Dimitri POV
Excursia la zoo a fost pentru mine si un succes si un dezastru.Habar n-aveam ca un copil are nevoie de atatea lucruri ca sa se distreze in masina.Rose a stiut sa ia la ea carti de colorat,cateva puzzle-uri simple,gustari,cutiute de suc si haine de schimb care erau absolut necesare dupa ce s-a murdarit pe piept si pe fata cu inghetata.Situatie in care Rose bineinteles avea pregatite servetele umede.Cu toate astea,ne-am distrat,dar m-a facut sa realizez cate am pierdut.
Habar n-aveam care e animalul ei prefereat sau ca ii este frica de lilieci,ceea ce am aflat de unul singur cand mi-a sarit in brate,tipand.Rose ii sopti ceva la ureche ca s-o linisteasca.Mai tarziu m-a informat ca Christian a lasat-o sa se uite la un film horror unde liliecii atacau lumea de Halloween.Nu stiam daca e alergica la ceva sau daca si-a rupt vreodata vreun os.Are vreun cantec preferat sau film?Ii e frica de intuneric?Si-ar dori sa aiba un tata in viata ei sau se uita la Ivashkov ca la un tata?
Ceea ce m-a surprins e ca Lexie deja poate face multe de una singura.Se imbraca singura,se duce singura la toaleta,ce naiba,poate si citi.Mi se face rau numai gandindu-ma cu Ivashkov a stat langa patul fiicei mele,alaturi de femeie ce-o iubesc,citind cu ele ca si cum ar fi familia lui.A fost nevoie de mult control din partea mea cand ea il imbratisa,ii spunea ca-l iubeste si asculta de ordinele lui ca si cum era tatal ei.
Asta-i slujba mea.Eu sunt tatal ei,nu el.Cu cat ma gandesc mai mult,cu atat vreau sa-l trantesc cu fata de perete de cateva ori.Stiu ca trebuie sa fac un efort sa ma inteleg cu el,pentru ca chiar daca imi place sau nu,el a fost aici cand eu n-amfost.El a fost aici cand ea s-a nascut.El a fost aici cand ea a facut primii pasi,cand a spus primele cuvinte,cand a zambit pentru prima data,prima data cand s-a sculat din cauza unui cosmar,el a fost mereu alaturi de ea.El a fost cel care a dus la prima ei zi la Sf. Vladimir,stergand lacrimile de pe fata lui Rose.
“Ar fi trebuit sa-mi spuna!”,tip eu,dand cu pumnul in peretele apartamentului meu cu atata forta incat am trecut prin el.Oricat de rau ar fi fost ca am parasit-o,faptul ca a tinut un astfel de secret fata de mine,atatia ani,e la fel de rau.Stiu ca va trebui sa discut odata si-odata cu ea,altfel n-o sa pot trece niciodata peste asta.
Mai tarziu,in timp ce reparam gaura din perete,cineva batu la usa
“Intra”,strig eu,fara sa ma intorc cu ochii de la ceea ce faceam.
“Woah,ce s-a intamplat cu peretele,tovarase?”
“Nimic,imi fac si eu de lucru”,raspund eu nonşalant,sperand ca n-o sa insiste.
“Oh,ei bine am venit sa-ti spun ca o sa fiu plecata in weekend.Lissa are niste treburi de facut pentru Regina Tatiana si plecam din stat.Nu vroiam sa crezi ca te evit sau ceva de genul.Si Eddie va fi plecat,asa ca Mikhail o sa ia si turele mele,si pe ale lui,la poarta din fata”
“O iei pe Lexie?”,intreb eu.
“Nu,ea ramane acasa cu Adrian.El si Christian au grija de copiii”
“Lasa-ma pe mine sa am grija de ea”
Ea ridica din sprancene.”Oh Dimitri,nu stiu ce sa zic.O sa fiu plecata 3 zile,iar ea poate fi bataie de cap.Adrian e obisnuit sa aiba de grija de ea,cat sunt eu plecata”
“El nu e tatal ei”
“Tu crezi ca eu nu stiu asta!”
“Scuze”,spun eu,ridicandu-ma.”N-am vrut sa te atac in felul asta.Doar ca vreau s-o cunosc mai bine.Poti avea incredere in mine”,o rog eu,luand-o de maini.
Ea ofta.”Tovarase,stiu ca intentiile tale sunt bune si n-ai permite vreodata sa i se intample ceva,dar ea are doar 6 ani,iar tu ai intalnit-o abia acum catevasaptamani.Nu stiu cum va reactiona fara mine alaturi,sau fara Adrian sau Christian.Copiii pot fi agitati”
CITEȘTI
Când el se va întoarce..
FanfictionLa o saptamana dupa scena cabanei din “Atingerea Umbrei”,Dimitri a plecat pentru a deveni gardianul Tashei.De ce a trebuit sa plece?Si ce s-a intamplat cu Rose dupa plecarea lui?Ce se va intampla cand se vor intalni 7 ani mai tarziu?