.S. 4

7.4K 195 23
                                    

Medya: Uraz ÖZDEMİR

(DÜZENLENMİŞTİR)

******<Dördüncü Bölüm>*******

Melis ile okul için hazırlanmış yürümeye karar vermişlerdi. Her gün otobüse binmek yerine yürümek istemişti. Seviyordu bu eylemi. Yürümek kendisine göre güzel bir şeydi.

"Sonunda geldik." Melis'in yakınmaları devam ediyordu. Yürümeyi sevmezdi ama arkadaşı için yürümeyi tercih etmişti. Okulun bahçesine girdiklerinde bir kenarda topluluk vardı. "Ne oluyor orada?" 

"Ben de bilmiyorum."

Yavaş adımlarla oraya doğru ilerlediler. Bankta biri oturuyordu anladığı kadarıyla. Peki neden etrafına toplanmışlardı? Oradan ayrılan birini kenara çekip sordu Arya.

"Ne oluyor orada?"

"Oha bilmiyor musunuz?"

"Neyi bilmemiz gerekiyor" dedi Melis.

"Asrın geldi." çocuk bunu söyleyip gitti. Melis'ten küçük bir çığlık koptu.

"Ne oluyor be" dedi Arya sinirle. Olanlardan haberi yoktu.

"Asrın gelmiş kızım. Asrın SOYKIRAN...."

"Tamam, gelmiş anladım. Ne var bu çocukta ne bu tepki?" Asrın denilen çocuğun oturduğu banka biraz yaklaştı görebilmek için ama önündekiler yüzünden göremedi. Önündeki çocuğu kenara itip bakınmaya başladı. Yanında aynı bölümü beraber okuyan Sanem vardı. Asrına baktığında... O da Arya'ya baktı. Ciddiydi. Kaşları çatıktı. Koyu kahverengi saçları ve tam anlayamadığı göz rengi ile havalı duruyordu. Ama insanları bu derece etkileyecek neyi var merak etmişti doğrusu. Oysa Arya hiç etkilenmemişti. Son kez bakıp gözlerini devirdi ve oradan ayrıldı. Melis'in koşarak yanına gelmesine gülümsedi.

"Ne yakışıklı falan ama sevmedim çocuğu. Kendini bir şey sanıyor."

"Kızım o Asrın SOYKIRAN" dedi. Arya ise gülümseyerek "Bende Arya ÖZDEMİR" dedi.

"Ya öyle değil. Tabi bilmezsin yeni sayılırsın burada."

"Anlat da bileyim o zaman." dedi. Derin bir nefes alıp anlatmaya başladı. Bu arada sınıfa varmışlardı bile.

"Birinci sınıfı burada okumuş. Babası bu okulun sahibi. Ayrıca babası çok ünlü bir iş adamı. Asrına Amerika'ya gidip okumasını söylemiş. O da birinci sınıfın ilk döneminin sonunda Amerika'ya gitmiş. Tabi gitmeden önce sizin bölümden Sanem ile çıkıyordu. Önceden tanışıyorlarmış falan. Zaten kız bir kez daha okuyor ikinci sınıfı. Sanem onunla olmak için elinden geleni yapıyordu. Tabi ki sevmiyordu bunu kendi gibi hepimiz biliyorduk. Yakışıklılığından dolayı onunlaydı. Ve bir de babasının ünü yüzünden.

Sonra Asrın Amerika'ya gitmeden önce Sanem onunla yatmak istedi. Ama Asrın kabul etmedi. En sonunda öğrendik ki gideceği gece beraber olmuşlar. Yani Sanem anlattı bize bunu."

"Vay be.. Ama yine de etkilenmedim." dedi. Melis arkadaşına kaşları çatılmış bir şekilde bakıyordu. Neden etkilenmediğini anlamamıştı. Okulun neredeyse tüm kızları Asrına bayılıyordu.

"Kızım sana o kadar şey anlattım nasıl etkilenmezsin. Çocuk taş mübarek."

"İsterse meteor olsun umurumda değil."

"Aman be sana bir şey anlatılmıyor. Dersim başladı sayılır yetişmem lazım gidiyorum ben" arkasından el salladı Arya ama Melis dönüp bakmadı bile. Arya da boş yer bulup kafasını koydu. Yanına birinin gelmesini istemiyordu.

SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin