פרק 44

13.3K 645 183
                                    

-נקודת המבט של סער אבוטבול-

הנראה לאחרונה באפליקציה המוכרת בעלת האייקון הירוק משתנה פעם אחר פעם ואני רק מחכה שהכיתוב; 'מחובר/ת' ישתנה ל; 'מקליד/ה'.

אם היא לא רוצה לדבר איתי שתקליד את זה, אבל לפחות תענה, אני אקבל את זה בהבנה. אני רק רוצה לדעת שעשיתי איתה את כל שביכולתי לפני שאתייאש ממנה ואמשיך הלאה, לדרך אחרת.

"יאללה סער, תשחרר כבר מהפלאפון." ליאור אומר ואני מרים את מבטי האדיש אליו, שואף מהסיגריה המרירה ונושף החוצה. אני לא אשחרר מהנייד שלי עד שהיא תענה, אני חייב לדעת מה איתה, לשמוע ממנה.

"שיראל לא עונה לי, אני מתחרפן. שלחתי לה את ההודעה האחרונה לפני חצי שעה והיא הייתה מחוברת חצי מהזמן מאז." אני משיב.

התחרפנתי בלי קשר לשיראל, התחרפנתי מהמצב הארור שאליו נקלעתי, מעולם לא חשבתי לבגוד באריאל, זה דבר שלא עלה בדעתי אפילו.

אריאל היא בהחלט אחד הדברים הטובים שקראו לי בחיים, אם לא הדבר הכי טוב. היא מיתנה אותי, הפכה אותי לאדם טוב יותר, מאושר ובעיקר אוהב.

היא הצליחה להוריד ממני מחסומים שלא ידעתי שקיימים, חומות שקִבְּעוּ את דמותי.

אין עליה, אם כבר להיות בזוגיות אני לא יכול לדמיין פרטנרית טובה ממנה, מישהי שתבין אותי גם בלי שאדבר, תאהב אותי ותסבול אותי למרות ים המגרעות שלי.

"אחי, תתעשת על עצמך." שחר חוטף מידי את הסיגריה, "אם תעשה שטויות זה לא יגרום לאריאל לחזור אליך."

אני מגחך, נטול הומור, "בקצב הזה היא לא תחזור אלי, אחי, אפילו חברה שלך כבר לא עונה לי." מדהים שבאותה שנייה, שאני כמעט מאבד את התקווה - הצלצול הקבוע מחל להתנגן בחוזקה ושמה מופיע על המסך.

״מה המצב?, כבר הלחצת אותי שלא ענית זמן רב.״ אני עונה לשיחתה של שיראל מתוח ומלא תקווה לשמוע חדשות טובות. אפילו מקווה ששיראל לא ענתה לי כי אריאל דברה איתה על הכל והבינה שלא בגדתי בה.

רציתי לדעת כל מילה שנאמרה בשיחה בין שיראל לארי, רציתי לדעת מי המראיינת שהראתה לה תמונות שלי מפעם עם בחורות אחרות או אולי פוטושופ שנעשה אצל מקצוען, ולמה אותה מראיינת כל כך רצתה להרוס לאריאל ולי את הזוגיות. אני מוכרח להוכיח לאריאל שלא עשיתי זאת, שמעולם לא בגדתי בה ואף לא חשבתי לרגע לעשות זאת.

בעבר כששאלה אותי האם בגדתי בחבר עם בת הזוג שלו הסברתי לה בתוקף שמבחינתי זה הקו האדום, מבחינתי לשכב עם בחורה שבזוגיות גם אם איני מכיר את בן זוגה זה בהחלט לא מתאים.

"אוף, סער,״ אנחה נשמעת מצדו השני של הקו, ״אחרי ששאלתי את ארי את מה שביקשת היא קלטה שאני מקלידה לך את כל מה שהיא עונה לי והיא התבאסה עלי." שיראל מספרת ונשמעת מבואסת.

להוריד מִמְּךָ את העינייםWhere stories live. Discover now