Când el se va întoarce - Capitolul 20 - Vasilisa cea Frumoasa!

1.4K 83 0
                                    

Dimitri POV

“Ok,dar trebuie sa fac baita mai intai” Am facut ochii mari.Uitasem complet ca trebuie sa-i fac baie.

Pot s-o fac.E sange din sangele meu.Tatii isi spala mereu copiii,nu?Cumva asta nu ma linistea.

Am urmat-o pana la baie.A pus dopul la cada si a dat drumul la apa.S-a intins dupa un prosop alb si l-a asezat langa cada.Apoi a luat un scaunel mic,s-a suit pe el si a deschis un dulapior de unde a scos o sticluta de spumant de baie ,pe care scria Mr. Bubble.Mi-a dat-o mie.

S-a dat jos de pe scaunel,uitandu-se la mine si asteptand.Iar eu ma holbam la ea,fiindca habar n-aveam ce trebuia sa fac.

“Mami sau unchiul Adrian fac mereu spuma”

Oftand,am citit instructiunile.Spunea sa torn 3 capace pline sub jetul de apa.Amfacut asta si nu s-au intamplat prea multe.

“Dle Dimka,trebuie sa bagi mana si sa amesteci”,rade ea,punandu-si manutele in apa.Bineinteles ca imediat au aparut si bulele.

Am bagat si eu mainile in apa,facand la fel ca ea,pana cada a ajuns plina de spuma.

Ea zambi.”Ma duc sa-mi iau pijamalele” Eu ma uitam uimit dupa ea,in timp ce iesea din baie.Ce desteapta e.Ma invata pe mine diferite chestii.Curand s-a intors cu pijamalele intr-o mana si 2 statii walkie-talkie in cealalta mana.

“Unchiul Adrian foloseste astea ca sa ma poata auzi din alta camera”,ma informa ea,dandu-mi o statie mie.Din nou ma uitam ca un prost la ea.

“E un walkie-talkie pentru bebelusi” Isi plesni o palma peste frunte.”N-ai copiii,nu-i asa?”

Parca un cutit mi-a fost infipt in inima,cand propria mea fiica evidentia cat de prost ma descurc ca tata.

“Nu-ti face griji.N-o sa ma inec.Am luat lectii de inot cu unchiul Chrissie vara trecuta”

Am dat din cap,iesind din baie.Am asteptat linistit,cat ea s-a balacit acolo si s-a jucat cu jucariile.

20 de minute mai tarziu,am auzit-o iar urcandu-se pe scaunel,apoi vocea ei se auzi prin statie.

“Ma spal pe dinti acum.Poti sa te intorci”

Pana am ajuns eu in baie,ea aproape terminase si isi clatea gura.

“Dle Dimka,se poate sa ma cari in spate?”,intreaba ea.

“Sigur” M-am aplecat ca sa fiu de inaltimea ei si am urcat-o in carca.Am dus-o pana in dormitor,asezand-o pe pat.

“Imi citesti o poveste?”,intreaba ea.

“Am crezut ca stii sa citesti?!”

“Stiu,dar nu pe asta”,spune ea,dandu-mi o carte de pe raft.”Nici mami n-o poate citi pe asta”

Nu prea intelesesem de ce Rose spusese ca nu poate citi acea carte,pana am vazut titlul.

“Василиса Прекрасная”,spun eu.

“Ce inseamna?”

“Vasilisa cea Frumoasa” Ma holbam la carte.Era cartea pe care mama mi-o citea cand eram mic.Continea cele mai populare povesti rusesti.

“De unde o ai pe asta?”

“Mami mi-a cumparat-o cand m-am nascut.A spus ca poate intr-o buna zi taticul meu o sa-mi citeasca din ea” Mi-am ridicat privirea.

“De ce ma rogi pe mine s-o citesc?Ce te face sa crezi ca pot?”

“Unchiul Adrian a spus ca stii rusa.Mi-a spus ca si taticul meu vorbeste rusa.Deasta m-am gandit ca ai putea sa mi-o citesti.Mami mi-a spus ca poate imi voi intalni taticul cand o sa fiu mai mare,dar atunci voi fi prea mare pentrupovesti.Nu trebuie sa citesti daca nu vrei”

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum