פרק 29

14.6K 806 177
                                    




"אני לא מאמינה שאת עוזבת אותנו בעוד שבועיים." אני מלמלת שמוחצת את דנה בחיבוק חזק עם ידי.

הזמן עובר כל כך מהר והפרידה השוברת והכואבת קרובה מתמיד, השבועיים האלו הולכים לרוץ במהירות, הם יעברו לי כמו ריצת מרתון, שבהתחלה הריצה מרגישה נצח, כאילו לא מתקדמים לשום מקום, כאילו רצים במקום,  אבל אז שמגיעים לקו הסיום מבינים שרצנו במהירות עם הזמן. בשלב כלשהו מאבדים את תחושת הזמן ולא סופרים כל שנייה שעוברת וכך זה הולך להיות; שבועיים נשמע עוד רחוק, שיש זמן לצבור המון חוויות אבל זה לא מספיק.

אומרים שהזמן עובר שנהנים, אני חושבת שהזמן עובר דווקא מתי שרוצים שיעצר מלכת.

"תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב!" שיראל נכנסת בפראות לביתי, "חלמתי בלילה שאת מחליפה אותנו בכמה ספרדיות מפגרות, אם זה קורא אני שמה לכן פצצה במכונית האדומה עם הגג הנפתח שנסעתן בה." היא מספרת ומוסיפה איום.

"דנה יכולה להגיש נגדך תלונה על איום לרצח." גפן מספרת ושיראל מגלגלת את עיני השקד החתוליות שלה.

"גפן, אל תעצבני אותי הבנו שבספטמבר תתחילי ללמוד משפטים, אין צורך להוסיף את זה בכל משפט שני." שיראל העצבנית מהחלום שחלמה והגיעה כמו סערה עונה בחוצפה וחוסר סבלנות לגפן.

אגב סערה, מעניין האם סער סיים את האימון שלו לקראת המשחק הערב נגד בית"ר ירושלים.

דנה צוחקת וכשנרגעת מביטה משועשעת בשיראל, "לפחות המכונית הייתה שווה?" היא שואלת ושיראל מגלגלת את עיניה בשנית ומשלבת את ידיה על חזיה.

"היא הייתה דומה ליגואר F טייפ אבל היו לה חמישה מושבים ולא שניים כמו ביגואר. בקיצור אני לא יודעת איך קוראים לה, אתן יודעות שאני לא מומחית בסוגי רכבים." היא משיבה, מושכת בכתפיה בחוסר ידע ומתיישבת לידי על הספה.

"העיקר שאת מכירה את היגואר F טייפ." גפן מגחכת לאור אמירתה.

"ברור שאם שיראלי תדע שמות של כמה רכבים הם יהיו יוקרתיים." דנה משיבה גם בחיוך.

"לא יכולת לחלום אותנו יושבות במכונית המדהימה הזו ונוסעות ברחבי ספרד?, דווקא על ספרדיות חלמת?" אני רוטנת בחוסר היגיון על החלום שחלמה שיראל ומכה את ידה בביאוס, הלוואי עלי לנסוע במכונית יוקרתית עם גג נפתח שרוח מכה את פני עם כל החברות הכי טובות שלי.

"מצטערת שאני לא שולטת בחלומות שלי, ארי." היא משיבה ומגחכת, "תהי בטוחה שאשתדל הערב לשלוט בחלום שלי לעלות למגרש ולחטוף את אחד החתיכים מבית"ר ירושלים." שיראל מוסיפה ונראית ברקיע השביעי, מתהלכת על עננים יחד עם איזה יריב של מכבי פתח תקווה.

"שחר וסער יעקרו לך את העיניים, יחרימו אותך, ימצאו דרך לתת לך צו הרחקה מהאצטדיון שלנו ותהי בטוחה ששחר לא יעזור לך להשיג את הבוס החתיך שלך." אני עונה ומשלבת את ידי, מביטה בה ומחכה לתגובתה על דברי, הרי לשיראל תמיד יהיה מה להגיב על כל דבר ועד היום אף אדם לא הצליח להשאיר אותה חסרת מילים.

להוריד מִמְּךָ את העינייםWhere stories live. Discover now