פרק 23

15.6K 898 109
                                    

"את יוצאת עם אחי." הדבר הראשון שנפלט מפיה של אופק כאשר רגליי דורכות במכון היופי שלה. היא מביטה בי במבט חודר ואני מוצאת עצמי מובכת, משפשפת בעורפי ומהנהנת קלות עם ראשי בהסכמה עם דבריה. כך התחיל בוקר יום שני בעבודה שלי, אופק שלא הגיעה אתמול לעבודה בגלל אירוע שערכו בבית הספר של אלרואי בנה, הגיעה היום אל העבודה מלאה בשאלות ורטינות כלפי.

"איך לא סיפרת לי?" היא מתקרבת לעברי בצעדים מהירים, כשנעצרת מולי משלבת את ידיה ומביטה בי ברצינות. אני נאנחת ומניחה את תיק הצד השחור שלי, שאיתו נוהגת להגיע אל העבודה באופן תמידי על שולחן העבודה שלי, שבקרוב יונחו עליו כפות ידיים רבות, ציפורניים ימרחו צבעי לקים מגוונים ואעשה בניות-ציפורנים שונות לנשים שונות.

"אל תהיי דרמטית," אני אומרת ברצינות, הייתי עייפה מדי הבוקר ורציתי להתחיל את היום בצורה שקטה ולא מסעירה למדי. "חשבתי שסער סיפר לך, הוא אחיך ומובן שהוא קרוב אלייך יותר ממני." אני נשענת על שולחן העבודה הלבן שלי ומביטה בה בנינוחות.

לא שיקרתי בדברי, באמת הייתי בטוחה במאה אחוזים שסער יספר לאחותו שהתחלנו לצאת וגם אני מופתעת מכך שאינה ידעה עד כה על הזוגיות המתפתחת.

"אז הוא לא סיפר לי, תתפלאי. גיליתי דרך בן הזוג שלי שראה באחד המגזינים." היא אומרת ומגלגלת את עיניה הכועסות, בצדק, גם אני הייתי מתעצבנת לגלות דרך מגזינים אם אחי היה יוצא עם אחת העובדות שלי שבמקרה גם הפכה לחברה, פחות או יותר. אופק ואני לא היינו החברות הכי טובות אבל כן הייתה בינינו כימיה טובה וידידות שמתפתחת לחברות, ממש כמו הקשר הזוגי שלי עם סער, שמתפתח מחברות טובה.

"לדעתי את צריכה לדבר על זה עם סער, אופק, מה יכולתי לעשות? הוא אחיך, ציפיתי שהוא יגיד לך ואני חושבת שהיית צריכה לשמוע את זה ממנו, לא מחברה שלו."

עמדתי מאחורי מעשי ואני עדיין בטוחה שלא אני זו שהייתה צריכה לספר לאופק שאני בת זוגו של אחיה הקטן, לדעתי מן הראוי הוא שאח שלה יספר שיש לו חברה ולא אני ממקום שבו אני בת הזוג שלו.

"את חושבת שלא התקשרתי אליו?, בשנייה שגיליתי התקשרתי אליו." היא מספרת ומתהלכת חזרה אל שולחן הזכוכית שלה, עליו הייתה קופה ודפים מפוזרים. אני נאנחת בהקלה, בידיעה שאם אופק חוזרת לעיסוקיה, היא לא כועסת עלי.

"נו, ומה הוא אמר?" אני שואלת בסקרנות ומפהקת בעייפות, מתיישבת על כיסא העבודה שלי, מאחורי השולחן, ומניחה את התיק השחור שלי לצידי על הרצפה.

"בהתחלה הוא צחק מהכעס שלי ואז בדיוק כשהתחיל להגיד לי משהו, אישה ברקע אמרה לו לעזוב כבר את הטלפון אז אמר שידבר איתי מאוחר יותר וניתק." היא אומרת ותשומת ליבה מוסחת אל הדפים המונחים בבלגון ליד הקופה. מוחי נכנס למצב לחץ כשאופק אמרה לי ששמעה אישה ברקע, אולי סער לא הבין את עיקרון הזוגיות ועדיין מבלה עם בחורות בלילות?

להוריד מִמְּךָ את העינייםWhere stories live. Discover now