העייפות שחשתי בסיום המשמרת במכון היופי דרשה שאכנס למיטה שלי ולא אצא ממנה עד הבוקר שלמחרת. אם זה היה תלוי בי זה מה שהייתי עושה, אך אלו היו אחד מהרגעים בהם לא תלויים ברצונות שלנו אלא בהבטחות שלנו.
"יותם, אתה מוכן?" אני שואלת אחרי שלוגמת את השלוק האחרון מכוס הנס הקפה שהכנתי לי, בתקווה שזה מה שיחזיר אלי את הערנות. נראיתי לבושה ספורטיבי עם מכנס טייץ אפור עכבר וחולצה כחולה כהה, זוג נעלי ספורט של חברה מוכרת וגומיה שחור קטנה נחה על ידי, בתקווה שלא אצטרך באמת להשתמש בה.
יותם התרגש לקראת ההיכרות עם אחיינו של סער, אך לדעתי היה מרוגש יותר מלפגוש את סער שהיווה עבורו מודל לחיקוי שקיווה לדמות לה בבגרותו. יותם הקטן כבר ראה עצמו כדורגלן בהמשך הדרך ובעל קריירה מפוארת כשל סער.
עדיין לא יצא לי לדבר עם יותם על העובדה שסער ואני יוצאים יחד, את הזמן הפנוי שהיה לי אחרי העבודה העברתי עם סער וחברות ורק בבקרים הספקתי לראותו לזמן קצר וקצוב.
אמא הסבירה ליותם את המצב והבטיחה לו שאדבר איתו על כל מה שרוצה לשאול בהזדמנות, ואני מקווה שהיום בערב כשנחזור הביתה נוכל לדבר ואוכל לשמוע מה דעתו על הזוגיות החדשה של אחותו עם כוכב העל שלו.
"אני מוכן." יותם מופיע לבוש במכנסי ספורט וחולצה קצרים שדמו למדי הכדורגל של סער, כחול בוהק עם נגיעות לבן. נעלי הספורט השחורות שלו אחוזות בידו והוא מתיישב על הכיסא הקרוב אלי בפינת שולחן האוכל העגול שבביתינו. הוא נועל את נעליו וסוגר אותם עם הסקוצ'ים שהחליפו את מקומם של השרוכים.
סער אבוטבול: מתעכבים בפקקים בכניסה לשכונה, תרדו בעוד עשר דקות.
אני קוראת את ההודעה שסער שלח לי ברגעים אלו ורואה את הדקות שיש לי עם אחי הקטן לבד בתור הזדמנות פז לדבר איתו על הזוגיות שלי עם סער. אחרי שאני משיבה להודעה שלו, אני מניחה את הנייד שלי על השולחן ומעבירה את מבטי אל יותם שמסרק את שערות ראשו ומסדר אותו כמו גבר קטן.
"יותמי, שמעתי שאמא סיפרה לך שסער ואני ביחד." אני אומרת ולא מנתקת את עיני ממנו.
הוא מהנהן, "בסוף כן הקשבת לבקשה שלי ונהיית חברה של כדורגלן ממכבי שלי." משיב בקולו הילדותי ומעביר את מבטו אלי, עוצר את ההתעסקויות בשיערו ומחייך חיוך קטן ושמח.
אני מחייכת ונושכת את שפתי התחתונה, עוצרת עצמי מלמחוץ אותו בחיבוק בין זרועותי ולנשק את פניו מבלי להפסיק.
"סער ואני לא ביחד בגלל שביקשת, יותמי." אני מרגישה חייבת להבהיר לו את המצב ולא להשלות אותו, הוא אמנם ילד קטן אך מבין עניין. "אנחנו מבלים המון יחד בזמן האחרון והתחלנו לחבב אחד את השנייה, כמו שאתה והילדה בגן שלך חיבבתם זה את זו."
YOU ARE READING
להוריד מִמְּךָ את העיניים
Romanceקוראים לו גורל והוא קובע את כל מה שקורה בחיינו, מהדבר הקטן לדבר הגדול ביותר. הוא מפגיש בין אנשים שמגיעים מעולמות שונים, מטלטל את חייהם וגורם לדברים לא צפויים לקרות. כשאריאל גולן הלכה עם אחיה הקטן וחברתה הטובה למשחק כדורגל של מכבי פתח תקווה בלית-ברי...