Rose POV
Dupa ce ne-am retras din sufragerie,am ridicat-o pe Alecksa si am pus-o pe un scaunel din bucatarie.
“Stai aici scumpo si uita-te la matusica Lissa cum gateste.Ma intorc imediat”
Puteam sa-i simt pe Adrian si Lissa holbandu-se la mine in timp ce urcam scarile.
Am deschis usa dormitorului Lissei si al lui Christian,dupa care am inchis-o in urma mea.M-am pus jos si am lasat portile emotiilor sa se deschida.Plangeam deja de cateva minute cand se auzi cineva batand la usa.Puteam sa-mi dau seama prin legatura ca e Lissa.M-am mutat cativa centimetri mai incolo ca sa poata deschide usa.Se aseza langa mine si imi dadu voie sa-mi pun capul pe umarulei.Imi mangaia parul,soptindu-mi vorbe de alinare.
“Descarca-te Rose. E ok.Ai fost atat de curajoasa in tot acest timp.Trebuie sa-ti descarci durerea”,spune ea.
A mai stat cu mine cateva minute in timp ce eu imi secam lacrimile.
“Am face bine sa mergem jos sau o sa manance fara noi”,spune ea.”In plus,nu stim ce ar putea Adrian si Christian sa-i dea lui Andre de mancare,daca nu sunt eu prezenta.Saptamana trecuta,Christian a crezut ca pudinca de ciocolata e o idee buna”,continua ea,dandu-si ochii peste cap.
Am ras putin,imaginandu-mi-l pe micul Andre cu ochisorii lui albastri si parul blond,plin din cap pana-n picioare de pundinca.Orice parinte realizeaza la un moment dat ca nu e bine sa-i dai unui copil de 2 ani ceva lipicios.
“Vezi,stiam eu ca pot sa te fac sa razi”,spune ea.”Acum hai sa-ti aranjam machiajul inainte sa coboram”
M-am asezat pe toaleta in baie,in timp ce ea isi folosea produsele cosmetice pe fata mea.
“Rose,nu te supara ca te intreb asta…”,incepu ea.Deja stiam ce vrea sa intrebe.Anide zile a incercat sa-si prinda curajul sa ma intrebe.
“Intreaba”,spun eu,stergandu-mi glossul de pe buze cu un servetel.
“Regreti ca nu i-ai spus?” Inchise ochii,asteptand sa ma enervez.
“In fiecare zi din viata mea”,raspund eu sincer.
“O sa-i spui acum?”
Ridic din umeri.”Nu stiu.Vreau,de dragul Alecksei.Ma simt oribil ca i-am interzis dreptul de a-si cunoaste tatal,dar o parte din mine e speriata ca odata ce va face parte din viata ei,se va plictisi de ea,asa cum a facut si cu mine,si va pleca.Nu pot sa-i fac asta scumpei mele.Ea n-ar trebui sa sufere cum am suferit eu”
Lissa dadu din cap.Simteam ca nu este sigura daca o sa-i spun sau nu.Nu e o alegere usoara.Oricum as face-o,ranesc pe cineva.Orice decizie as lua,si eu sufar.
“Ti-a explicat de ce a plecat?”
“Nu,nu i-am dat eu voie”
“Oh” Se gandea ca ii sunt datoare macar cu o sansa de a-si explica actiunile.Siavea dreptate.
“Haide,se raceste mancarea”
Adrian POV
Nu puteam decat sa ma uit,in timp ce Rose trecu de mine si Lissa si se grabi pe scari.Suferea,iar eu n-am cu ce s-o ajut.Cel mai rau lucru e ca as putea sa pun capat suferintei ei … cu o singura propozitie.El inca te iubeste.Cand s-au intalnit in seara asta si chiar ieri,aura lui era de un rosu aprins,plins de pasiune de adoratie pentru ea,si daca nu ma insel si fata de Alecksa.Stiam ca si-a dat seama ca nu e copila mea.Si totusi,inca trebuie sa-si dea seama cat de mult seamana cu el.
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?