Când el se va întoarce - Capitolul 22 - Я принадлежу Вам (Sunt a ta)!

1.4K 84 5
                                    

Dimitri POV

“Deci cum au mers lucrurile de cand i-ati spus?”,ma intreaba Tasha cand ne-am asezat iar la masa ei,ca sa vorbim.
“De fapt a mers destul de bine” Ei n-o sa-i recunosc niciodata,dar cand mi-a spus tati,pentru prima data la carnaval,m-am dus acasa si am plans.Visul meu devenise realitate.Intotdeauna am visat sa am un copil cu Roza ,oricat de mult as fi crezut ca este imposibil.Dar se pare ca imposibilul n-a fost asa de imposibil pentru noi.Bineinteles ca in visele mele am fost alaturi de ea in fiecare clipa,Rose si cu mine fericiti casatoriti.
“Ea pare sa te adore”,spune ea,servindu-si ceaiul.Am zambit la comentariulei.Chiar ii era drag dinainte sa afle ca suntem tata si fiica.
“Rose inca pastreaza distanta?”,intreaba ea.Oftand,am dat din cap.
“Am petrecut mult timp impreuna,ca o familie,dar refuza sa fie singura cu mine,in afara de munca.
“Nu face altceva decat sa-si protejeze inima,Dimka”
“Daca imi spui iar ca trebuie doar sa astept,iti jur pe ce-am mai sfant ca o sa lovesc ceva”,o avertizez eu,
Ea rase.”Ce vroiam sa spun e sa nu-i dai sansa de a te evita.Intreab-o direct si vezi ce are de spua”
“Asta suna bine,dar probabil o sa ma refuze si dupa aia ce?”
“Oricand ai putea sa aduni niste prieteni de-ai ei,sa-i intinda o cursa”,spune ea razand.
“Printesa nu i-ar face asa ceva,nu?”
“Nu stiu.Pare destul de ok cu relatia dintre voi doi.Pun pariu ca ar face orice ca s-o faca fericita pe Rose”
“Ar putea functiona.Care sa fie planul?Intalnirea din aparmanetul meu a fost un dezastru”,spun eu,punandu-mi capul in maini.
“Ce-ar fi sa-l intrebi pe Adrian?Oricat o iubeste el,stiu ca vrea s-o vada fericita si stie ca nu poate fie fericita fara tine.Nu cumva deja s-a oferit sa te ajute s-o recastigi?”
“Chiar nu suna rau.Cred ca o sa-l sun.A spus ca o sa ma ajute.Mersi pentru ceai si pentru ca m-ai ascultat”,ii spun eu,grabindu-ma sa-mi pun la cale planul.
“Nicio problema,si-apoi voi doi ma inebuniti si pe mine”,rade ea.

