פרק 34

14.1K 580 73
                                    

"בוקר טוב." אני אומרת בעייפות לסער ששוכב על הספה בסלון ומביט בטלוויזיה בריתוק. האמנתי שהשעה כבר מאוחרת מהשעה שבדרך כלל אני מתעוררת בה, ישנתי טוב מדי אחרי הלילה הארוך שהיה, תמיד שאני שותה משקאות חריפים אני ישנה כמו תינוק ולמען האמת לקום הבוקר מהמיטה של סער הייתה משימה קשה.

"בוקר טוב ליפיפייה הנרדמת." הוא אומר כשאני מנשקת את הלחי המזוקנת שלו ימושך אותי אליו.

אני מניחה את ראשי על החזה העירום שלו שהיה נוח הרבה יותר מכרית, ומחבקת את גופו בחוזקה, נותנת לרגלי העירומות להסתבך עם רגליו.

"שכבנו?" אני שואלת בניסיון להבין מדוע אני לבושה בחולצה המכופתרת הלבנה שסער לבש אמש, מרגישה מחוקה לגמרי. כנראה שזו הייתה טעות לשתות לאחר ארבעה שוטים עוד שניים.

סער מצקצק בלשונו, בכך שולל את שאלתי ומלטף את שיערי בנעימות,

"יש לך הנגאובר?, להביא לך כדור?" הוא שואל.

"לא, זה כאב ראש קטן שבטח בקרוב יעבור." אני עונה ועוצמת את עיני, מסוגלת להרדם בשנית. אם ישאלו אותי מה יותר נוח- מיטה או סער, אהיה בדילמה רצינית.
"רציתי לשאול אותך משהו." הוא מודיע ואני מהמהמת בשאלה ועוצמת את עיניי.

״מה עם הבנות?, כלומר, השלמת עם שיראל אז את מתכוונת לדבר גם איתן, לא?״ הוא שואל בעודי עוצרת את עצמי מלהירדם על גופו.

"אני לא יודעת." ממלמלת בשקט מבלי לשים לב מה אני אומרת, העייפות לא עזבה אותי למרות הרצון העז שלי להתעורר ולהתחיל את היום שגם ככה חלק ממנו בזבזתי.

עדיין לא חשבתי יותר מדי מה אני מתכוונת לעשות עם שאר החברות שלי, עברו יומיים מאז שהשלמתי עם שיראל וביומיים האלו הייתי עסוקה בעבודה, וכן אמש ביציאה שלי עם סער, שיראל ושחר. לא יצא לי להכנס למחשבות עמוקות על הבנות ולהבין מה אני עושה עם הנתק בינינו אבל אני מאמינה שכשאתעורר על עצמי אני אחליט לבקש משיראל לתווך בין כולנו כדי להשלים.

למעשה כרגע אני לא חושבת שאני רוצה לחזור לדבר עם גפן, נפגעתי ממה שהיא עשתה ואני מבינה שיש לה כל זכות להחליט לספר לבנות דבר שהוא אישי אבל אני חושבת שהיה במעשה הזה קצת מעבר ללספר סוד, רצון להעיר אותי ולהזכיר לי שאני צריכה גם לטפח את החברות איתן ולא רק את הזוגיות עם סער.

הייתי בטוחה דאז שהן באמת מבינות את הסיבה להעלמות שלי, שהן יודעות כמה היחסים עם סער מתוסבכים ושהייתי צריכה להשתדל המון כדי ליצור זוגיות נורמלית. אני שמחה שסער ואני הגענו למצב שבאמת ניתן לקרוא לו קשר זוגי יציב ומאמינה שללא ההשקעה הרבה בקשר הזה לא היינו מגיעים למקום טוב שבו אנחנו נמצאים היום.

"את מודעת לעובדה שהן היו במצב של שיראל בדיוק, זה לא שהן רצו לשקר לך והיא לא." סער מזכיר לי בעודי שוקעת במחשבות תוך נמנום על גופו.

להוריד מִמְּךָ את העינייםWhere stories live. Discover now