פרק נוסף יעלה בהמשך היום, קריאה נעימה!
אני מביטה דרך המראה בשמלת המקסי הכחולה והצמודה שעל גופי ואז מביטה בקפידה בשיערי המסודר והאיפור היפה שעשו לי גאיה ואופק. ידעתי שהן יגרמו לי להראות כמו מיליון דולר אבל לא בגרסת השטרות.
"תענדי את הצמידים האלו ואת השרשרת הזו ואת מוכנה." גאיה אומרת ומביטה בי מרוצה.
"חרגנו מהזמנים ואני כבר חייבת לזוז, שנלך גאיה?" אופק אומרת ואז מסבירה שהבטיחה לבנה שתקריא לו סיפור לפני השינה וככל הנראה אם לא יראה אותה הוא יפרוץ בבכי ולא ינוח עד שתגיע הביתה, עד אז - ישגע את אביו.
גאיה מהנהנת בהסכמה ומציינת סיבה שבגללה גם היא חייבת כבר ללכת הביתה, "אני יוצאת הערב עם חברים ולא נראה לי שאני אספיק לעשות את כל מה שתכננתי לפני, אז בהחלט כדאי שכבר נזוז." משיבה בעודי עוטפת את ידיי סביבן. למען האמת גם סער ואני נצטרך לצאת מהבית בעוד דקות בודדות, כך שלמרות רציתי שישארו עוד קצת ונמשיך לקשקש שלושתינו - זה בלתי אפשרי עבור שלושיתנו.
"תודה על כל העזרה." אני אומרת בחיוך, גאיה ואופק בהחלט חסכו לי לחץ שהיה מתרחש לולא היו עוזרות לי להתארגן, אני לא רגילה להתארגן לאירועים רשמיים כמו אלה, ולא יודעת להתאפר מהודר מדי, מעבר לאיפור בסיסי שכולל מעט מייקאפ, מסקרה, פודרה וסומק.
"אני ארגיש סלב כשאביט בתמונות שיעלו ברשתות החברתיות ואראה את האיפור והשיער שעשינו לך." גאיה אומרת כשמרימה את תיקה שנח על המיטה בחדר של סער, גורמת לאופק ולי לפרוץ בצחוק.
"מה עם השמלה? גם אותה אנחנו ארגנו לארי." אופק משיבה לדבריה כשהשתיים צועדות לכיוון היציאה.
אני באמת לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהן, כנראה שהייתי מתאפרת כרגיל, כמו בכל יום ולוקחת שמלת ערב מצליל, אבל אני מאמינה שזה לא היה משתווה לאיך שאני נראית כרגע.
כיף לדעת שחברות שלי לעבודה, שאחת מהן היא גם אחות של בן הזוג שלי, הן חברות גם מעבר לעבודה שאפשר לנצל אותן מדי פעם כשצריך, אבל ניצולים למטרה טובה בלבד.
צעדים מתקרבים נשמעים אחרי שהבנות עוזבות את ביתו של סער בעודן מצחקקות ביניהן, ואני מסתובבת להביט בדלת הכניסה לחדר.
"וואו." סער מרים גבותיו ונראה מופתע, לא ציפה לראות אותי כה מהודרת. למען האמת, גם לי היה מוזר לראות אותו עם מכנס טוקסידו שחור מחויט וחולצה לבנה מכופתרת ששריריו קרובים להתפרץ ממנה. סקסי כמו תמיד.
"שנזוז?" אני מעלה על פני חיוך מובך בשעה שסער סוקר אותי מכף רגל ועד ראש והוא מהנהן בחוסר הקשבה, לא בטוחה ששמע את דברי.
אני לוקחת את תיק הצד השחור שלי שבתוכו ישנם צרור המפתחות שלי, חבילת מסטיקים קטנה והנייד שלי, ומתקדמת לעברו.
YOU ARE READING
להוריד מִמְּךָ את העיניים
Romanceקוראים לו גורל והוא קובע את כל מה שקורה בחיינו, מהדבר הקטן לדבר הגדול ביותר. הוא מפגיש בין אנשים שמגיעים מעולמות שונים, מטלטל את חייהם וגורם לדברים לא צפויים לקרות. כשאריאל גולן הלכה עם אחיה הקטן וחברתה הטובה למשחק כדורגל של מכבי פתח תקווה בלית-ברי...