פרק 9

15.4K 760 96
                                    

השמלה השחורה והצמודה בעלת הכתפיות הדקיקות ישבה על גופי באופן מושלם, זה היה הרגע שבו שמחתי שאני אוכלת בריא ומזיזה את התחת פעם בשבוע אל מכון הכושר.

אמנם פעם בשבוע במכון זה לא מספיק, אך עבור הגוף שלי זה הספיק באופן מפתיע, אולי כי בכל פעם שהייתי במכון הכושר חזרתי הביתה כמו מתה, השקעתי את מירב המאמצים ולא עשיתי לעצמי הנחות.

צפצוף מוכר של מכונית נשמע מהרחוב הסמוך ואני מבינה שהגיע זמני להפסיק להתבונן בעצמי דרך המראה שבחדרי ולרדת למטה.

אני נפרדת מאמי לשלום ומעבירה מבט מחויך על יותם שנרדם על ירכיה, יורדת במעלית ונכנסת למכונית האפורה-מבריקה שחיכתה לי על הכביש.

"שלום!" אני נכנסת צוהלת למכונית של צליל.

"איזו שמלה." שיראל אומרת ושורקת, גורמת לי לצחוק.

"היום משתכרים?" גפן שואלת מהמושב הקדמי ומסתובבת להביט בי, בדנה ובשיראל שבמושב האחורי.

"אני לא אשתה הרבה, לאות הזדהות עם צליל." אני מחליטה. גם ככה אני לא רוצה לשתות הרבה במועדון, אני לא סומכת שאחת השיכורות האלו ידאגו שאתעורר במיטה שלי ולא של גבר זר. אם היינו שותות בבית של אחת מאיתנו, אולי הייתי מרשה לעצמי להשתכר, אך במקום ציבורי אין שום סיכוי.

"תודה, אהובתי." צליל מגיבה לדברי ואני מחייכת.

"ארי, עברתי על התמונות מאתמול, הן יצאו פצצה." דנה אומרת ואני מחייכת בתגובה.

"הכל בזכות הרפלקטור שהחזקתי, מה היית עושה בלעדיו?" אני משיבה בשחצנות, מביטה בה נושפת אוויר ברוגז ומעבירה בי מבט רציני.

"צוחקת איתך, דנוש. אני גאה בך." אני פולטת צחקוק מתגובתה ואומרת לאחר מכן.

"הי, גם אני גאה בך." שיראל מרימה את עיניה ממסך הנייד שנראה זוהר בחשיכה במכונית. צליל וגפן מהמושב הקדמי ממהרות להסכים עם שיראל ודנה מחייכת חיוך מרוצה, בהחלט אוהבת לקבל מחמאות וקרדיטים על כל דבר שעושה.

"התמונות שלך עם סער יצאו מהממות." היא אומרת בתיאום מושלם שאני מביטה בצג הריק של הגלקסי שלי, מופתעת ואף מעט מאוכזבת שסער לא דיבר איתי היום בכלל. כבר התרגלתי שבכל יום מתקשר אלי ואם אין לו זמן לשלוח לי הודעה לכן היה נראה לי מוזר.

"חשבתי שאת לא אוהבת את סער ובכללי, כדורגלנים." צליל עונה לדבריה ואני מהנהנת בהסכמה, לא ציפיתי שדנה תחמיא לדבר שסער כלול בו.

"התמונות שלהם יצאו טובות, מה אני אשקר לה?" דנה רוטנת.

"סליחה!, רק אל תהרגי אותי." צליל משיבה ונאנחת, עוצרת את המכונית עם רגל על הברקס כאשר אדם יוצא עם רכבו מחניה מעולה שהייתה קרובה למועדון. היא חונה את המכונית ואנחנו יוצאות ממנה.

להוריד מִמְּךָ את העינייםWhere stories live. Discover now