2 zile mai tarziu planul meu era gata de pus in aplicare.Nu era cine stie ce,dar e deajuns.M-am saturat sa ma evite.
“Esti sigur ca totul e pregatit?”,intreb eu.
“Nu ma mai intreba asta,incepi sa ma calci pe nervi”,sasai Ivashkov.”Stiu ca esti emotionat si toate cele,dar relaxeaza-te.Lissa a fost de acord s-o atraga aici si odata ca ea ajunge aici,e misiunea ta s-o tii aici.Noi cam atata putem face”
“Mersi din nou ca ai grija de Lexie.Ii place sa stea cu tine”
El zambi trist.”Nu mi-a fost niciodata menit sa-ti iau locul,iar acum ca esti aici n-o sa dureze mult pana o sa devina fetita lu’ taticu’ “
Doamne,sper sa aiba dreptate.Mi-a spus tati in acea noapte cu carnavalul si de cateva ori dupa,dar uneori inca imi spune domnul Dimka.Stiam ca o sa vina vremea cand o sa faca complet legatura,dar pentru mine e frustrant.In multe feluri e atat de matura,dar trebuie sa-mi amintesc mereu ca n-are decat 6 ani.
“Shh,uite ca vin.Eu n-am fost niciodata aici”,spune el,iesind prin spate.
“De ce naiba era necesar sa venim tocmai aici?”,o aud eu pe Rose in timp ce ea si Lissa veneau spre cabana.
“Stii tu ,noi din familiile regale,cat de rasfatati putem fi”,minte Lissa.”Tu du-te inaintea mea,eu o sa-l astept pe Christian”,spune ea.
“Bine.Ma rog”,mormai Rose si am auzit usa deschizandu-se.
“Hei tovarase,ce cauti aici?”,intreaba ea,uitandu-se confuza la mine.
“Unde sunt restul membrilor consiliului” Se uita in spatele mele.Bineinteles ca eram singur aici,dar ea nu stia asta,cel putin nu inca.Lissa cred ca e deja plecata.Ivashkov o asteptam cu o masina si cativa gardiani ca sa se intoarca la Curtea Regala.
“Stai,unde-i Lissa?”,tipa ea.
“Roza” Am incercat sa-i spun ca suntem doar noi doi aici,dar apoi telefonul iibipai.Il scoase din buzunar si se holba la el cateva secunde.
Facu ochii mari.
“Sa fiu a naibii”,injura ea,inainte sa se uite urat la mine.
“Roza”
“Nu ma lua cu Roza! Cum ai putut sa ma pacalesti in felul asta?Nu-mi vine sa cred ca prietenii mei au fost implicati in asta” Se intoarse spre usa.
M-am dus sa-i blochez iesirea.”Te rog,asculta-ma inainte sa pleci” Ea isi micsora ochii la mine si isi incrucisa bratele la piept.
“Ai 2 minute”
“Nu prea mi-ai dat de ales,Roza.Ma eviti de 3 saptamani.Cum putem progresa daca tu refuzi sa vorbesti?”
Ea pufni,dar nu dadu sa plece.M-am mai relaxat putin.
“Nu pot sa fiu singura cu tine”,declara ea.
“De ce nu?”
“Pentru ca mi-e frica”,recunoaste ea incet.
“Frica de ce?”
“De asta”,spune ea,aruncadu-se in bratele mele,lipindu-ma de usa si atacandu-mi buzele cu ale ei.Dupa ce-a trecut socul,m-am topit in sarutul ei.Mi-am pus bratele in jurul mijlocului ei,ridicand-o.Gemand,am sarutat-o si mi-am impins coprul cat mai aproape de al ei.Asta chiar se intampla sau e doar unul dintre visele mele?

Rose POV

Lissa m-a sculat devreme de dimineata,spunandu-mi ca e o adunare de urgenta a consiliului regal,si are loc la cabana lui Adrian din Pocono.Of,nu se putea sa aibe loc aici pe Curte?Bineinteles ca nu.Scoate-o pe Rose din pat,cand ea nici n-a dormit pentru ca sta toata noaptea sa se gandeasca la tatal copilului ei,pe care-l iubeste,dar pe care nu-l va accepta din nou in viata ei,de frica ca o sa-i franga inima,din nou.Ce lasa! M-am dat usor cu capul de perete.
“Vii?E aproape 8.Trebuie sa ajungem acolo la 10 si e un drum de aproape 2 ore”,spune Lissa.
“Mda da,vin.Cine are grija de Lexie?Adrian nu e aici”
“E la Christian si Tasha vine incoace.O sa-l intalnim acolo.O sa fie bine.Hai sa mergem”,spune ea,practic tarandu-ma dupa ea.Mi-am luat tepusa si am plecat.
Cand am ajuns acolo,ea s-a decis sa-l astepte pe veranda pe mingiuta de foc,iar eu am intrat.
Spre surprinderea mea,singura persoana dinauntru era Dimitri.Ce naiba cauta el aici?
Un minut a trecut,iar noi doar ne holbam unul la altul.Gandul meu s-a intors spre Lissa.N-o puteam auzi prin apropiere.De fapt,simteam cum se departeaza de noi.
“Unde-i Lissa?”,ma intreb eu cu voce tare.
“Roza” Dimitri incepu sa zica ceva,dar telefonul meu bipai,anuntandu-ma ca am primit un mesaj.L-am deschis.
Imi pare rau Rose,cred ca ai realizat ca totul a fost planuit si ca nu exista nicio intalnire a consiliului.Voi doi chiar trebuie sa vorbiti.Distractie placuta.O masina va veni dupa voi in 48 de ore! Te iubesc ~ L
Simteam furia.Nu-mi vine sa cred ca facea parte din asta.Cine naiba se cred ei sa ma lase singura cu el,la mama naibii?Cand ma intorc la Curte e vai de ei.
“Sa fiu a naibii”,injur eu tare,strapungandu-l pe Dimitri cu privirea.
“Roza”
“Nu ma lua cu Roza! Cum ai putut sa ma pacalesti in felul asta?Nu-mi vine sa cred ca prietenii mei au fost implicati in asta” M-am indreptat spre usa.Nu pot sa stau aici cu el.
El se puse repede in fata mea,blocandu-mi calea.”Te rog,asculta-ma inainte sa pleci”,ma implora el.
“Ai 2 minute”
“Nu prea mi-ai dat de ales,Roza.Ma eviti de 3 saptamani.Cum putem progresa daca tu refuzi sa vorbesti?”
Ce tupeu pe capul lui sa ma aduca aici.Si numai ca sa vorbim?Cred caglumeste.Sa fiu alaturi de el intr-o camera cu alti oameni prin jur e altceva,dar daca stau 2 zile,incuiata in casa cu el,n-o sa mai suport.Habar n-are el cat de mult mi-l doresc in momentul asta,dar am o presimtire ca e pe cale sa afle.
“Nu pot sa fiu singura cu tine”,ii spun eu.
“De ce nu?” Doamne,nu stie ce-mi face cand e asa de aproape?
“Pentru ca mi-e frica”,recunosc eu incet.
“Frica de ce?”,intreaba el.
“De asta”,soptesc ,arucandu-ma in bratele lui si tinandu-l captiv cu buzelemele.Dupa cateva secunde se relaxa si isi puse bratele in jurul meu,ridicandu-ma.
Am pus mai multa pasiune in sarut.
“Roza”,sopti el,in timp ce mergeam incet pana am ajuns la usa dormitorului.El o deschise si ma aseza incet pe patul mare.Continua sa ma sarute,mutandu-si buzele pe gat,apoi mai jos.Trecu cu nasul in decolteul meu,facandu-ma sa gem deplacere.Se opri si se puse deasupra mea,privindu-ma intens in ochi.Ca si cum ma studia,ca si cum cauta ceva.
“Ce e?”,intreb eu.
“Te iubesc”,spune el.
“Si eu te iubesc,tovarase”
“O sa ajung pe podea si de data asta?”,intreaba el,zambind putin.
Am scuturat din cap.”Fa dragoste cu mine”
“Esti sigura?”
In loc sa-i raspund,l-am intins pe pat,punandu-ma peste el si ridicandu-mi mainile in sus.El intelese ce vroiam si imi scoase bluza cu o singura miscare.Isitrecu privirea plina de pasiune peste corpul meu gol.I-am dat si eu bluza jos,trecandu-mi mainile peste muschii lui.E al naibii de sexy.A trecut mult de cand n-am mai fost cu el si uitasem cat de bine se simte pielea lui pe a mea.Candamandoi ne-am dezbracat complet,el isi folosi buzele sa-mi exploreze intregulcorp.De ce nu m-am lasat sa faca asta cu saptamani in urma,nu stiu.
Cand s-a gandit ca mi-a sarutat destul fiecare centimetru al corpului,s-a pus deasupra mea,prinzandu-mi mainile deasupra capului cu o mana,iar cu cealalta ma mangaie pe obraz.
“Nu exista cuvinte sa descriu ce simt in momentul asta”,sopti el.
“Я принадлежу Вам”,ii spun eu,amintindu-mi cum a pronuntat Lissa.Asta e.Ma predau complet lui.
El se uita la mine uimit si incepu sa ma sarute incet si senzual.Si cand am devenit o singura persoana pentru a doua oara in viata nostra,n-am putut sa neg ceea ce i-am spus mai devreme.Chiar sunt a lui.Ii apartin ,minte,corp si suflet.

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum