המוזיקה החזקה גורמת לי לחשוב שאני מתחרשת, הלב שלי הולם בחוזקה ואני שותה שוט ועוד אחד נוסף, ואחריהם עוד שניים.
"מאמי." אני מביטה בסער בעיניים נוצצות כשידיי כרוכות סביב עורפו ומקרבות אותו אלי כמה שיותר.
"את לא שותה יותר היום." הוא אומר בהחלטיות ומחייך אלי את החיוך המתוק שלו שהופך לי את הלב.
"אני לא שיכורה, אני בראש טוב." אני מסבירה למען הסר ספק ומניחה את ראשי על החזה הקשיח שלו בעודנו מתנועעים ברחבת הריקודים. הרעיון שהצעתי לשיראל שנלך למועדון, ללא ידיעתה וידיעתו של שחר שהיציאה הזו היא מעין דייט, דאבל דייט סמוי, סער ואני והיא ושחר, מרגיש לי מרגע לרגע הרעיון הטוב ביותר שהיה לי בזמן האחרון.
למען האמת, אחרי הניתוק הקטן שהיה בין שיראל וביני, מועדון היה הדבר הטוב ביותר כדי לשבור את הקרח ולחזור לקשר הרגיל שלנו בלי רגשנות יתר כפי שהיה בפעם האחרונה שנפגשנו. היינו צריכות שינוי אווירה כדי לשכוח את כל הויכוח שהיה, אם אפשר לקרוא לזה ויכוח, יותר מתאים לקרוא למה שאירע: הסתרת מידע.
"ארי, בואי החוצה קצת." תלתליה של שיראל נדחפים אל פרצופי ואני נאנחת כשהיא מושכת אותי מסער אל כיוון היציאה מהמועדון, אני מסתובבת כדי להביט בסער הצוחק ומפריחה נשיקה באוויר ומצחקקת לפני שאני מוצאת עצמי מחוץ למועדון הרועש.
"מה קרה? מה יש לך?" אני שואלת בחוסר הבנה ומביטה בשיראל הולכת מצד לצד, הלוך-חזור בהיסטריה, בעודי נשענת על אחד מקירות התמך של המועדון.
לא היה לי מושג מה עובר עליה לפתע, הכל היה מדהים, האווירה הייתה טובה, המוזיקה הרועשת שהקפיצה.. רקדתי איתה ברחבה ובשלב מסוים היא נעלמה מעיני ואת מקומה תפס סער, הייתי בטוחה שהיא עם שחר, שהם מדברים ביניהם ושהיא הבינה סוף-סוף את פשר הרגשות הלא מוסברים שלה כלפיו, קיוויתי שהערב הזה יעזור לשיראל להבין מה היא באמת מרגישה כלפי שחר, האם היא באמת אוהבת אותו ורוצה אותו או שבכלל היא מחבבת אותו ומעריכה אותו בתור ידיד טוב והיא פירשה את הרגשות הללו כרגשות שונים וחזקים יותר ממה שהם באמת.
"אני מרגישה אליו משהו, אריאל." היא עוצרת את הליכות ההלוך ושוב שלה ואני נאנחת.
"שיראל, תרגעי. זה לא כזה נורא." אני אומרת ומביטה בה בעודה מביטה בכביש הריק ממכוניות. הרחוב כולו היה די ריק מאנשים, בשמיים השחורים נצצו כוכבים וכן ברחובות החשוכים, מנורות הרחוב המעומעמות האירו לאורך הרחוב.
דבר לא הפריע למחשבות של שיראל להציף את ראשה, לא המוזיקה החזקה שנשמעת מהמועדון שסמוך אלינו שעל אחד מקירותיו אני נשענת, וגם לא חבורת הבנות הקטנה שישבה, עישנה סיגריות ובין לבין צחקקה.
חשתי אבודה באותו רגע, לא ידעתי מה אני יכולה לעשות, רק קיוויתי שהסיפור הזה יגמר טוב וללא שברון לב של אף אדם.
YOU ARE READING
להוריד מִמְּךָ את העיניים
Romanceקוראים לו גורל והוא קובע את כל מה שקורה בחיינו, מהדבר הקטן לדבר הגדול ביותר. הוא מפגיש בין אנשים שמגיעים מעולמות שונים, מטלטל את חייהם וגורם לדברים לא צפויים לקרות. כשאריאל גולן הלכה עם אחיה הקטן וחברתה הטובה למשחק כדורגל של מכבי פתח תקווה בלית-ברי...