mi fac fundul sa aratesuper.Am incheiat look-ul cu un lantisor cu o cheita,de la Tiffany,pe care l-am primit de Craciun de la Lissa.Mi-am incaltat ugg-urile si mi-am desfacut parul.L-am lasat sa curga in valuri sexy.Mi-a crescut atat de mult incat mi-ajunge pana lamijloc.Stiam ca Dimitri imi adora parul si ca il va inebuni faptul ca nu-l poateatinge.Chiar daca stiam ca nu ma iubeste,tot il tentam putin,si putina tortura nu suna rau.M-am dat cu putin parfum Amor Amor si putin gloss roz pe buze.Uitandu-ma in oglinda,mi-am zambit.

Am auzit un suspin adânc in spatele meu si m-am intors sa-l vad pe Adrian holbandu-se la mine cu gura deschisa.

Am rosit putin.”Arati incredibil,micutule dhampir”,se balbai el,neluandu-si ochii de pe corpul meu.

“Ei,multumesc”,ii spun,unindu-mi mana cu a lui si pupandu-l usor pe obraz.”Nici tu n-arati asa rau”,comentez eu ,uitandu-ma la blugii de culoare inchisa si camasa neagra cu manecile suflecate.Parul ik avea ciufulit ca de obicei si n-am putut sa nu observ ca s-a dat cu parfum.De obicei se dadea cand ieseam undeva impreuna.

“Deci care-i povestea?”,intreaba el.Stiam la ce se refera.Daca sa le spunem sau nu cine e tatal Alecksei.M-am gandit eu,dar stiam ca Dimitri n-o sa creada povestea asta.Alecksa nu seamana deloc cu Adrian.

“Tu nu esti tatal biologic,dar suntem o familie.Cel putin asta chiar e adevarat” M-am uitat la el ca sa-i vad reactia.Paru sa se gandeasca un moment,apoi dadu din cap,fiind de acord cu mine.

“Orice vrei tu,micutule dhampir.Eu intotdeauna iti voi fi alaturi,va voi fi alaturi”,raspunde el,sarutandu-mi mana.

“Trebuie sa te calmezi,micutule dhampir”,spune el,masandu-mi umerii,incercand sa-mi calmeze nervii,in timp ce stateam la usa Lissei si a lui Christian.

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum