Când el se va întoarce - Capitolul 25 - Dimka are o fiica? (part. 2)

1.2K 73 0
                                    

Dimitri POV

Dupa o minunata dimineata alaturi de familia mea,tura parea sa nu se maitermine.Nu ca Eddie n-ar fi o companie buna.Doar ca de abia asteapta sa ajunga acasa la ele.Nu m-am mai simtit asa de fericit inca din copilarie,cand eram crescut de mama,alaturi de surorile mele.A trecut atat de mult timp de cand am simtit ca fac parte dintr-o familie.

Am intrat in bucatarie, fara sa fac zgomot.Rose era cu spatele si vroiam s-osurprind.I-am facut semn lui Lexie sa nu spuna nimic,dupa care am apucat-o pe Roza de mijloc.Mi-am dat seama ca la inceput s-a speriat putin,dar momentul in care buzele noastre s-au intalnit,s-a relaxat in sarut.Dupa ce am pupacit-o si pe Lexie,Rose mi-a spus ca ma asteapta cineva in sufragerie.Nu asteptam pe nimeni,dar poate era Tasha.Cand m-am intors am vazut cele 3 femei din sufrageria noastra.

Familia mea a venit in vizita.Ziua asta e din ce in ce mai buna,gandesc eu in timp ce-mi imbratisam mama.Chiar mi-a fost dor de ea in acesti ultimi 2 ani.

Sora mea bineinteles,directa cum e ea,a trebuit sa intrebe de Roza.Stiam ca va trebui sa le spun intreaga poveste,dar acum nu-i momentul.Dupa cum ma privea Babushka stiam ca stie ce am facut.Ma intreb daca in tot acest timp ea stia ca am o fiica.

M-a enervat putin faptul ca mama a insinuat ca eu sau Roza am minti despre parintii copilului nostru,dar inteleg ca e cam greu de crezut.Ei chiar nu stiu nimic despre Spirit sau atingerea umbrei.Ma bucur ca bunica ne-a luat apararea pentru ca nu cred ca Viktoria m-ar fi crezut altfel.Surioara asta a mea,e incapatanata rau.

In timp ce ne serveam ceaiul,Abe s-a decis sa ne viziteze.Mi-am dat seama ca datorita lui sm avut eu parte de surpriza asta.Nu stiam daca sa-i fiu recunoscator pentru ajutor sau sa-mi fie frica de ce mi-ar face cand Rose o sa-i spuna ca eu sunt tatal lui Lexie.

Am vazut ca mama si sora mea erau confuze in timp ce Rose si Lexie il intampinau pe Mazur.Victoria imi arunca privirea WTF.Am ridicat din umeri,reluandu-mi conversatia cu mama.

“Bunicule Abe o cunosti pe bunica?”,intreaba ea,tragandu-l de mana spre masa.

“Bineinteles.Bunica Janine si cu mine locuim impreuna,iti amintesti?”,radeel.Asta nu-i a buna.E pe cale sa ma dea de gol in fata mamei si in fata luiAbe.Sunt un om mort.

Rose cred ca a simtit acelasi lucru pentru ca arata de parca mai avea putin silesina.Parca in reluare,Lexie deschise iar gura.

“Nu bunicule,m-am referit la mamica lui tati”,spune ea,aratand spre mama,carezambea.Ea,bineinteles,habar n-avea ce se intampla.Da’ ce zi proasta a ales si el sa vina in vizita.Nu e ghinion sa mori de ziua ta de nastere?

Abe micsora ochii si se uita intre mine si Rose,apoi intre mine si Lexie.Parca ii vedeam rotitele invartindu-se in cap,facand legatura.Dap,sigur sunt un om mort.

“Tu!” Marai el.”Afara acum” Am dat din cap,usurat ca n-o sa ma omoare in fata familiei mele.

Rose se uita ingrijorata la mine in timp ce-l urmam pe Abe afara.I-am zambit ei si familiei mele.Nu vroiam sa-i arat ca mi-e frica.Ne-am dus in zona impadurita din spatele casei.Asta nu-i bine.Nimeni nu-l poate auzi daca ma omoara tocmaiaici.Dar nu m-ar rani,nu?

Raspunsul la intrebarile mele m-a lovit sub forma unei mingi de foc ce m-a lovit direct in piept.Si durea al naibii de rau.De abia am ramas in picioare.

“Nenorocitule!” Marai el.”Avea 17 ani! In toti acesti ani am crezut ca a fost vreun adolescent tampit,care mi-a lasat fiica cu inima franta si gura la burta,dar tu erai!Tu erai mentorul ei! Erai cu 7 ani mai mare decat ea,pentru numele luiDumnezeu.Cum i-ai putut face una ca asta?”

“Domnule,daca va calmati,putem vorbi ca doi oameni civilizati”

“Oameni civilizati?Tu dintre toti oamenii ar trebui sa stii ca nu sunt civilizat cand vine vorba de barbatul care a frant inima fiicei mele!” Arunca cu foc in mine cu atata forta incat chiar si cu reflexele mele rapide,abia am reusit sa-l evit.”La ce naiba te gandeai cand ai avut o relatia sexuala cu studenta ta?Ar trebui sa fi arestat pentru viol!”

Focul continua sa vina si o mare parte din el am reusit sa-l evit.

“Unde naiba ai fost in ultimii 7 ani?Iti spun eu unde ai fost?Te ascundeai ca un las,lasandu-l pe Ivashkov sa curete dupa tine si sa aiba grija de fetita mea cand era devastata.Nu esti destul de bun pentru ele”,urla el,stand deasupra mea.Stiamca daca ripostez o sa fie mai rau,asa ca am stat si am indurat.Era pe cale sa ma atace iar cu foc,de data asta in fata.Am inchis ochii asteptand socul.

“Baba nu!” Tipa Roza tare.Ii auzeam panica in voce.

“De ce nu?”,marai el.

“Il iubesc”,planse ea,aruncandu-se in fata mea.Stiam ca pe ea n-ar rani-o.Amoftat usurat.

“M-o fi parasit el,dar n-a abuzat de mine.Stiam exact de faceam Baba,nu eram un copil”

“Aveai 17 ani”,spune el.”El era mentorul tau”

“Da,dar il iubeam,iar el ma iubea”,ma apara ea.”Vroiam sa fiu cu el”

“Te-a lasat insarcinata”

“Nu stia.Nu i-am spus niciodata.A aflat abia acum 2 luni.Te rog,Baba.Lexie stie acum si il iubeste,si la fel si eu.Te rog,las-o balta.Daca ne iubesti pe mine si pe Lexie,o s-o lasi balta”

El ofta,uitandu-se la mine.

“O sa-ti crut viata pentru ca nu-mi voi rani fiica,luandu-i barbatul ce-l iubeste.Sastii ca traiesti datorita dragostei ei si sa nu mai faci vreo greseala.Daca o dai din nou in bara,te voi omori!” Si-apoi pleca.

“Esti ok?”,intreaba Roza,punandu-se in genunchi pe pamant langa mine.”Ai nevoie sa te vindece Lissa?”,intreaba ea,cautandu-mi corpul de rani.

“Nu,n-a fost foc adevarat”,ii spun eu,tusind putin.Doar ca naiba,dar n-am niciun semn pe corp.

“Imi pare asa de rau.N-am stiu ca chiar o sa te raneasca”,sopteste ea,punandu-mi capul in poala ei.

“S-a terminat acum.Totul e bine si sa fiu sincer,o meritam.Daca cineva i-ar face lui Lexie ce ti-am facut eu tie,as ucide cu sangerece”,recunosc eu.

Ea rase putin,printre lacrimi.”Te iubesc”,imi spune ea.

“Eu te iubesc mai mult decat orice”,raspund,sarutand-o usor pe buze.M-a ajutat sa ma ridic si mi-am pus bratele in jurul ei,dandu-i voie sa-mi sprijine o parte din greutatea corpului,avand in vedere ca eram inca slabit din cauza efectelor magiei lui Abe.

Cand am inceput sa mergem spre casa,le-am observat pe mama si sora mea,uitandu-se la noi din marginea padurii.Ma intreb cat de mult au vazut.Dupa privirile lor,banuiesc ca au vazut multe.

Când el se va întoarce..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum